Je had die nerds moeten laten zien!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar de manier waarop ze dat zeiden en het waren nerds dus ik dacht het waren FOK!kers.
2 zijn single en derde geen idee. Volgens mij woont ze samen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts, worden je zusjes nog steeds gegangbangt door een stel Mocro's?
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.quote:
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom haten jullie mijwat heb ik jullie snotkindjens misdaaan
Hahah jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.
Altijd oneens met TSquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de lapo.
Dit is wat, de derde keer in twee dagen dat je dood gaat?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Lik m'n linkerbalzak, teef.quote:
Alle vrouwen op de wereld vragen jou om hulp?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is wat, de derde keer in twee dagen dat je dood gaat?![]()
Ik kijk wel tv via een schotelquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
@ MK : Staat er ook een schotel op je balkon?
Dolk in z'n harses.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En als ie jouw rechterbalzak nou likt, wat dan?
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt de balletjes van gogosweden?
Ik zeg ook. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die ik dat heb zien doen. Ik heb natuurlijk nog niet elke vrouw van de wereld mogen aanschouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef coban het volgende:
[..]
Alle vrouwen op de wereld vragen jou om hulp?
Nee man, is veel te leuk zelf te doen
Dit ziet er verdrietig uitquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
Nee in de tuin.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
@ MK : Staat er ook een schotel op je balkon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de één is groter dan de ander.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Beide ballen zitten toch in 1 zak?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee in de tuin.Al je buren hebben ook een schotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan smoor ik hem met m'n balzak.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien wilt hij wel rechts. En dan?
hihiihquote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je had die nerds moeten laten zien!
zomaar kippetje zeggen wat denken ze wel niet
He he. Dank je, iemand die het opmerktquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Beide ballen zitten toch in 1 zak?
Gr gr vanuit mijn graf terug.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
quote:
Dit ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
PZ, lik even zijn rechterbalzak
Ben jij de perfecte vrouw?quote:
Alleen toevallig een buur, omdat ze turks zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Al je buren hebben ook een schotel
Ik ging al twijfelenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
He he. Dank je, iemand die het opmerkt
Nou, als het net zo 'leuk' wordt als gisteren. Dan slaat ik het liever overquote:
Verre vanquote:
Wat?quote:
nouuu; voetbal!quote:
Ik heb gisteren niet gekeken.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, als het net zo 'leuk' wordt als gisteren. Dan slaat ik het liever over. Alleen de eerste 30 seconden waren leuk.
Naast mij wonen polen die hebben een tak in de grond geramd en een superdeluxe schotel eraan vast gemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen toevallig een buur, omdat ze turks zijn.De rest kaas jwz
Give it a lick.quote:
Ajaxquote:
Mij ook nietquote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat mij interesseert? Echt helemaal niks.
Zoete limonade?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan iets over limonade of zo.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef coban het volgende:
MENSEN IK VERTREK WANT JA IK MOET NATUURLIJK IETS VOOR SCHOOL DOEN WAT IK DRIE WEKEM TERUG HAD MOETEN DOENMAAR JULLIE KLOTEMENSJENS UIT UDOWU HOUDEN MIJ WEG
OOK DIT IS EEN EINDE VAN EEN BERICHT
-------------------------------------------------
Ohja, Ajax Lyon he. Kan er om hangen, maar ik denk dat Ajax het niet gaat winnen vanavondquote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken.
Straks lekker Ajax kijken, zie wel wat het wordt. Verwacht er niet teveel van
Ik heb ook tettenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Huizenprijzen in Limburg stelt zeker geen ruk voor, als zelfs Marokkanen een huis met tuin kunnen betalen. Hier wonen de Mocro's hoodlife op 12 hoog nieg.
Ik vraag me echt af wanneer die capslock toets van jou eindelijk kapot is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef coban het volgende:
MENSEN IK VERTREK WANT JA IK MOET NATUURLIJK IETS VOOR SCHOOL DOEN WAT IK DRIE WEKEM TERUG HAD MOETEN DOENMAAR JULLIE KLOTEMENSJENS UIT UDOWU HOUDEN MIJ WEG
OOK DIT IS EEN EINDE VAN EEN BERICHT
-------------------------------------------------
Dat zijn 2 pluspunte hehehe (kutcherso-imitatie vergeef mij)quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
http://lookatmyhorsemyhorseisamazing.com/
quote:
Ik weet zeker dat er geen caps lock meer op het knopje staat door slijting van gebruikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer die capslock toets van jou eindelijk kapot is.
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er geen caps lock meer op het knopje staat door slijting van gebruik
NIET WANT IK BEN OP IPOD AHAHHAHA EINZIENZ EINZ LEKKER VOOR JE SPOUWER GA MAAR LEKKER JANKEN IN HET HOEKJE VAN JE KAMER IN DE FOETUSHOUDINGquote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer die capslock toets van jou eindelijk kapot is.
Ik heb een hekel aan Ajax.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ajax supporters
Feyenoord supporters
Okequote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
NIET WANT IK BEN OP IPOD AHAHHAHA EINZIENZ EINZ LEKKER VOOR JE SPOUWER GA MAAR LEKKER JANKEN IN HET HOEKJE VAN JE KAMER IN DE FOETUSHOUDING
NU GA IK ECHT WEL MISSEN HE
Mooi niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip gaat met mij een keer mee naar de Bunnikside, omdat FC Utreg.
Als je em voor de eerste keer kijkt is ie wel leuk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Dimens het volgende:
The chronicles of Riddick
Is dat een leuke film?
Inderdaad. Ik neem je wel mee uiteten, of naar de bios, of beide!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet.Alleen maar rellen daar.
Pertinent onwaar, tevens provinciaal geblaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet.Alleen maar rellen daar.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vraag me wel eens af, als marokkaansekip een ei legt..
Zal ze die zelf ook gaan koken of opbakken en opeten??
Dan ga ik hem zo maar kijken, hij is zo op televisie.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je em voor de eerste keer kijkt is ie wel leuk.
dan broed ik hem noobquote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vraag me wel eens af, als marokkaansekip een ei legt..
Zal ze die zelf ook gaan koken of opbakken en opeten??
nou gwn echt gwn echt fantastieshquote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik neem je wel mee uiteten, of naar de bios, of beide!![]()
Wiki zei het.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, tevens provinciaal geblaat.
Trouwens, die film Zodiac op canvas is imo beter. Maar ik weet niet of je die al gezien hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zo maar kijken, hij is zo op televisie.
Spouwer jij woonde toch in ehv?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, die film Zodiac op canvas is imo beter. Maar ik weet niet of je die al gezien hebt.
Stefquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
Niet elkaar met de dood bedreigen hè schatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook maar een grapjenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
Al gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens, die film Zodiac op canvas is imo beter. Maar ik weet niet of je die al gezien hebt.
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjen. Dat weet pz ook wel
Niet meer. Mijn ouders nog wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Spouwer jij woonde toch in ehv?
psv vvv 3-3 haha!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet meer. Mijn ouders nog wel.
Oke morgen avond dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nou gwn echt gwn echt fantastiesh
Hij is in ieder geval niet beter dan die film, dus dan weet je datquote:
Ik ben geen meisjequote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat zijn 2 pluspunte hehehe (kutcherso-imitatie vergeef mij)
Je lijkt me wel een leuk meisje
Als het maar een leuke film is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet beter dan die film, dus dan weet je dat![]()
Dit moet ik quoten.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Kakpizza het volgende:
ik maak die zemmel plastic_zak kapot, 450 steken in z'n borstkas helemaal fantastisch dit dat
Oh, ik geef echt niks om voetbal. Zolang Ajax maar niet wint, vind ik alles prima.quote:
We mogen wel P_z pesten he?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
je snapt het niet hequote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Nee joh gekkie veel eerder 30 februari duurt nog zo lang
Oh ik ook niet maar elk moment proberen aan te grijpen om je te plagen hequote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik geef echt niks om voetbal. Zolang Ajax maar niet wint, vind ik alles prima.
Sowieso terecht!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heb ik nou weer een note gekregen!
Omdat je waarschijnlijk teveel ligt te kutten met de TR knop?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Terecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet ik toggquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh ik ook niet maar elk moment proberen aan te grijpen om je te plagen he![]()
Nietquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk teveel ligt te kutten met de TR knop?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Wel het wordt geen 30 februari voorlopig
Je eigen posts dus?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NietAlleen posts die niet kunnen meld ik.
Veel dusquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NietAlleen posts die niet kunnen meld ik.
Ik heb geen notes dus ik weet niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
heeft iemand weleens een note gelezen?
Zoja wat staat er in??
iets cools of iets oncools
Bij mij stond er bagger ofsoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
Zoja wat staat er in??
Gewoon wat je hebt gepostquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
Zoja wat staat er in??
en omdat je mooiboy bentquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Sorry Eind-Baas, je hebt pech. Ze gaat alleen om met gasten met mocro-swag, zoals ik.
Glimmende jasjes, petjes hoog op je hoofd en alles.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Sorry Eind-Baas, je hebt pech. Ze gaat alleen om met gasten met mocro-swag, zoals ik.
http://www.fok.nl/shop/notes.php. Kijk maar hoeveel jij er hebt. Maar het kunnen volgens mij positieve en negatieve notes zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
Zoja wat staat er in??
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow ok, heb jij je eigen notes gelezen?
"quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php. Kijk maar hoeveel jij er hebt. Maar het kunnen volgens mij positieve en negatieve notes zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja
De meeste notes slaan nergens op.
Niet meer, heb een plus abo en voor je notes in te kunnen zien moet je minstens een full abo hebben...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
SV, jij kan je notes inzien toch? Wat staat er bij die laatste drie dan?
Oh.. maar dan moet je betalen of een abo nemen. Maar het is nogal kansloos om daarvoor alleen te betalen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
"
Ja ik wist waar ik ze kon checken maar staat niet bij van pos of neg, ik heb er 9
Dus je bent fully armed met nep gucci, nep moncler en nep dsquared?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
HappyBob en ik begrijpen, omdat Utreg.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Glimmende jasjes, petjes hoog op je hoofd en alles.
Voor je doodsbedreigingquote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat gaat em niet worden. Maar ik doe aan gedooghaat op pzquote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iedereen lief zijn, ook tegen pz.
Voor een paar euro meer heb je een full aboquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet meer, heb een plus abo en voor je notes in te kunnen zien moet je minstens een full abo hebben...
Wat is er dan allemaal duister.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn lichtpuntje in dit duistere topic.
Vrijdag tot en met zondag/maandag kom ik m'n favoriete Nederlandse stad weer opzoeken.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HappyBob en ik begrijpen, omdat Utreg.
Ik kom ook uit utcaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HappyBob en ik begrijpen, omdat Utreg.
Ik ben er achter gekomen waarom een aantal van deze users hier uitgekotst worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal duister.
Die moet je ook gewoon negeren. Al weet P_z wel dat ik liefde haat voor hem voel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen waarom een aantal van deze users hier uitgekotst worden.
Je haat me omdat goedmaakseks de beste isquote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon negeren. Al weet P_z wel dat ik liefde haat voor hem voel.
Zo typenquote:
Typenquote:
Zo een import-student zeker?quote:
Op sommige dagen gaat dit wat makkelijker dan op andere.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon negeren. Al weet P_z wel dat ik liefde haat voor hem voel.
Weet ik, zolang ik je lichtpuntje maar blijftquote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op sommige dagen gaat dit wat makkelijker dan op andere.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo een import-student zeker?Die tellen niet mee.
Gewoon blijven stralenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, zolang ik je lichtpuntje maar blijft
Takes one to know onequote:
Je woont waarschijnlijk in een of ander dorp in de buurt van utcaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:40 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]Nee woon er al me hele leven
Ik was een import-arbeiderquote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo een import-student zeker?Die tellen niet mee.
Nog een keer op klikken ..quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Annnet het volgende:
Ik like per ongeluk iets van n 1 of andere homogast waar ik ooit 10 jaar geleden bij in de klas zat. Dat hij voetbal kijkt met een Duitser. Dat wil ik niet liken.
Het zit je wel behoorlijk dwars, is het niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Ragboer het volgende:
Van die studenten uit de periferie die aan zichzelf referen als een Utrechtenaar...___________!!!!!!!!!!!!! Ga lekker een bruine punt halen als je toch vanachter de Dom bent. Van die mensen die constant met een gooise 'r', zachte 'g' of een of ander oosters, ingeslikt achterstandsdialect praten. Een inwoner van Utrecht is een Utrechter en niks anders.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte post. Ben nu keihard teruggepakt.
Ik zit zaterdag in Deventer ja. Jij dus ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Annnet het volgende:
[..]Ga je dit weekend ook naar deventer?
ja ik woon daarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag in Deventer ja. Jij dus ook
Ja, net als van de volk uit Amsterdam-Zuid. Sprekende met een gooische 'r' en dan denken dat ze fatsoenlijk Amsterdams praten. Spreek dan gewoon ABN.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het zit je wel behoorlijk dwars, is het niet?
Ja, ik ken ook zat van dat soort mensenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, net als van de volk uit Amsterdam-Zuid. Sprekende met een gooische 'r' en dan denken dat ze fatsoenlijk Amsterdams praten. Spreek dan gewoon ABN.
Gaat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allereerste keer dat ik echt naar Deventer ga, maar als jij het zegt.
Mono kom je dit weekend ook?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
De tuinman Christoffel
Was lam normaliter
Hij zat naast zijn schoffel
En was als een gieter
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen dit weekend dus ik kan geen meets aandoen.
Best even wennen inderdaad..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Boterbartje het volgende:
blegh wat is dat verdedigen moeilijk met fifa 12
pff niet normaalquote:
Precies, niets mis mee, degelijk spul wel, gaat jaren mee. Daarnaast is het eten daar ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono! Mooi zo, weten we meteen de limiet van Tubgirl
Morgen naar 010 toe, weer ff verder en zaterdag en zondag weer verderquote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het verder? Huisje al klaar?
Nice, hopelijk gaat het allemaal lekker vlot. Ben je daar ook weer van af!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Morgen naar 010 toe, weer ff verder en zaterdag en zondag weer verder
Geen goede smoesquote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef LompeHork het volgende:
Sorry, ik moest nog wat remixes van Charlie Sheen opzoeken
Voetbal aan het kijken. Toen net in de pauze even flink zitten kleien.quote:
Kleien?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voetbal aan het kijken. Toen net in de pauze even flink zitten kleien.
Grapjequote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh, ik ga wel weer terug naar mijn hoek
Van die ene humor klei poppetjes?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voetbal aan het kijken. Toen net in de pauze even flink zitten kleien.
Je weet toch wel wat ik met kleien bedoel of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Kleien?pics.
@lh: ik geloof je wel hoor
Oh, ik was even geschrokken gellukig was het een garpje, ik ben weer vrolijkquote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje
Omg zoveel mensen die mij quoten ik voel me cool
Ja poppetjes enzo. En huisjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met kleien bedoel of niet?
Ja he.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje
Omg zoveel mensen die mij quoten ik voel me cool
Waarom denk ik dat ik weet dat dit niet het soort kleien is wat ik normaal toen ik klein was deed?quote:
Omdat dat het niet isquote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ik weet dat dit niet het soort kleien is wat ik normaal toen ik klein was deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |