Wij zijn ook weer terug van vakantie.

17 heerlijke dagen aan de middelandsezee- kust in Frankrijk op een klein, simpel, maar heel gezellig campinkje. En de mannen hebben het zo enorm goed gedaan?

Volgens een van de buren wan het rascampeerders.

Lekker elke dag naar het dorp wandelen/fietsen, onderweg stoppen bij de bootjes-werf om te zien of alles nog wel goed ging daar, in het dorp een broodje eten en dan weer terug, met weer een stop bij de werf om te kijken of men nog wel goed doorwerkte. Al met al duurde die wandeling zo'n anderhalf tot twee uur (met Oscar in de buggy en Sasha op de fiets) en kon een van ons twee lekker even uitslapen en solo-trutten bij de caravan. Als het brood op was pakten we de spullen in en gingen we naar het strand waar we dan op slag echt geen kind meer aan de mannen hadden, wie wil er nou niet een levensgrote zandbak.

's Middags boodschappen doen en nog even zwemmen in eht zwembad op de camping en dan was de dag zo ongeveer we weer voorbij.

Sasha was enorm onder de indruk van de grot die we bezochten en Oscar zat heerlijk in de mei tai op mijn rug te hangen en te zingen. Die kletst je de oren van je hoofd, hoewel niet altijd verstaanbaar. Meestal gaat het over auto's trouwens. Rote auto! Of een prat-auto!
Zijn eigen naam weigert hij categorisch trouwens, het is 'mij' of 'ít!'

Foto's volgen nog als ik de camera aan de laptop gehangen heb.