Da's oud.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
gebruikt er iemand hier gaydar.nl en is dat wat?
Dat heb JIJ weer!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Echt, serieus... binnen een uur 1 iPhone stekker verloren en de ander stuk gegaan. What are the odds?! :}
Da's bij mij aaaaaaaaaltijd (hallo Murphy): als er 1 ding verkeerd gaat volgt er een tsunami!
Heb net dus echt die iPhone oplader uit elkaar gehad, die pinnetjes terug zitten priegelen, alles weer dichtgedrukt, plakband er omheen... en hij doet hetMaar ja, voor hoe lang
Heb je paypal? koop wat dingetjes op voorraad: http://www.dealextreme.com/c/batteries-chargers-204 Kost geen drol, gratis verzenden, werkt ( maar is wel een week of 3 onderweg..)quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Echt, serieus... binnen een uur 1 iPhone stekker verloren en de ander stuk gegaan. What are the odds?! :}
Da's bij mij aaaaaaaaaltijd (hallo Murphy): als er 1 ding verkeerd gaat volgt er een tsunami!
Heb net dus echt die iPhone oplader uit elkaar gehad, die pinnetjes terug zitten priegelen, alles weer dichtgedrukt, plakband er omheen... en hij doet hetMaar ja, voor hoe lang
Met siroop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef Steve het volgende:
Ik heb ineens zo'n zin in koffie. Terwijl ik nooit koffie drink..
Waarom ben ik stom?quote:
Dat komt ook een beetje doordat je de vorige keren wel dingen had gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt me dood terwijl ik niets gedaan heb.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee?quote:
Echt een schijtreden waar ik niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt ook een beetje doordat je de vorige keren wel dingen had gedaan
het spijt mequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt een schijtreden waar ik niets aan kan doen.
Ik heb liever dat ie zijn stem wijzigt maar hij is vast zelf maffia dus dat zal ie niet doen.quote:
Oh, dat valt me ook nog wel heel erg mee zegquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gewoon van de wap... ik vind zelfs dit een leuk liedje
Het is blijkbaar een cover dus dat verklaart al wel een hoopquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dat valt me ook nog wel heel erg mee zeg.
Dat is de volgende musical die Bruce gaat doen. Ik zou zeggen doe meequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit soort dingen zorgen er echt voor dat ik in musicals wil spelen en zingen! Age of aquarius
.
quote:
Komt nog welquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Heb IK weer! Gelukkig heb ik geen craniale reumatische artrose met pestvlekken en mazelen!
En dan heb je het, blijkt het je ook nog te staan! Heb jíj weer!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Heb IK weer! Gelukkig heb ik geen craniale reumatische artrose met pestvlekken en mazelen!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan heb je het, blijkt het je ook nog te staan! Heb jíj weer!
Nou, Steve en Ang3l zijn makkelijk ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Een van de 312 Stefan/Stephan/Steve's die hier ook posten
Is het niet Deceit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, Steve en Ang3l zijn makkelijk ...
Petopatattapoloupolos komt ook niet zo vaak voor in Nederlandquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelukkig ben ik duidelijk de enige [ afbeelding ]
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt me dood terwijl ik niets gedaan heb.
Al twee keer gewonnen van je.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelukkig ben ik duidelijk de enige [ afbeelding ]
Ja, maar hij wéét het. Want hij is zelf maffia.quote:
Ik krijg ook alleen maar q en xquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Al twee keer gewonnen van je.. Laatste met meer dan 100 punten verschil.
.
Jeeeemig ja, stáát 't me gewoon. Heb IK weer!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan heb je het, blijkt het je ook nog te staan! Heb jíj weer!
Daar kun je de meeste punten mee halenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik krijg ook alleen maar q en x
Heb je niks beters te doen dan de hele dag Wordfeuden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Al twee keer gewonnen van je.. Laatste met meer dan 100 punten verschil.
.
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.htmlquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik krijg ook alleen maar q en x
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Vlarp het volgende:
Heb je niks beters te doen dan de hele dag Wordfeuden?
Heb je niks beters te doen dan FOK!en in een bar met vrienden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:00 schreef Vlarp het volgende:
Oh... ik ben gewoon sociaal aan het doen. Koffie drinken met vrienden enzo. Bij de nieuwe Espresso bar die hier om de hoek zit.
Ik ben al weer thuisquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen dan FOK!en in een bar met vrienden?
Groepjequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh, we komen misschien 30 september wel met een groepje al redelijk vroeg richting Eindhoven. Om nog even wat te eten en gezellig een biertje te drinken ergens
.
Rob heeft ruzie met onsquote:
Mark is ook heel engquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Tomasso en Silvester heb ik al wel eens gezien. Mark vind ik wel nog eng.
Je zit na het douchen met een handdoek om je middel te wachten tot de rest van je lichaam opdroogt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb op dit moment even niks beter te doen dan wordfeuden en FOK!ken. Ik ben aan het opdrogen
.
Rob is 14?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rob heeft ruzie met ons.
Om iets ongelofelijk stompzinnigs wat 3 weken geleden al gebeurd is en wat nog steeds niet is uitgepraat.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:07 schreef Vlarp het volgende:
Rob heeft ruzie met ons.
Om iets ongelofelijk stompzinnigs wat 3 weken geleden al gebeurd is en wat nog steeds niet is uitgepraat.
Hij wilt niet praten. En ik heb al met 'm gepraat en hij doet nog steeds moeilijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef Steve het volgende:
[..].
Ga dat eens heel snel goedmaken..
Nee, eigenlijk ben ik al droog op mijn haar na. Dat moet drogenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Je zit na het douchen met een handdoek om je middel te wachten tot de rest van je lichaam opdroogt?
Hij wil graag eenzaam, verbitterd en alleen oud worden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Draai het maar even om. Bijna 41.
Ik heb geen idee wat z'n idee is. Dat is het probleem dus. Hij wilt er niet over praten, maar verwacht dan wel dat er ineens resultaat isquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij wil graag eenzaam, verbitterd en alleen oud worden?
Hij heeft last van vallende blaadjes, dus nee. Nu wil hij helemaal niks. Alleen zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:15 schreef Peter het volgende:
Kun je hem niet koppelen? Volgens mij ken je genoeg homo's van zijn leeftijd
Het is een vergelijking met de gemoedstoestand waar hij in verkeerd op dit moment. Herfstig dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is vallende blaadjes een eufemisme voor het verliezen van haar, of is het een vieze SOA?
Hij rekende bij mij aqua foutquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.html
Dat is dus iets wat je niet zo snel doet na iets van 7 jaar vriendschap. Maar ik zou het wel haast doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:22 schreef Peter het volgende:
Genoeg dieren die bronstig worden in de herfst.
Maar hij is down en zwelgt in zelfmedelijden.. lekker thuis laten
Ik ga naar dat Walking Dead feest in de westergasfabriek in Amsterdam met Halloweenquote:
Nou, sex pakt wordfued anders echt niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.html
En terecht, want het is officieel seks volgens Van Dale dacht ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, sex pakt wordfued anders echt niet hoor
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht, want het is officieel seks volgens Van Dale dacht ik.
CREATORS of the vampire diaries. Dit gaat over een heksencirkel van 6 heksenfamilies.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Vlarp het volgende:
Ga ik maar niet volgen. Vampieren doen het bij mij niet zo goed.
We werden synchroon wakker.quote:Op zondag 18 september 2011 07:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jezus christus lijf, het is zondag. Ga slapen!
Je hebt hem zelf doorgestuurd.quote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft Breezer 'm ook naar jou gestuurd dan?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ja hoor, alsof ik dat ooit zou doen
Dan kijk je de samenvatting.quote:Op zondag 18 september 2011 20:33 schreef Steve het volgende:
Jammer dat ik zo laat thuis ben, had wel zin in een filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |