Die zijn kut he. Van die onverwachte lapo'squote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik de lapo had in in eerste instantie, toen werd het topic ineens rood
Vandaar de TT ook, kon niets beters verzinnen. Sowieso, lapo'squote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die zijn kut he. Van die onverwachte lapo's
Die lachquote:
Mono wat is deze?quote:
Bijdehand much?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Boterbartje het volgende:
die zijn klei. wat is baas voor substantie?![]()
![]()
![]()
Sorry man je ranger dat je bent!quote:
Alleen eckte eckte bazen snappen dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Boterbartje het volgende:
![]()
![]()
Ik hoorde dat Dolfijntjeslove een ban kreeg omdat ze foto's van haar punani gepost.quote:
Gaat het nog goed?quote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dolfijntjeslove een ban kreeg omdat ze foto's van haar punani gepost.
Iemand zal ze wel hebben. Ik had een ban en geen autorefresh.quote:
lolquote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dolfijntjeslove een ban kreeg omdat ze foto's van haar punani gepost.
Vervelend mannetje.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Boterbartje het volgende:
![]()
![]()
Omdat ik het al 4 jaar niet heb gedaan.quote:
Volgens mij dimens ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand zal ze wel hebben. Ik had een ban en geen autorefresh.
Voor ik doorhad wat er gebeurde waren ze al weg.
Ik zal dimens eens pmenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand zal ze wel hebben. Ik had een ban en geen autorefresh.
Voor ik doorhad wat er gebeurde waren ze al weg.
niet!quote:
* Boterbartje meldtquote:
Neequote:
viezen tietjensquote:
16quote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik nu ook. Hoe oud is zij?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Roburtt het volgende:
NEEEEEE KK ZOOI
ik al vetlang bezig met dat huiswerk, is het opeens allemaal weg..
Das foktop, nu heb je al helemaal geen zin er meer inquote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Roburtt het volgende:
NEEEEEE KK ZOOI
ik al vetlang bezig met dat huiswerk, is het opeens allemaal weg..
Ja idd. nu ga ik het niet meer maken ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Das foktop, nu heb je al helemaal geen zin er meer in
Ha!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef coban het volgende:
Die pics heb ik ook ergens in dm hoor.
100 euro.
Ik ben zakenvrouw nog altijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ha!
Hier verdien je geen geld mee want robburt had ze voor gratis
Jij bent slechte zakenman
Robert godverdomme, 1 B, niet 2.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ha!
Hier verdien je geen geld mee want robburt had ze voor gratis
Jij bent slechte zakenman
Je bedoelt Roburtt?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Robert godverdomme, 1 B, niet 2.
dandybleuquote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, wie was dat ookalweer?
Oh jaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben zakenvrouw nog altijd.
Maar ik had er veel wel 9 ofzo he. En nachtmerrie
100 euro.
Mijn naam is Robertquote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je bedoelt Roburtt?
Je kunt je eigen naam nieteens spellen_!
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Robert godverdomme, 1 B, niet 2.
Gozer, wtf?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je alles gehad komt deze zak stront er nog aan
oh hoi
Ik ookquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een FOK! Relatie met Plastic_zak
Heb je ook geile DM sex met Plastic_zak??quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een FOK! Relatie met Plastic_zak
Ah oké.quote:
Nee, een frikandel in een bedje van bladerdeeg.quote:
ben je 12?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes + energy drank
Energy drank, zo overdreven.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heeft hij ook een filmpje van geloof ik!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
Wat heeft die gast voor facking lelijk gebit?__!!
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik trek in frikandelbroodjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Roburtt het volgende:
foto ter verduidelijking
[ afbeelding ]
*KRIJGT HONGER*quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Roburtt het volgende:
foto ter verduidelijking
[ afbeelding ]
echt, tegenwoordig heb je een tandarts en die maakt alles wit en recht en alles?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft hij ook een filmpje van geloof ik!
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen frikandelbroodjes gemaakt. Die waren echt baas. Bladerdeeg om de frikandel heen, beetje ei erop zodat het bijkleurt en dan halfuurtje in de oven.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, een frikandel in een bedje van bladerdeeg.
En daarna veel curry erop gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen frikandelbroodjes gemaakt. Die waren echt baas. Bladerdeeg om de frikandel heen, beetje ei erop zodat het bijkleurt en dan halfuurtje in de oven.
Oh die vind ik minderquote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, een frikandel in een bedje van bladerdeeg.
quote:
Waar woon je? Ik kom er nu direct een eten GVD!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Roburtt het volgende:
foto ter verduidelijking
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En daarna veel curry erop gooien.
Ogen uitprikken. Maar ik weet nieteens meer waar ze zijn gelukkig, ergens ver weg in een dm.quote:
Sassenheimquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik kom er nu direct een eten GVD!
Ga ik sowieso ook is doen, en met uitjes enzo erbijquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Eigen frikandelbroodjes gemaakt. Die waren echt baas. Bladerdeeg om de frikandel heen, beetje ei erop zodat het bijkleurt en dan halfuurtje in de oven.
Een frikandelbroodje met uitjes?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga ik sowieso ook is doen, en met uitjes enzo erbij
Nee zuid holland godverdommequote:
Frikandelbroodje speciaalquote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een frikandelbroodje met uitjes?
Je hebt nog nooit filet americain op?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik wil een keer filet americain proberen. Waar smaakt het naar?
Ja sowieso. Is iets goedkoper en een stuk lekkerder. Kost je echt maar 10 min. om te maken. Je moet natuurlijk een halfuur wachten, maar een echte fokker gaat dan gewoon fokkenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga ik sowieso ook is doen, en met uitjes enzo erbij
Naar vlees. Wel lekker trouwens, wel een beetje peper en uitjes gebruiken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
Naar kotsneigingenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ze zijn ook op nu.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het klinkt Duits man. Maar ik woon in Brabant. Jammer
Is echt fucking baas. Is eigenlijk een soort ruwe pate met heel veel kruiden.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
pussyjuice van zn moederquote:
Ja toch..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Ik heb zin in pogacaen gozleme.
Dat is miljarden keren beter dan frikandelbroojrde
Nee maar naar wat voor vlees smaakt dat? Wil het echt proeven...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit filet americain op?
Döner.quote:
ga naar de winkel, koop zo'n bakje, smeer het op brood toast of wat dan ook en vreet het op. HOE MOEILIJK IS DAT?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar naar wat voor vlees smaakt dat? Wil het echt proeven...
De Luxemburgse gemeente Sanem heet in het Duits Sassenheim, dus je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het klinkt Duits man. Maar ik woon in Brabant. Jammer
quote:Er bestaat een woordgrapje over Sassenheim, dat het in de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers het mooiste dorp in Nederland werd gevonden: "En weet je, wat de Duitsers het mooiste dorp in Nederland vinden? Sassenheim! Want daar vinden ze de S.A., de S.S. en hun Heim!"
ik durf niet naar de winkel, dat is buitenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga naar de winkel, koop zo'n bakje, smeer het op brood toast of wat dan ook en vreet het op. HOE MOEILIJK IS DAT?
Bruin brood met filet american met uitjes en heleboel versgemalen peperquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Döner.
Filet american vind ik wel lekker maar het is zo vet dat ik er een beetje misselijk van word
Gewoon proberen, is echt lekker. Ik heb eigenlijk geen idee welk vlees het dichtste in de buurt komt qua smaak.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar naar wat voor vlees smaakt dat? Wil het echt proeven...
plus of ah bezorgdienst!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik durf niet naar de winkel, dat is buiten
Ik krijg nu serieus honger jongens. Gelukkig heb ik nog een zak ribbelpaprikachips liggenquote:
lol bestaat dat?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van de AH wel, mijn buren bestellen via bezorg dienst
natuurlijk met bezorgkosten
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik durf niet naar de winkel, dat is buiten
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil wat eten, maar ik weet niet wat.
quote:
De Turk is nog open, maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan.quote:
buitenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Turk is nog open, maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan.
Ook al bazenvoedselquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt zeg
Ik ga walnoten eten!
Je hebt nog nooit filet americain op en weet niet wat een kapsalon is; hoe is je steen, bevalt die?quote:
Ga jij het anders even voor me halen, ik geef je ¤5,-quote:
Echt een ballenwedstrijd inderdaad. Oh, en weltrustenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
0-0, jammer![]()
Maar het is tijd om te gaan slapen, tot morgen
Welterusten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
0-0, jammer![]()
Maar het is tijd om te gaan slapen, tot morgen
Oeh, wij hadden vroeger bij ons achter een aantal van die bomen staan! Bakken vol inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook al bazenvoedsel. Vroegaah hadden wij een notenboom in de tuin staan. Echt zoeen grote zeg maar. Na elke zomer echt emmers vol met walnoten
Lol @ caloriebomquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)
Wat bedoel je met hierquote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol @ caloriebom
Dat ebben wij niet hier
Nou, het is me toch wat meid, moet natuurlijk wel 45 kilo blijven wegen zonder te bewegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
Kapsalon heeft 1800 kcal. Dan mag je bijna niets eten verder
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn dorp![]()
Heb wel 3 shoarmatenten
Welterusten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga afsluiten, chill TV kijken en vroeg slapen.
3 maarquote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn dorp![]()
Heb wel 3 shoarmatenten
Ik probeerde altijd die noten te kraken zonder een kraker te gebruiken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, wij hadden vroeger bij ons achter een aantal van die bomen staan! Bakken vol inderdaadecht heerlijk!
Ik sla er altijd op met mijn harde pik.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik probeerde altijd die noten te kraken zonder een kraker te gebruiken.. Walnoot tegen walnoot werkt altijd het beste.
Dan wil ik niet weten hoe jouw lul eruit ziet.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik sla er altijd op met mijn harde pik.
Kan hier ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel om 0240 compleet maar dan ook echt compleet zat een kebab gegeten.
Ik zeg ook altijd: het is pas een goeie friettent als ze ook kapsalon verkopenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan hier ook.Maar wij hebben dan ook nog een Turk die kapsalon verkoopt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, het is me toch wat meid, moet natuurlijk wel 45 kilo blijven wegen zonder te bewegen.
Gooooglequote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch..
Sowiezo nederlands eten
Ik weet eigenlijk niet waar je het over heb
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vent graag, 85 kg, eet ong 3000 kcal per dag en sport 5x per week intensief 1,5 uur of langer;)
Ik wil echt Döner vrijdag!!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik probeerde altijd die noten te kraken zonder een kraker te gebruiken.. Walnoot tegen walnoot werkt altijd het beste.
Patatquote:
Oftewel in correct Nederlands, patat.quote:
Ik meen dat toch niet poppetje.quote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil echt Döner vrijdag!!
Dan weet u dat alvast
Echt wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je 13-jarige zoon je nu al verteld dat je pas je toekomstige kleinkind mag ontmoeten als die volwassen en dus niet meer te verpesten is dan is dat vast geen goed teken?
Jawel. Gewoon goed teken hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je 13-jarige zoon je nu al verteld dat je pas je toekomstige kleinkind mag ontmoeten als die volwassen en dus niet meer te verpesten is dan is dat vast geen goed teken?
Ik heb gemerkt dat jij dat heel goed kanquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oftewel in correct Nederlands, patat.
[..]
Ik meen dat toch niet poppetje.
[..]
Thuisbezorgd.nl
Ach, het is een puber. Die zeggen vaak rare dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan kan ik jou begeleiden tijdens je leerproces.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat jij dat heel goed kan
Ik zeg patat en friet allebei. Mijn broertje zei toen hij schattig en klein was: ik wil vriendjes etenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thuisbezorgd.nl
Jouw ondertitel trouwensquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik jou begeleiden tijdens je leerproces.
Rare kannibaal, dat broertje van jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg patat en friet allebei. Mijn broertje zei toen hij schattig en klein was: ik wil vriendjes eten
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel.Een heel goed teken zelfs.
Gelukkig is er nog iemand nu al verbannen uit het leven van mijn toekomstige kleinzoon.quote:
Dank!quote:
Yesquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thuisbezorgd.nl
Zolang het maar wel mag mbv jouw pinpasquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik jou begeleiden tijdens je leerproces.
Maar is dat kleinkind dan al 18 of wordt hij dan geboren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is er nog iemand nu al verbannen uit het leven van mijn toekomstige kleinzoon.
Ik hoorde gelukkig ook dat ik dat kleinkind pas over 23 jaar kan verwachten
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg patat en friet allebei. Mijn broertje zei toen hij schattig en klein was: ik wil vriendjes eten
Dan wordt hij/zij pas geborenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar is dat kleinkind dan al 18 of wordt hij dan geboren?
Die is leeg.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het maar wel mag mbv jouw pinpas
Oh dan wordt het een saai weekendquote:
Nee hoor. Ik maak maar een grapje, hoe kan mijn pinpas nou leeg zijn?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan wordt het een saai weekend
Welke film?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben er ook weg van. Filmpje kijken
Zal ik nu maar even zwijgen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik maak maar een grapje, hoe kan mijn pinpas nou leeg zijn?
Ja ik weetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rare kannibaal, dat broertje van jou.
Jij eet rare broertjes?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik weet. Hij lijkt op zijn zus
Ik heb het geprobeerd, was geen succes. Week huisarrest en huilend broertjequote:
H2Oquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
Wie weet er een leuke film die ik kan kijken, alvast bedank allemaal voor de hulp ik word er helemaal emotioneel van!
Doraquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
Wie weet er een leuke film die ik kan kijken, alvast bedank allemaal voor de hulp ik word er helemaal emotioneel van!
Dan ben ik blij dat ik jouw vriendje niet benquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik eet vriendjes op het internet.
Bordspelletjesquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik speel altijd op de pc![]()
www.parkeerbonnen.tk . De beste versie van Monopoly ooit
Nu snap ik pas dat bordspelletjes op jouw username sloegquote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die ken ik!!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus gemistquote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu snap ik pas dat bordspelletjes op jouw username sloeg
Je was vanmiddag idd verrassend slim toen annet vroeg of je aan het AH-en was.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is ook de allereerste keer dat het mij sinds tijden over kwam
Iedereen in udowu is mijn vriendje. Sorryquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik jouw vriendje niet ben
Leugens!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Iedereen in udowu is mijn vriendje. Sorry
Jajaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was vanmiddag idd verrassend slim toen annet vroeg of je aan het AH-en was.
Wij waren echt verbaasd
Ik ben een chickquote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Dit!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
quote:
Jij mag niet Ezje opeten!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is er met het 'matties 4 life' concept gebeurd dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou je de log kunnen laten lezenquote:
Ja jij bent mijn allerbeste vriendje.quote:
Werd tijd ookquote:
Worden wij ook opgegeten?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jij bent mijn allerbeste vriendje.
@rez: die is er nog steeds hoor. Speciale users enzo jeweet.
@de meisjes: jullie zijn mijn dinnetjes
Ja wie weet had je msn offline staan en was je aan het lurkenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah echt toevallig, net klaar met hw. Je zag me toch on komen.
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worden wij ook opgegeten?
Vallen vrouwen ook onder "meisjes"?
Oh joyquote:Op woensdag 14 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Nee vrouwen vallen onder "jongetjes".
Heb je gekeken?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vond ik ook, echt tof man!
NIET VRAGEN IK HEB ER AL EEN DISCUSSIE OVER GEHAD.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
Waar doelt de TT eigenlijk op; op echt kleien of op iets wat je op de wc doet?
hihi je caps staat aanquote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
NIET VRAGEN IK HEB ER AL EEN DISCUSSIE OVER GEHAD.
Lol wut?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
NIET VRAGEN IK HEB ER AL EEN DISCUSSIE OVER GEHAD.
Welke thee ?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
borrelnootjes en theedrinkende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |