Was dat niet Charly en dat ze alles moest opbiechten aan Nick omdat ze weefsel? bloed? nodig hadden van de biologische vader om het leven van <hoe heet dat kind> te reddenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als er iemand de wraak van Nick verdient, is het Jack wel.
Maxime heeft ervoor gezorgd dat hij zijn zoon (tijdelijk) niet meer mocht zien, maar Jack heeft niet alleen zijn zoon afgepakt, maar hem ook laten geloven dat zijn zoon dood was.
En dat is dus nog veel erger.
Het idee was van Jack en hij heeft het ook in gang gezet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Was dat niet Charly en dat ze alles moest opbiechten aan Nick omdat ze weefsel? bloed? nodig hadden van de biologische vader om het leven van <hoe heet dat kind> te redden
Valentijn![]()
Die vete was allang beslecht en uitgevochten. Echter Maxime zelf heeft vandaag niet tegengesproken dat Nick alle recht heeft om wraak op haar te nemen, bovendien leek het er enigzins op dat ze Nicks oprechte bedoelingen begon te geloven. Er bestaat natuurlijk een kans dat hij het echt meent en niks van plan is.......maar anders is Maxime zwaar screwedquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als er iemand de wraak van Nick verdient, is het Jack wel.
Maxime heeft ervoor gezorgd dat hij zijn zoon (tijdelijk) niet meer mocht zien, maar Jack heeft niet alleen zijn zoon afgepakt, maar hem ook laten geloven dat zijn zoon dood was.
En dat is dus nog veel erger.
Nicks manier om ruzies op te lossen: iemand proberen te vermoorden en er nog in falen ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vete was allang beslecht en uitgevochten. Echter Maxime zelf heeft vandaag niet tegengesproken dat Nick alle recht heeft om wraak op haar te nemen, bovendien leek het er enigzins op dat ze Nicks oprechte bedoelingen begon te geloven. Er bestaat natuurlijk een kans dat hij het echt meent en niks van plan is.......maar anders is Maxime zwaar screwed
Ik vind hem zeker niet de slechte acteur uit GTST.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Jeffrey Hamilton (Fos) doet het tegenwoordig trouwens echt wel goed! Hij speelt één van de hoofdrollen in Overspel en ik zag 'm laatst ook in een aflevering Van God Los. Was hij niet 'de slechtste GT/ST-acteur ooit' of zoiets? De Publieke houdt wel van ´m.
Kunnen we het niet over neerstorten van vliegtuigen hebben? Ik moet er morgen nog eentje nemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Charly Danny achterna gaat naar Toronto en dat het vliegtuig neerstort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vond ik Fos, de geslaagde Fisher.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Jeffrey Hamilton (Fos) doet het tegenwoordig trouwens echt wel goed! Hij speelt één van de hoofdrollen in Overspel en ik zag 'm laatst ook in een aflevering Van God Los. Was hij niet 'de slechtste GT/ST-acteur ooit' of zoiets? De Publieke houdt wel van ´m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Maxime straalde dat er ook gewoon van af en toch trapte bijna heel Meerdijk erin.quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Nicks manier om ruzies op te lossen: iemand proberen te vermoorden en er nog in falen ook.
Als Maxime hem gaat geloven, is dat echt dom, want het straalt er gewoon van af dat je hem niet kunt vertrouwen.
Ik wou net zeggen ja, ze heeft het woord LEUGENAAR nog net niet op d'r voorhoofd staanquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij Maxime straalde dat er ook gewoon van af en toch trapte bijna heel Meerdijk erin.
Ja ik was haar vergeten. Moet ik haar onthouden danquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En hij ging er dan ook nog eens vandoor met de mooie Zweedse Skylar![]()
Ik denk dat de meeste GTST kijkers haar nog niet zijn vergeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alexandra Dahlström![]()
Jij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik was haar vergeten. Moet ik haar onthouden dan?
Skylarquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Fos, de geslaagde Fisher.
Hij zat achter Janine (die hij ook nog eens ongevraagd vol op haar mond zoende), Nina & Lorena aan, nam het op tegen Ludo![]()
En hij ging er dan ook nog eens vandoor met de mooie Zweedse Skylar![]()
Ik denk dat de meeste GTST kijkers haar nog niet zijn vergeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alexandra Dahlström![]()
Ludo: Wat is er nodig om jou bij m'n dochter uit de buurt te houden.
Fos: 10.000 euro.
Ludo: Oke!
Blijf af van Nina!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Skylar![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze haar niet effe terug laten keren en min of meer "per ongeluk" aan de vaste cast toevoegen, terwijl Bing, Jack, Nina, Maxime, Edwin, Lucas en Danny de serie uitgetrapt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |