abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102033849
Roy <3
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102036373
Herkenbaar BE, Dana was ook zo na de vakantie. Het heeft echt een week of 3 geduurd voordat ze weer een beetje zichzelf was.
We hebben niet echt iets anders gedaan dan normaal. Duidelijk laten merken dat je niet gedient bent van zo'n gedrag en verder hopen dat het snel weer over is.

bij ons ging het over in een meisje die ineens heel snel om alles huilde en overgevoelig leek. Dus ik denk maar dat ze gewoon van slag is geweest doordat ze zo uit dr ritme is geweest

sterkte in elk geval ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:05:19 #78
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102039320
BE, ook hier wel herkenning hoor... Ben ook nog wel een beetje zoekende hoe ik hier het beste op kan reageren. Wat ik nu eigenlijk consequent doe is zeggen dat ik er niet van gediend ben als hij zo brutaal is, en als hij het nog eens doet mag hij even afkoelen in de hoek of op de gang.

DJMO wat goed dat de hulp op gang komt!

Vanavond was ik even heel trots op mijn mannetje, we zaten samen met mijn zwager bij de Chinees en Maarten was ook heel lief, lekker van zijn bami en koe loe yoek te eten en verder nog lekker puzzelen en kleuren... Helemaal goed dus.
Op een gegeven moment zegt hij: "ik wil naar huis, want ik moet poepen". (Dit was dus de eerste keer dat hij echt aangaf te moeten poepen, grappig dat hij ervoor naar huis wilde) Het was dus alleen niet mogelijk naar huis te gaan, dus zijn we daar maar naar de wc gegaan en daar kwam ook echt een grote drol!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102046720
selene klimt zelf in de box :')

en djmo, ik heb ravi ook nog gewoon elke dag wel een tijdje in de box hoor. vind hij zelf ook prima, aangezien de box (in bedoeling) selene-vrije zone is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102047080
Wauw Marie!
Fake it till you make it...
pi_102047120
Ha Marie, dat is ook knap :D

Mijn peuter was gisteren de hele dag droog :)
Inclusief peuterspeelzaal en bij de Ikea in de ballenbak :D Toen had hij een luierbroekje aan, maar toen we thuis kwamen rende hij naar het potje, trok broek en luierbroek uit en ging plassen. Luierbroek was nog droog, hihi :D

Volgens mij issie zindelijk :)

En hij had zelf een olifant bedacht en gemaakt van klei, hij was zo trots O+
pi_102048041
Olifanten:D
En helmaal droog *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:21:28 #83
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102056097
Leander, een olifant! *O*

We zaten vanmorgen op de fiets: "mamma, stop even" Dus ik stop... "Dag vogeltjes" Daarna: "ga maar weer verder". _O-
pi_102058117
zindelijke kindjes hier! wat goed *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102058488
leander *O*
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:25:32 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102066304
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee, Stiemie! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102067520
:D Dankjewel!

We hebben een hele fijne dag gehad! Esmee is helemaal blij met haar cadeau (een poppenhuis en een kiepauto) en we hebben vanmiddag pannenkoeken gegeten met de opa's en oma's om het te vieren. Nu dus echt een peuter (dat nee-zeggen deed ze allang dus we zijn al gewend :P )

Nog geen 10 dagen oud

En nu een heerlijke eigenwijze peuter O+
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:56:19 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_102067624
BE: negeren. Als Sasha Oscar aan het uitdagen is of plagen of wat dan ook, Oscar weghalen en elders neerzetten.

Dat maakte tenminste hier bij Ruben de meeste indruk en werd ook aangeraden vanuit het CB. Ok, hier speelt er ook wat meer mee natuurlijk, maar na een paar keer Jochem weghalen, was het Ruben ook snel duidelijk. Daarna ben ik best hard begonnen met de trap en tot drie tellen (ja, ik heb even al mijn idealen onder tafel geschoven) en nu is het zo dat hij doorheeft dat het menens is als ik tel. Maar, als je ook maar even weer een vinger geeft, neemt hij de hele hand, dus wel consequent blijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 september 2011 @ 20:58:26 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102067745
gefeliciteerd Stiemie en Esmee *O*

hoezo broertjes?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102068018
Daar is ze dan, Esmee O+ *O*
Gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102068045
Ow ja, ik vind Leanders olifant echt geweldig! Wat goed zeg!
pi_102069284
*O Gefeliciteerd Esmee! *O*

Wij hadden een heftige middag zeg...
Tess was vanmorgen wel wat jengelig maar dat was tegen tuktijd. Ze ging er om 13.00 uur in en werd rond 14.15 wakker. En toen begon het.. .huilen, krijsen, huilen, krijsen... dat heeft de hele middag geduurd. Ik heb nog gevraagd of ze ergens pijn had maar ze zei nee. We waren bij mijn ouders, dus had geen zetpilletjes bij me. Ben even snel (16.50 uur) naar de drogist gegaan en heb een doosje gekocht. Tess een zetpil gegeven en toen zei ze dat ze wilde slapen. Heb haar naar boven gebracht en binnen 10 minuten viel ze snikkend in slaap. Klein uurtje later werd ze wakker en riep ze: IKKE TESSJE BENNE WAKKURRRR!! En toen was ze de vrolijkheid zelve en is ze de rest van de middag/avond weer de ondeugende Tess uit gaan hangen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102069389
Esmee wat lijk je op je zus en wat ben je groot geworden zeg!!! Welkom en gefeliciteerd *O*

Tess toch :*
pi_102069468
oh Esmee O+ O+ wat lijk je ontzettend op je zus daar!! O+
gefeliciteerd meiske *O*
:)
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:50:42 #95
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102070013
Wat mignonne zegt, was ook mijn eerste reactie, wat lijkt zij op haar zus! :)
Enne gefeliciteerd *O*

Tessje toch :* Gelukkig voelt ze zich weer beter.
pi_102070456
Och Tess toch. Fijn dat de pcm en een dutje zo goed hielpen!

Ik had vanavond een goed gepsrek met Senna over tandenpoetsen. Ze wilde haar tanden niet poetsen en hield haar kaken stijf op elkaar. Openwrikken vond ik niet echt een optie, maar niet poetsen ook niet. Dus zei ik dat we haar tanden niet hoefden te poetsen, maar dat ze dan ook geen sapjes meer mocht drinken, en honing jam of sroop op haar brood mocht, of bananen en appeltjes eten of een snoepje, want dat dat slecht was. Daar gaan tanden van kapot en daarom moet je goed poetsen. Dus ze mocht kiezen: niet meer poetsen en ook al die dingen niet meer eten omdat dan haar tanden kapot gaan, of wel poetsen en wel die dingen eten. Gelukkig koos ze voor wel poetsen :D Ik had me al voorgenomen om morgen een strenge dag in te lassen als ze het poetsen niet toe zou laten :+
pi_102071091
Slim gekozen dus door Senna :D Tandenpoetsen is hier soms ook een strijd en dan helpt het om alles op te noemen wat ze die dag gegeten hebben. "Nou ja zie ik daar nou nog een stukje appel/peer/knakworst/krentenbol/pasta zitten? Dat poetsen we snel even weg!"

Grappig dat jullie haar allemaal zo op Linde vinden lijken. Moet zeggen dat het me zelf eigenlijk alweer een tijdje niet zo opgevallen was. Wel viel me inderdaad ook de verandering van haarkleur weer op :D

Zo nu maar even naar bed want ik heb een snoozedreumes (beetje te druk geweest vandaag en last van doorkomende tanden ;( ) en een buurman met een feestje en dat is geen handige combi als je morgen om 5.30 op moet ivm dagje Duitse keukenbeurs voor je werk ;)
pi_102071433
Miss Sly, daar kom je goed vanaf ;). Slimpie die Senna hoor! :*
pi_102071595
Nou ja, ik had het ook bewust uitgebreider gemaakt dan "dan krijg je geen snoepjes meer" want die krijgt ze al neit zoveel, dus dat zal haar niet echt boeien. Maar har boterhammetjes met honing en stroop of haar banaantjes zal ze niet kwijt willen :D Het was natuurlijk even een risico, maar ik wil ook gewoon dat ze weet waarom we haar tanden poetsen en dat het echt belangrijk is en niet om haar te pesten. Ze pikte het goed op, maar anders had ik haar echt aan het ontbijt droog brood voorgezet met een glaasje water :P
  zondag 18 september 2011 @ 02:43:28 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102083744
Esmee :D van harte gefeliciteerd!!!
Och en de broertjes O+ gezellig knus slapend!
Tess :* gelukkig werkte zetpil ;)

Roy is een nachtje uit logeren bij mijn pa, die zijn nog niet helemaal Royproof, :) nu bleven ze maar spullen verzetten :')
Roy is trouwens weer sprongen in de taal aan het maken, we horen nu steeds andere klanken en probeert verhalen te vertellen, nog steeds geen woorden, maar wel nu andere klanken.
Voorzichtig hiervan uitgaat dat woorden dan vanzelf wel gevormd gaan worden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')