quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef tankless het volgende:
ik zelf vind kim holland een hoer,
op tv doet ze anders dan bij je thuis.
True, zij loopt er echt bij als een derderangs zwerver maar zij is wel erg aardig.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bridget Schuurman ziet er in het dagelijks leven in ieder geval als een pauper uit en heeft serieus minder kont dan:
[ afbeelding ]
Maar ik zou d'r wel oh zo hard gevenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef markoning het volgende:
Viktoria Koblenko schijnt ook een verschrikkelijk mens IRL te zijn.
Dat kun je ze natuurlijk niet kwalijk nemen. Je zal maar dag in dag uit met die kutkinderen opgescheept zitten. En let wel: de meest irritante zitten altijd vooraan.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:41 schreef markoning het volgende:
Ernst en Bobbie zijn trouwens ook notoire kinderhaters. Maatje zag ze eens backstage bij Bevrijdingsfestival Utrecht ( IN BEFORE), en ze zaten alleen maar te schelden over het hoge aantal kutkinderen in het publiek.
Daar moeten ze het toch van hebben?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:41 schreef markoning het volgende:
Ernst en Bobbie zijn trouwens ook notoire kinderhaters. Maatje zag ze eens backstage bij Bevrijdingsfestival Utrecht ( IN BEFORE), en ze zaten alleen maar te schelden over het hoge aantal kutkinderen in het publiek.
Dan hoop ik voor jou dat je ruzie hebt gehad met Robert Jensen en niet met Dennis van der Geestquote:Op donderdag 15 september 2011 08:56 schreef Cool_Runner het volgende:
Robert Jensen
Dennis van der Geest
Willem van Hanegem
Die bolle van Sixpack (tv prog van jaren geleden)
Allemaal lijers in het echt. Met sommige echt ruzie gehad![]()
Tja, misschien had ze die dag toevallig de tijd. Een andere keer heeft ze haast en dan wordt ze door haar 'fans' een arrogant kutwijf genoemd.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:41 schreef benx het volgende:
Tatjana Simic, nam goed de tijd voor mensen die foto's of een handtekening wilde.
Geef eens voorbeelden danquote:Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef TJV het volgende:
Dennis van der Geest is inderdaad een arrogante klootzak, ben blij dat ik niet meer naast die grafhomo woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |