abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101980374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef theKiD het volgende:
Danny Rook (!!!!!) arrogante zak :r
Meegemaakt op de megafestatie (!!! :') )
Megafestatie _O_
pi_101980410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me heeft ooit een lift gehad van Silvia Millecamp.
Die was ontzettend aardig. Eigenlijk een tikkeltje té aardig. Haar vriend toen trouwens ook, Nol ofzoiets.

Boudewijn Buch was trouwens ook veel aardiger dan gedacht.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_101980534
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Megafestatie _O_
Euhm wat wil je van Danny Rook???

Ik vond Marco Borsato echt om uit te kotsen, heb eens samen met hem op een boot gezeten toen we beide duiktraining hadden.. Hij natuurlijk prive instructeur, iedereen gezellig aan dek met elkaar babbelen behalve de ideale schoonzoon.. Uiteraard als eerste het water in, alsof koningin beatrix het zelf was. Ik zeg fles dicht draaien en commando sprong huppa!!!

Cruiff ben ik ook niet zo fan van, een keer met een hele groep gehandicapten kinderen bij dat sport festijn van hem geweest (was van het weekend ook weer) Die jochies hebben de hele tijd achter hem aangelopen voor een foto, maar hij was te druk met ouwe rijke mannen om mee te praten..

Nicky Plessen was als puber al te arrogant voor woorden dat zal niet veranderd zijn..

De vrouw in het Pinopak lijkt me wel heer aardig trouwens!
pi_101980659
ow ja ow jah...
Ik heb ook de schurft aan Robert schoemachter.. Meneer moest mee doen aan een goed doel van zijn baas. Ik was gevraagd een reportage te maken hiervoor. Dus ik vraag hem of hij even mee naar buiten wilde komen voor een foto met 2 andere prominenten van dit doel, inclussief de rest van de deelnemers, maar meneer had een griepje dus dat kon niet. Dus ik zei nog heel grappig, als arts moet u weten dat even 2 minuten buiten staan geen probleem is dan.. Maar nee, hij deed het binnen wel, in een hal hij met zijn jas en spijkerbroek aan, mooie leren schoentjes eronder de rest in sport kleding. Nou jah dan maar zo, gelukkig was het kut licht dus komt goed.

Vervolgens kom ik mijn foto ook nog tegen in de story met als bijschrift eigen foto.. Dat is toch fucking niet meer normaal, hoe kan die foto zelf hebben gemaakt.. Maar goed als ik ooit borstvergroting wil dan sue ik hem gewoon!
pi_101980743
Sowieso lijken alle rappers me dope gasten _O_
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_101980827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef HerbertThePervert het volgende:
Sowieso lijken alle rappers me dope gasten _O_
Ik ga dus nooit hangen met Vanilla Ice hè.

Hoort de titel 'rapper' ook niet te krijgen, maar goed :( (Is ook geen BN'er, maar goed)
pi_101980968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:28 schreef SoraAoi het volgende:
Ik vind de meeste BN'ers absoluut niet arrogant hoor. Ik kan het weten want ik zit in dat wereldje zeg maar. Ik ken de meeste BN'ers in het echt :)
Bedankt voor deze info.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:48:05 #134
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_101981001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:33 schreef Nico987 het volgende:
Ik vond Marco Borsato echt om uit te kotsen, heb eens samen met hem op een boot gezeten toen we beide duiktraining hadden.. Hij natuurlijk prive instructeur, iedereen gezellig aan dek met elkaar babbelen behalve de ideale schoonzoon..
Blijkbaar kwam hij daar om te duiken en niet om gezellig te kletsen. Daarom had hij natuurlijk ook een privé-instructeur met waarschijnlijk een uurtarief en daardoor geen geld wilde verspillen aan praatjes poep. Ook voelde hij natuurlijk de ogen al in z'n rug prikken en hoorde hij het gesmoes:

"Kijk, dat is Marco Borsato!"

En daar had hij blijkbaar die dag geen zin in. Overigens is het dan niet zo slim van hem geweest dat hij die dag niet óók een privé-boot had gehuurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:37 schreef Nico987 het volgende:
Dus ik zei nog heel grappig, als arts moet u weten dat even 2 minuten buiten staan geen probleem is dan..
Ja, heel grappig ja, je moet komiek worden. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  donderdag 15 september 2011 @ 16:48:53 #135
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101981027
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef GeileHond het volgende:
Mijn vriendin ( :') ) vertelde dat die gast van goede tijden slechte tijden, die homo met die blonde haren, echt een arrogante klootzak is.
Ferry Doedens?

Inge Schrama schijnt trouwens ook niet zo vriendelijk te zijn tegen fans.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101981179
Dennis Weening is een toffe gozer, wel. Dinand Woesthoff ook. En Giel Beelen kan ik ook wel waarderen. :')
pi_101981249
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Blijkbaar kwam hij daar om te duiken en niet om gezellig te kletsen. Daarom had hij natuurlijk ook een privé-instructeur met waarschijnlijk een uurtarief en daardoor geen geld wilde verspillen aan praatjes poep. Ook voelde hij natuurlijk de ogen al in z'n rug prikken en hoorde hij het gesmoes:

En daar had hij blijkbaar die dag geen zin in. Overigens is het dan niet zo slim van hem geweest dat hij die dag niet óók een privé-boot had gehuurd.

[..]

Ja, heel grappig ja, je moet komiek worden. :)
Als je 7 uur op een boot zit is het wel normaal als je je niet afzonderd van de rest..
Maar je bent fan hoor ik?
  donderdag 15 september 2011 @ 17:09:55 #138
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101981755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Nico987 het volgende:
Als je 7 uur op een boot zit is het wel normaal als je je niet afzonderd van de rest..
Wat jij 'normaal' vindt, daar hoeft een ander niet in mee te gaan. Hoe zou jij het vinden als overal waar je komt:

"Hé, daar heb je Nico XXX!"

gesmoesd wordt? Ja, risico van het vak, maar soms heeft zo iemand daar geen zin in.

quote:
Maar je bent fan hoor ik?
Nee, verkeerde conclusie.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:12:37 #139
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101981843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef searchanddestroy het volgende:
Dinand Woesthoff ook. En Giel Beelen kan ik ook wel waarderen. :')
Echt? Waarom vind ik ze op tv/radio dan zo verchrikkelijk :r
pi_101981850
Joipoidoipoipoi, héél arrogant figuur, weigerde ook om een handtekening te geven. :r
  donderdag 15 september 2011 @ 17:17:23 #141
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101982012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef Captainp00face het volgende:
Joipoidoipoipoi, héél arrogant figuur, weigerde ook om een handtekening te geven. :r
Desondanks vind ik jou een mooi mens. Ga zo door. Het leven is een pad dat eenieder dient te volgen. Sommigen bereiken het hoogtepunt, anderen niet. Jij bent in staat dat hoogtepunt te bereiken als je maar loslaat. Je je op het juiste moment laat gaan. Groei. Leer. Ejaculeer. Vomeer. Haal eruit wat erin zit.
pi_101982194
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wat jij 'normaal' vindt, daar hoeft een ander niet in mee te gaan.
Deze ga ik bookmarken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101982207
Ik vind Joipoidoipoipoi eigenlijk wel meevallen in het echt. Leuk mee gsproken toen we eens samen zwemles hadden.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_101982212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Haha nah, bijna iedereen vindt Dinand arrogant. Is niets van waar. Z'n hoofd straalt het misschien uit. :') Maar 't is echt een toffe gozer.

En tsja, Giel. Hoor daar nooit zoveel mensen over. :')
pi_101982296
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Desondanks vind ik jou een mooi mens. Ga zo door. Het leven is een pad dat eenieder dient te volgen. Sommigen bereiken het hoogtepunt, anderen niet. Jij bent in staat dat hoogtepunt te bereiken als je maar loslaat. Je je op het juiste moment laat gaan. Groei. Leer. Ejaculeer. Vomeer. Haal eruit wat erin zit.
Met welke spirituele kaarten heb jij dit hemelse advies gekregen?
pi_101982514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef markoning het volgende:
Viktoria Koblenko schijnt ook een verschrikkelijk mens IRL te zijn.
Ik heb haar een keer ontmoet en ze liep wat te flirten :P
Vond haar erg aardig!

Ik werkte vroeger in de ArenA en kwam daar vaak bekenden tegen. Jack Spijkerman is echt een proleet, Ronald Koeman erg vriendelijk en Sjaak Swart is een enorme held. Supervrolijke en vriendelijke kerel! Hield de deur nog open voor me toen ik met volle handen langskwam. Toen ik zei dat hij als echte Ajacied echt eerst door de deur moest begon ie te lachen. Later nog ff met hem gepraat.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:37:51 #147
92926 Joipoidoipoipoi
pi_101982727
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze ga ik bookmarken.
Dat is goed wijs mens, bookmark dan meteen de context erbij:

quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Joipoidoipoipoi eigenlijk wel meevallen in het echt. Leuk mee gsproken toen we eens samen zwemles hadden.
Dank je wel, je bent een prachtmens.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:42:38 #148
354038 Zemelknoper
Purisme-gotta love it?
pi_101982875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:09 schreef jrk1990 het volgende:
Al eerder voorbij gekomen: Dennis van der Geest. Die was lam en stond met zijn maatjes lekker te stoeien in de kroeg, werkelijk een asociaal figuur

Keith Bakker is juist een toffe peer. Kwam hem tegen op Leidsche, fv hallo zeggen, praatje maken e.d.
Er zijn een aantal dames die zijn peer verrot vinden, denk ik.
Beter juist gezeken, dan mis gepist.
Ik pleit in volle overtuiging voor het volgende: alle eendjes het land uit.
pi_101982970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:45 schreef Zemelknoper het volgende:

[..]

Verkeerde been? Ga anders foto's maken van vogels.
Haha _O- nice one. Vogel fotografen :') :')
pi_101983179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef penny-wise het volgende:

[..]

*iets met het gebrek aan smaak misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')