Je had die nerds moeten laten zien!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar de manier waarop ze dat zeiden en het waren nerds dus ik dacht het waren FOK!kers.
2 zijn single en derde geen idee. Volgens mij woont ze samen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts, worden je zusjes nog steeds gegangbangt door een stel Mocro's?
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.quote:
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom haten jullie mijwat heb ik jullie snotkindjens misdaaan
Hahah jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.
Altijd oneens met TSquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de lapo.
Dit is wat, de derde keer in twee dagen dat je dood gaat?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Lik m'n linkerbalzak, teef.quote:
Alle vrouwen op de wereld vragen jou om hulp?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is wat, de derde keer in twee dagen dat je dood gaat?![]()
Ik kijk wel tv via een schotelquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
@ MK : Staat er ook een schotel op je balkon?
Dolk in z'n harses.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En als ie jouw rechterbalzak nou likt, wat dan?
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt de balletjes van gogosweden?
Ik zeg ook. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die ik dat heb zien doen. Ik heb natuurlijk nog niet elke vrouw van de wereld mogen aanschouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef coban het volgende:
[..]
Alle vrouwen op de wereld vragen jou om hulp?
Nee man, is veel te leuk zelf te doen
Dit ziet er verdrietig uitquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
Nee in de tuin.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
@ MK : Staat er ook een schotel op je balkon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de één is groter dan de ander.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Beide ballen zitten toch in 1 zak?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee in de tuin.Al je buren hebben ook een schotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan smoor ik hem met m'n balzak.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien wilt hij wel rechts. En dan?
hihiihquote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je had die nerds moeten laten zien!
zomaar kippetje zeggen wat denken ze wel niet
He he. Dank je, iemand die het opmerktquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Beide ballen zitten toch in 1 zak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |