geen probleem hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 01:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[me=ikbennieuwopfok]gaat de frituur maar aangooien
[/me]
En bedankt hè
En vanavond ook weer bitterballetjes tijdens Ajax.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:08 schreef Aukje83 het volgende:
Ik zit nog vol ik heb een uur geleden gegeten
had jij dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En vanavond ook weer bitterballetjes tijdens Ajax.
Dat moet nog komen.quote:
Ik dacht dat dit alweer achterhaald was?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:14 schreef Ritmo het volgende:
HerkenbaarHelaas is eten voordat je gaat slapen extreem slecht. Als je nu van die ongezonde rotzooi naar binnen werkt, kun je morgen weer een uur sporten om het te compenseren.
Ja, doe je mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:15 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn jullie allemaal dikkertjes of zo?
Je weet op welk forum je post hè?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:15 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn jullie allemaal dikkertjes of zo?
Nee, daar valt weinig aan te 'achterhalen'.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:17 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alweer achterhaald was?
Niet dat frituur niet sowieso slecht is natuurlijk.
You're welcomequote:Op woensdag 14 september 2011 01:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[me=ikbennieuwopfok]gaat de frituur maar aangooien
[/me]
En bedankt hè
I know. En sporten morgen zit er niet in. Maar tochquote:Op woensdag 14 september 2011 01:14 schreef Ritmo het volgende:
HerkenbaarHelaas is eten voordat je gaat slapen extreem slecht. Als je nu van die ongezonde rotzooi naar binnen werkt, kun je morgen weer een uur sporten om het te compenseren.
Ontbijt je wel goed?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:21 schreef Mikkie het volgende:
I know. En sporten morgen zit er niet in. Maar toch.
Mja maar er is geen onderzoek dat die bevinding bevestigt, zegt dit artikel: http://www.goedgezond.be/2007/07/29/eten-voor-het-slapen-gaan/quote:Op woensdag 14 september 2011 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, daar valt weinig aan te 'achterhalen'.
Energie naar binnen werken voordat je gaat slapen is sowieso slecht, gezien je nauwelijks meer wat verbrandt in het uur/de uren voordat je gaat slapen. Dan zou je nog beter in de ochtend kunnen frituren.
Ik vind dit stukje niet echt baanbrekend ofzo. Weinig echt goede argumenten. Het is gewoon pure logica dat je s'avonds minder verbrandt dan s'ochtends. Tenzij je om 9 uur s'avonds nog flink aan het sporten bent en actieve dingen aan het doen bent. Maar 90 % van de mensen ligt rond die tijd met de voeten op de bank voor de tv.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:23 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Mja maar er is geen onderzoek dat die bevinding bevestigt, zegt dit artikel: http://www.goedgezond.be/2007/07/29/eten-voor-het-slapen-gaan/
Ontbijten is voor mensen die wakker worden voordat de wekker gaatquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ontbijten is voor mensen die wakker worden voordat de wekker gaat.
Het is ook niet baanbrekend, maar het zegt dat het geen onderzoek heeft gevonden dat aantoont dat eten voordat je gaat slapen slecht is. En op z'n minst bevestigt dat mijn bevindingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje niet echt baanbrekend ofzo. Weinig echt goede argumenten. Het is gewoon pure logica dat je s'avonds minder verbrandt dan s'ochtends. Tenzij je om 9 uur s'avonds nog flink aan het sporten bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |