abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101972412
ik had eerder moeten klagen :Y
zonet in de supermarkt (terwijl ze netjes bij mij bleef!): "mag ik een worstje?" *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101972413
Ik heb hier de uitnodiging voor het cb , zitten een aantal vragenlijsten bij.
Hebben jullie deze ook allemaal gekregen bij 2jarig bezoek?

vragenlijsten over gedrag/zindelijkheid en vragen over taalontwikkeling.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 september 2011 @ 12:42:37 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101972788
kregen wij ook Bar. En de wvk keek er amper naar. :')

Ik kreeg vanmorgen telefoon; Lucertis belde dat ze de wachtlijsten willen aanpakken en dat ze daarom de telefonische intake MORGEN al willen doen ipv 17 oktober.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101973767
Hier geen vragenlijsten gezien bij het 2 jarige bezoek..en ook niet bij bezoeken erna
  donderdag 15 september 2011 @ 14:13:24 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101975586
:W
Wij zijn ook weer terug van vakantie. :)
17 heerlijke dagen aan de middelandsezee- kust in Frankrijk op een klein, simpel, maar heel gezellig campinkje. En de mannen hebben het zo enorm goed gedaan? O+ Volgens een van de buren wan het rascampeerders. :D
Lekker elke dag naar het dorp wandelen/fietsen, onderweg stoppen bij de bootjes-werf om te zien of alles nog wel goed ging daar, in het dorp een broodje eten en dan weer terug, met weer een stop bij de werf om te kijken of men nog wel goed doorwerkte. Al met al duurde die wandeling zo'n anderhalf tot twee uur (met Oscar in de buggy en Sasha op de fiets) en kon een van ons twee lekker even uitslapen en solo-trutten bij de caravan. Als het brood op was pakten we de spullen in en gingen we naar het strand waar we dan op slag echt geen kind meer aan de mannen hadden, wie wil er nou niet een levensgrote zandbak. O+

's Middags boodschappen doen en nog even zwemmen in eht zwembad op de camping en dan was de dag zo ongeveer we weer voorbij. :)
Sasha was enorm onder de indruk van de grot die we bezochten en Oscar zat heerlijk in de mei tai op mijn rug te hangen en te zingen. Die kletst je de oren van je hoofd, hoewel niet altijd verstaanbaar. Meestal gaat het over auto's trouwens. Rote auto! Of een prat-auto!
Zijn eigen naam weigert hij categorisch trouwens, het is 'mij' of 'ít!' ;) :D O+

Foto's volgen nog als ik de camera aan de laptop gehangen heb. :)
pi_101980567
Klinkt als een heerlijke vakantie BE! :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101983672
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier geen vragenlijsten gezien bij het 2 jarige bezoek..en ook niet bij bezoeken erna
Dan zal het wel te maken hebben met Roy zijn achterstand
pi_101983708
Be wat een geweldige vakantie O+:D ^O^
pi_101984513
Bedankt voor jullie berichtjes :*
Fake it till you make it...
  donderdag 15 september 2011 @ 21:21:32 #35
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101993071
Hier nog geen 2 jr bezoek gehad, dus ook geen vragenlijsten. Ik heb wel een andere vraag: onze mannen worden nog steeds regelmatig wakker s nachts. Meerdere keren ook en het begint vaak pas na 23u. Ze willen dan een kus, knuffel, drinken, dat soort dingen. Als we ze (even) negeren, gaat vragen over in roepen en vervolgens huilen etc etc ;). Wat zouden jullie doen om bovenstaande te tackelen? Voor het slapen benoemen wat we van ze willen en dat papa en mama ook lekker gaan slapen en echt niet weg zijn levert niet het gewenste resulrltaat op. Als ze wakker zijn is het wel snel opgelost met bijv een kus hoor, maa zoals gezegd, het is geen uitzondering dat we 7 of 8 x in een nacht naast de bedjes staan.
pi_101997622
helaas "nog"geen ervaring mee. lijkt met wel zwaar elke nacht.
:*
pi_102000218
Pff mikoxx dat is zwaar! Hier geen ervaring hiermee dus heb helaas ook geen tips.
Jaël is wat dat betreft een superslaper, maar door de komst van haar zusje zijn we er al achter dat dat niet altijd bij elk kind zo is. Maar nog mag ik niet klagen over het al gemeen goeie nachten alleen de dagen begin een paar uurtjes eerder dan voorheen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:10:14 #38
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102007865
Bar, ik heb ook geen vragenlijsten ontvangen

BE, dat klinkt als een heerlijke vakantie. Welkom thuis!

Mikoxx, jeetje dat klinkt erg zwaar zeg. Als je 's avonds/'s nachts een lampje aan laat? Verder eigenlijk ook geen ervaring mee. Ik hoop dat jullie en goede oplossing ervoor vinden.
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:20:31 #39
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102008066
Ik heb hier ooit 's nachts een bekertje melk aangeboden omdat hij niet kon slapen, nu vraagt hij er 's nachts regelmatig om :')
Misschien moet je zo min mogelijk toegeven als ze om iets vragen. Niet de kamer binnen lopen maar in de deuropening blijven staan, even je gezicht laten zien en zeggen dat ze lekker moeten gaan slapen. Daar zullen ze het in eerste instantie vast niet mee eens zijn maar ik denk dat het een kwestie van doorzetten is.
Zegt de mama die 's nachts nog steeds bekertjes melk warm maakt :@
pi_102008382
selene heeft ook wel eens zo'n periode mikoxx, meestal na ziekzijn wanneer we dus 's nachts wel toegaven. tis snel gewoonte en dan lastig om eruit te raken. de laatste keer koste 3 weken volhouden en ellende 's avonds. wat uiteindelijk goed werkte was een combinatie van heel streng "nee. ik kom niet naar boven voor niks" met een uitleg "papa en mama weten zo niet meer wanneer er echt iets is" en een uitleg dat ze best nog even zelf mag spelen voordat ze gaat slapen.
pi_102011713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Dan zal het wel te maken hebben met Roy zijn achterstand
Hier ook een vragenlijst, hoor. simpele vragen te beantwoorden met ja/nee zoals over eten, slapen, drinken, praten, lopen, etc.

mikoxx wat lijkt me dat lastig. Ik zou ze niet negeren, want je weet nooit of er niet echt iets is. Ik zou het ze wel uitleggen hoe het is, en inderdaad vertellen dat je nu dus nooit weet of er echt iets is. Wat krijtlijk zegt, vanuit de deur, vind ik wel een goede, denk ik.

Ik werd om half 1 ook wakker van een huilende Senna. Dacht eerst het even te laten gaan, maar ging toch kijken. Was ze kennelijk in het donker uit haar bedje gekomen maar de weg kwijtgeraakt en zat ze heel zielig op haar knietjes bij de muur te snikken. Ik was erg blij dat ik toch was gegaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102012008
Och arme Senna, Jaël had dat op vakantie een paar keer echt heel zielig, toen lieten we 's nachts de deuren maar open en een klein lampje aan :)
pi_102012108
Senna :*
pi_102012734
ik heb trouwens in die periode dus wel geregeld van beneden bij de trap staan brulboeien wat er nou was (met als gemiddeld antwoord: "ik wil drinken/knuffel/spelen") :@ en dan bijdehand antwoorden dat ze maar moest gaan spelen dan! :P
pi_102012769
arme senna ;(

tegenwoordig is het trouwens heeeeeeeeeel makkelijk oordelen of er echt iets is of niet, want als er echt iets is komt ze vanzelf naar ons toe :s)
pi_102013212
Arme Senna :*

Vandaag weer psz. En het ging weer goed! Hij heeft nu wel wat gegeten en goed gedronken!
Er was een nieuw jongetje en hij pakte Tylers hand en nam hem overal mee naartoe. O+
pi_102014904
Jaël doet momenteel vaker geen middagslaapje dan wel.. Niet heel erg, maar ik vond het toch wel lekker toen ze nog gewoon altijd een middagslaapje deed. Ik dacht zo lekker volhouden tot de kleuterschool :+
Ik vroeg haar net of ze ging slapen, zegt ze "nee huilen" :o Dus ze hoefde van mij niet naar bed en nu zit ze op de bank te hangen en is ze druk met tegen zichzelf ouwehoeren :D
pi_102015042
de ene keer krijgen wij wel een vragen lijst, de andere keer niet.
ik zit nog steeds te wachten op de oproep van het CB....

Tess doet 9 van de 10x wel een middagslaapje. Ze roept dat keihard : IKKE TESSJE NIET SJAPIE DOEN!! Maar als ik haar neerleg is ze 9 van de 10x zo vertrokken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:43:26 #49
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102015409
Zo gaat dat hier ook. Lennon zegt 's-middags dan: ikke niet slapen. Ik neem hem dan gewoon mee naar boven en doe dan het standaard riedeltje.. en slaapt hij bijna meteen. :Y

gisteren was hij naar psz geweest en zei hij op de fiets: ikke niet slapen, ikke moe. :D Het was toen inmiddels al 15:00 uur geweest en heb hem opgelaten. 's Avonds was hij echt kapot. Vervelend doen met het eten... maar als een blok in slaap gevallen toen hij in bed lag.

We gaan vandeweek het oude bed van Twan schilderen en dan gaat hij naar Lennon. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Het is een halfhoogslaper. Als hij het te hoog vindt, zagen we de poten eronder weg!

Ingrid, fijn dat het weer zo goed ging *O* Lennon moet nog wel huilen als ik wegga, maar heeft het verder wel erg naar z'n zin.
Make love, not war ☮
pi_102016060
Haha dat mee naar boven nemen heb ik uiteraard ook geprobeerd maar dan krijst ze zo hard dat S weer wakker is of dat ze S in haar hysterie mee krijgt en dat die ook niet meer gaat slapen. Gevolg van het niet 's middags slapen is dat ze 's vonds wel al mooi op tijd in dromenland is :)

Vragenlijst hier nog niet gezien ik moet ook pas weer in oktober naar het CB ze is dan 27 maanden, laatste keer was met 18 maanden, zit wel lang tussen vind ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')