Om Ajax te zien verliezen natuurlijk...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het zo bagger vindt, waarom kijk je dan?
Happel is weer zo'n typische Ajax-mod. Als er iets negatiefs over die club wordt gepost verwijdert ie het. Te triest voor woorden en daden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Happel, kap eens met mijn berichten te verwijderen/te beperken.
Ik mag toch in dit topic zeggen dat ajax bagger is? Of ben jij voor ajax en misbruik je je blauwe kleurtje?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of ben jij voor ajax en misbruik je je blauwe kleurtje?
Wat snap je niet aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Happel, kap eens met mijn berichten te verwijderen/te beperken.
Ik mag toch in dit topic zeggen dat ajax bagger is? Of ben jij voor ajax en misbruik je je blauwe kleurtje?
Lyon speelt gewoonweg veel beter, ook al is ajax meer in balbezit. Maar dat neemt niet weg dat ze bagger zijn.
Ze hebben de scheidsrechter al als 12e man, dus mopperen mogen ze helemaal niet.
Laatste waarschuwing ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mening is niet gewenst in dit topic, wegwezen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happel is weer zo'n typische Ajax-mod. Als er iets negatiefs over die club wordt gepost verwijdert ie het. Te triest voor woorden en daden.
Sorry, ik moest lachen om dat woordquote:Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan.
[..]
Laatste waarschuwing ook.
Beetje zeggen dat ik voor ajax ben, knurft.
Klinkt goed...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn vooral kwetsbaar in de verdediging...
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Happel is undercover jood bij die rotterdammers
Sorry, kan het ff niet vinden. Zit ook niet achter de pc atm. Maar met dat geld zou als het goed is vanaf 2012 in gaan.quote:
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een beetje mod-rechten misbruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |