quote:Op donderdag 15 september 2011 17:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
*iets met het gebrek aan smaak misschien?Nja, het kan ook andersom. Op TV is iemand aardig maar in het echt een arrogant type..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ook slechte dingen gehoord over Bas van Toor, voordat ie de belasting ging ontduiken enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef kansloos99 het volgende:
Ik ben eens naar Clown Bassie wezen kijken op de plaatselijke kermis, wat een arrogante kolerelijer is dat zeg! Totaal geen aandacht voor de kinderen. Ik stond helemaal vooraan bij de oliebollenkraam, waar hij spullen uit stond te gooien, en een jongen zwaaide met een vlaggetje in zijn gezicht waarop Bassie zei: "Hé! Doe is effe normaal joh!"
Het toeval wil dat diezelfde Wilfred tijdens een cabaretfestival niemand aan het lachen kreeg en witheet werd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Thederminator het volgende:
Wilfred Genee is een arrogante kwal zat een keer in de studio bij Rtv Oost toen was hij gast bij een programma en hij zat achter de schermen alleen te zeuren dat de onderwerpen niet goed waren. En na de show was er nog een borrel en toen ging die dat hele programma afkraken en zeggen dat het amateuristisch was en de wiseguy uithangen.
Mooie dichtomie heeft die Van der Gijp.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Klipnap het volgende:
Mijn moeder heeft ooit Rene van der Gijp ontmoet. Kennelijk is hij in het echt net als op tv. En dat is niet positief.
Ah, de Nederlandse Chris Brown.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef searchanddestroy het volgende:
... Brace.Al is dat niet echt een bekende nederlander.
Maar wat een eikel is dat.
Had die snol nog een boos e-mailbericht gestuurd, lang geleden, kreeg ik er een terug waarin ze pochte over haar opleidingen...quote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef markoning het volgende:
Viktoria Koblenko schijnt ook een verschrikkelijk mens IRL te zijn.
Ja, die.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah, de Nederlandse Chris Brown.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Tijn het volgende:
Met stip op 1:
[ afbeelding ]
Bas van Toor.
Toen ik als klein jongetje in de jaren '80 tijdens Konginnedag op een kleedje in Vlaardingen m'n ouwe zooi aan het verkopen is, wilde hij de hele handel meenemen voor een luttel bedrag. M'n moeder stak er gelukkig op tijd een stokje voor, maar hij had me bijna beroofd.
Lekker lachen met de nieuwe lichting soapies.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ferry Doedens?
Inge Schrama schijnt trouwens ook niet zo vriendelijk te zijn tegen fans.
Waarom een nieuw account ?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is goed wijs mens, bookmark dan meteen de context erbij:
[..]
[..]
Dank je wel, je bent een prachtmens.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hahanice one. Vogel fotografen
![]()
Hoi schoonheid.quote:
Simon is toch die met dat langere haar, die op Kenneth Perez lijkt? Dat schijnt echt een eikel te zijn, mijn buurmeisje heeft wel eens met hem gewerkt en zegt dat het echt een mongool is. Die Nick is volgens haar veel aardiger.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:33 schreef searchanddestroy het volgende:
Het verbaast me dat deze hier nog nergens staat maar Dinand Woesthoff is echt niet zo arrogant als iedereen zegt.
En die Nick van Nick en Simon vind ik ook niet aardig.
Haha ja, dat is 'm inderdaad. Zou kunnen natuurlijk, vind die gasten niet zo interessant verder, heb ze gewoon toevallig een keer ontmoet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Simon is toch die met dat langere haar, die op Kenneth Perez lijkt? Dat schijnt echt een eikel te zijn, mijn buurmeisje heeft wel eens met hem gewerkt en zegt dat het echt een mongool is. Die Nick is volgens haar veel aardiger.
VdW lijkt me inderdaad kinderachtig en nogal simpel. Kan die dan wel weer weinig aan doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Rafael van der Vaart is trouwens wel een hele relaxe gast. Van der Wiel schijnt echt een irritante flikker te zijn IRL
Da's inderdaad echt een idiootquote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Tijn het volgende:
Met stip op 1:
[ afbeelding ]
Bas van Toor.
Toen ik als klein jongetje in de jaren '80 tijdens Konginnedag op een kleedje in Vlaardingen m'n ouwe zooi aan het verkopen was, wilde Bas van Toor de hele handel meenemen voor een luttel bedrag. M'n moeder stak er gelukkig op tijd een stokje voor, maar hij had me bijna beroofd.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij woont ook midden in het centrum, naast zo'n Beren-restaurant. Ik zie wel eens zo'n bezorgbeer bij 'm aan de deur
Je weet toch.quote:
Dan sta je echt voor lul.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet toch.
[ afbeelding ]
Maar het is wel sneu om die kerel op z'n brommertje te laten komen als je er tegenover woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |