watquote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noooo platonischhhslechte ervaringen
nu mag het niet meer !!!
Ja dat was ... raar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noooo platonischhhslechte ervaringen
nu mag het niet meer !!!
Ik zou hem bij zn staart pakken en door de kamer gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn kat kotste net een driekwart muis en een dozijn kattenbrokjes uit
Slaap zacht!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen. Iedereen een fijne nacht!
Mjah we gingen platonische dag hebben maar dat liep uit de hand maarrr ik vertrouw je volledig toe aan mijn Klinkie jongenquote:
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkatquote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn kat kotste net een driekwart muis en een dozijn kattenbrokjes uit
Slaap lekker Joostquote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen. Iedereen een fijne nacht!
hmm lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkat
Ja dat was stom.quote:
Dan zou ik nooit meer met je zoenen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkat
Oowww ik heb het al zovaak gedaan johhhquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat was stom.
[..]
Dan zou ik nooit meer met je zoenen.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww ik heb het al zovaak gedaan johhh
Iets van 50 keer geluisterd vandaag.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spontane Sjaan in het huisssmaar liefde terug uiteraard hihihi
Balen zeg, wat heb je nog meer openstaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik raak altijd de SC kwijt in mijn zeeën van tabs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |