SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die hebben in het begin toch al wat met elkaar gehad? Chemie hebben ze volgens mij welquote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Nick & lorena wel leuk bijelkaar
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Youtube kan ook.
http://www.youtube.com/user/GTST#g/c/82E342F0EFAEB9C7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook wel. Maar ik ben bang dat Charlie en Nick elkaars gezelschap meer gaan opzoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Nick & lorena wel leuk bijelkaar
Ach ja, hij gedraagt zich tenminste als een echte puber.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een dramaqueen is Edwin ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ditquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Pushen werkt nou eenmaal gewoon niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin.![]()
![]()
Die Bouwhuiskinderen hebben echt een schop onder hun kont nodig.
Laten we afwijken van de monogame relaties!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef leilab het volgende:
Heb liever Sjors en Danny dan Sjors en Bing
Sjors, Danny én Bing?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laten we afwijken van de monogame relaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |