Megafestatiequote:Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef theKiD het volgende:
Danny Rook (!!!!!) arrogante zak
Meegemaakt op de megafestatie (!!!)
Die was ontzettend aardig. Eigenlijk een tikkeltje té aardig. Haar vriend toen trouwens ook, Nol ofzoiets.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me heeft ooit een lift gehad van Silvia Millecamp.
Euhm wat wil je van Danny Rook???quote:
Ik ga dus nooit hangen met Vanilla Ice hè.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef HerbertThePervert het volgende:
Sowieso lijken alle rappers me dope gasten
Bedankt voor deze info.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:28 schreef SoraAoi het volgende:
Ik vind de meeste BN'ers absoluut niet arrogant hoor. Ik kan het weten want ik zit in dat wereldje zeg maar. Ik ken de meeste BN'ers in het echt
Blijkbaar kwam hij daar om te duiken en niet om gezellig te kletsen. Daarom had hij natuurlijk ook een privé-instructeur met waarschijnlijk een uurtarief en daardoor geen geld wilde verspillen aan praatjes poep. Ook voelde hij natuurlijk de ogen al in z'n rug prikken en hoorde hij het gesmoes:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:33 schreef Nico987 het volgende:
Ik vond Marco Borsato echt om uit te kotsen, heb eens samen met hem op een boot gezeten toen we beide duiktraining hadden.. Hij natuurlijk prive instructeur, iedereen gezellig aan dek met elkaar babbelen behalve de ideale schoonzoon..
Ja, heel grappig ja, je moet komiek worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:37 schreef Nico987 het volgende:
Dus ik zei nog heel grappig, als arts moet u weten dat even 2 minuten buiten staan geen probleem is dan..
Ferry Doedens?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef GeileHond het volgende:
Mijn vriendin () vertelde dat die gast van goede tijden slechte tijden, die homo met die blonde haren, echt een arrogante klootzak is.
Als je 7 uur op een boot zit is het wel normaal als je je niet afzonderd van de rest..quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam hij daar om te duiken en niet om gezellig te kletsen. Daarom had hij natuurlijk ook een privé-instructeur met waarschijnlijk een uurtarief en daardoor geen geld wilde verspillen aan praatjes poep. Ook voelde hij natuurlijk de ogen al in z'n rug prikken en hoorde hij het gesmoes:
"Kijk, dat is Marco Borsato!"
En daar had hij blijkbaar die dag geen zin in. Overigens is het dan niet zo slim van hem geweest dat hij die dag niet óók een privé-boot had gehuurd.
[..]
Ja, heel grappig ja, je moet komiek worden.
Wat jij 'normaal' vindt, daar hoeft een ander niet in mee te gaan. Hoe zou jij het vinden als overal waar je komt:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Nico987 het volgende:
Als je 7 uur op een boot zit is het wel normaal als je je niet afzonderd van de rest..
Nee, verkeerde conclusie.quote:Maar je bent fan hoor ik?
Echt? Waarom vind ik ze op tv/radio dan zo verchrikkelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef searchanddestroy het volgende:
Dinand Woesthoff ook. En Giel Beelen kan ik ook wel waarderen.
Desondanks vind ik jou een mooi mens. Ga zo door. Het leven is een pad dat eenieder dient te volgen. Sommigen bereiken het hoogtepunt, anderen niet. Jij bent in staat dat hoogtepunt te bereiken als je maar loslaat. Je je op het juiste moment laat gaan. Groei. Leer. Ejaculeer. Vomeer. Haal eruit wat erin zit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef Captainp00face het volgende:
Joipoidoipoipoi, héél arrogant figuur, weigerde ook om een handtekening te geven.
Deze ga ik bookmarken.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat jij 'normaal' vindt, daar hoeft een ander niet in mee te gaan.
Haha nah, bijna iedereen vindt Dinand arrogant. Is niets van waar. Z'n hoofd straalt het misschien uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt? Waarom vind ik ze op tv/radio dan zo verchrikkelijk
Met welke spirituele kaarten heb jij dit hemelse advies gekregen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Desondanks vind ik jou een mooi mens. Ga zo door. Het leven is een pad dat eenieder dient te volgen. Sommigen bereiken het hoogtepunt, anderen niet. Jij bent in staat dat hoogtepunt te bereiken als je maar loslaat. Je je op het juiste moment laat gaan. Groei. Leer. Ejaculeer. Vomeer. Haal eruit wat erin zit.
Ik heb haar een keer ontmoet en ze liep wat te flirtenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef markoning het volgende:
Viktoria Koblenko schijnt ook een verschrikkelijk mens IRL te zijn.
Dat is goed wijs mens, bookmark dan meteen de context erbij:quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Blijkbaar kwam hij daar om te duiken en niet om gezellig te kletsen. Daarom had hij natuurlijk ook een privé-instructeur met waarschijnlijk een uurtarief en daardoor geen geld wilde verspillen aan praatjes poep. Ook voelde hij natuurlijk de ogen al in z'n rug prikken en hoorde hij het gesmoes:
"Kijk, dat is Marco Borsato!"
En daar had hij blijkbaar die dag geen zin in. Overigens is het dan niet zo slim van hem geweest dat hij die dag niet óók een privé-boot had gehuurd.
Dank je wel, je bent een prachtmens.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Joipoidoipoipoi eigenlijk wel meevallen in het echt. Leuk mee gsproken toen we eens samen zwemles hadden.
Er zijn een aantal dames die zijn peer verrot vinden, denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:09 schreef jrk1990 het volgende:
Al eerder voorbij gekomen: Dennis van der Geest. Die was lam en stond met zijn maatjes lekker te stoeien in de kroeg, werkelijk een asociaal figuur
Keith Bakker is juist een toffe peer. Kwam hem tegen op Leidsche, fv hallo zeggen, praatje maken e.d.
Hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 07:45 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Verkeerde been? Ga anders foto's maken van vogels.
*iets met het gebrek aan smaak misschien?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt? Waarom vind ik ze op tv/radio dan zo verchrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |