SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik word er naar van. Soms snuift Juul ook tijdens het eten. Ieeeuuw.
Dan wordt het zuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, als iets de schift in gaat?
ik dacht de vorige afleveringen steeds: hoor ik dat nou goed. Nu heb ik er op zitten letten, ze eten echt onsmakelijk die twee, ieeeeuwwwwquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik word er naar van. Soms snuift Juul ook tijdens het eten. Ieeeuuw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schiftenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, als iets de schift in gaat?
ah ik dacht dat je zeg maar 2 lagen kreegquote:
En klonterigquote:
Echte klasbakkenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
8,5, damn die Brabanders, wat zijn we goed he.
Oh wissel de namen nog door elkaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij heeft het juist niet, daarom.
zeker nie doen, als wij beginnen witte gij nie wé ge heurt horquote:
Ligt aan het aantal sterren... als Juul en Kraan niet minimaal 10 keer kunnen zeggen: 2, 2, 2, 2, 2, 2 heeft u het al gehoord: 2 michelin sterren... komen ze nietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Waarom weer naar Wassenaar?
Zijn er geen andere goede restaurants?
is altijd dezelfde locatie toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Waarom weer naar Wassenaar?
Zijn er geen andere goede restaurants?
Tot morgen !quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef arise het volgende:
Allemaal een fijne avond, ik vond het erg gezellig..
Delegeren en als het moet zelf kokenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef SiGNe het volgende:
Dalila had pech dat ze de eerste dag een keer niks af had, anders had ze misschien wel door kunnen gaan naar de finale.
Wel een schande dat Mark wel doorgaat, die heeft nu al 2 keer zelf niks gekookt en is doorgegaan op de kwaliteiten van de ander.
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heezequote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal sterren... als Juul en Kraan niet minimaal 10 keer kunnen zeggen: 2, 2, 2, 2, 2, 2 heeft u het al gehoord: 2 michelin sterren... komen ze niet
Maar morgen toch naar wassenaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heeze
Tot volgende week danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef Frag_adder het volgende:
hmmz tot volgende week vrees ikdruk deze week.... jammer want het was een leuke groep
Ze gaan standaard naar Wassenaar ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar morgen toch naar wassenaar?
En in een niet sterren restaurant? of stiekem toch wel?
Dat je met afwassen zover kan komenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Delegeren en als het moet zelf koken
Volgende keer schrijven we West-Brabant als zelfstandige provincie in...alsof er ten westen van Tilburg geen fatsoenlijke restaurants/koks te vinden zijn....quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heeze
die mag van mij een enkeltje Maaskantje krijgen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer die Maarten die niet helpt, wat een lul.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Die laatste
Past echt bij die enge blik
Dat is Maarten, geen idee of hij op de snackbarhouder lijkt, kijk nooit new kidsquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt die bovenste kerel (ben zijn naam ff kwijt) op de snackbarhouder van New Kids?
Dat dus vooral.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
echt zonde van Dalila, stom dat ze een leeg bord in leverde...
Inderdaad, jammer dat het haar nekt..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
echt zonde van Dalila, stom dat ze een leeg bord in leverde...
Tja 1 slechte schotel kan je dus al de kop kosten... het was gewoon dom van haar om niks op het bord te leggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
De beste van deze week is er al uit, triest
Idd, dan krijg je nog een 3 of misschien wel 4 en dan had ze het gered.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tja 1 slechte schotel kan je dus al de kop kosten... het was gewoon dom van haar om niks op het bord te leggen.
Beetje jammer dat zij er dan net uit ligt, maar ja, dat blijkt wederom een Topchef-glitch te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:15 schreef Drassss het volgende:
Dalila is eigenlijk de eerste in deze serie die ik bij de beste 3 zou zetten dit seizoen... is ze er gewoon uit
Als hij doorgaat vreet ik mijn schoen op.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wel een aardige aflevering maar inderdaad dit:
[..]
Beetje jammer dat zij er dan net uit ligt, maar ja, dat blijkt wederom een Topchef-glitch te zijn.
En Mark gewoon door, ongelooflijk
Eerder anti-held..quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Mark dan even een leuke move heeft vanavond voor een gifje, want zo'n 'held' moet natuurlijk wel in de OP.
Eet smakelijk, alvast.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Drassss het volgende:
Als hij doorgaat vreet ik mijn schoen op.
Wel eerst op smaak brengen hè..quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als hij doorgaat vreet ik mijn schoen op.
Dat zal ze leren. !quote:Op donderdag 15 september 2011 13:29 schreef Deceit het volgende:
ik ben kwaad dat dalila eruit ligt...
ik kijk deze week sowieso niet meer..
Mocht hij willen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef Specularium het volgende:
Die Mark werd flink genaaid bij die groepsopdracht.
Niet ?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze zag ik niet van een kilometer aankomen.
Achja, ze krijgen toch allemaal een slecht cijfer, dus ik vond het echt een faaltactiekquote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef Specularium het volgende:
Ze lieten hem expres niks doen, wat wellicht terecht is, met de achterliggende gedachte dat
als ze het zelf zouden verkloten hij toch wel de eindverantwoording mocht dragen.
Iets met messen en een rug.
volgens mij houdt ie wel van aanvallen in de rug hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef Specularium het volgende:
Ze lieten hem expres niks doen, wat wellicht terecht is, met de achterliggende gedachte dat
als ze het zelf zouden verkloten hij toch wel de eindverantwoording mocht dragen.
Iets met messen en een rug.
Verder jammer van Dalila, die was wel lekker behalve dr stem.
het leek mij geen makkelijke tante... maar ze kon wel koken, het is gewoon zonde dat een leeg bord geserveerd heeft.. dat kost haar de de kopquote:Op donderdag 15 september 2011 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben uiterst gelukkig dat Dalila eruit is. Wat een hatelijk naar persoon leek me dat
JA!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:57 schreef Drassss het volgende:
Moet eigenlijk nog de eerste 15 minuten terugkijken van gister. Waren die boeiend genoeg?
Ik ook! al is het alleen maar om die achterlijke Maarten een hak te zettenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Cateye2011 het volgende:
ik hoop dat Mark de hele week nog blijft.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook! al is het alleen maar om die achterlijke Maarten een hak te zetten
Misschien niet, maar ik vind hem gewoon leuk, beetje aandoenlijk ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Ah komop zeg. Mark kan helemaal geen ene flikker!
das normaal met vrouwenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik vind hem gewoon leuk, beetje aandoenlijk ook.
Dat is ook overdrevenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Ah komop zeg. Mark kan helemaal geen ene flikker!
Ik word er helemaal ZOEF van..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik vind 'm echt leuk, en hij maakt leuke TVquote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik word er helemaal ZOEF van..
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat Mark er vanavond wel uitgaat hoor.
Nee joh!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat Mark er vanavond wel uitgaat hoor.
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef franklop het volgende:
iedereen krijgt ook wat ie niet wil
dat hebben ze vast ingevoerd met al die falersquote:Op donderdag 15 september 2011 19:07 schreef franklop het volgende:
hé nu gaan ze elkaar helpen? was eerst toch niet?
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
Kom op Markheb vertrouwen in jezelf
yupquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
zitten jullie allemaal ook met laptop op schoot te kijken?
Ja, dekentje erbij en lekker op het bankje de bank liggenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
Lig op de grond voor de tvquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
Ha, heb ik ook, met kattenvoetjes op de deken haha!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dekentje erbij en lekker op het bankje de bank liggen
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
laat dat halve maar wegquote:Op donderdag 15 september 2011 19:11 schreef Djokotron het volgende:
Hahahah die halve nicht van een Mark
In bed met laptop op schoot iddquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
zo zit ik er ook bijquote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Cateye2011 het volgende:
gezellig op de bank, laptoptafeltje, drankje erbij, helemaal goed toch
Dan kom ik de mannen versterkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
dit is het eerste topic waar ik ooit op FOK heb gezeten waar vrouwen de overhand hebben
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
dit is het eerste topic waar ik ooit op FOK heb gezeten waar vrouwen de overhand hebben
Ja duh. Alle neefjes zijn nichtjes hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
girrrrllllpowerrrrrrrquote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
We doen ons best.... lukt alleen niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
Maarten vliegt eruit vandaagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Maarten is een hufter, als Mariska er srtaks uit moet doordat hij niet hielp dan gaan Mark wéér door.
ik kwam niet verder dan krieltjes met worteltjes en erwtjesquote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
Mariska doet de curry. Laat ik nou net rode curry hebben gemaakt
Ik had vanavond Surinaamse pindacurry gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
Mariska doet de curry. Laat ik nou net rode curry hebben gemaakt
toch geen jaren 70 bistro style he?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan krieltjes met worteltjes en erwtjes
nuh gewoon precies lang genoeg laten kokenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch geen jaren 70 bistro style he?
nu zijn er wel genoeg mannen hoorquote:
Ik broodje vlokken.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
babyvoerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Helpt dat echt dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef franklop het volgende:
de komende drie dagen wordt het pasta voor mij, ter voorbereiding op de dam-tot-dam loop
dat is dus inclusief zondagochtend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
babyvoer![]()
Hier gebakken witlof met beetje ui, knoflook, pijnboompitten, rucola en rozemarijn.
uitsmijtertje rosbief vandaag (de rest at bij vriendjes/vriendinnetjes en manlief eet onderweg)quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch geen jaren 70 bistro style he?
quote:
Julius welquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Drassss het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd, dat je "expres" vlokken naast het brood gooit?
hmmmm, je brengt me op een idee, witte boterham, met een flinke laag roomboter en dan heul veul vlokkuhquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Drassss het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd, dat je "expres" vlokken naast het brood gooit?
lekker en makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitsmijtertje rosbief vandaag (de rest at bij vriendjes/vriendinnetjes en manlief eet onderweg)
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
TT: Waor we Maorten d'n paip willuh gevuh
Met zijn zelfingenomen rotkopquote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Drassss het volgende:
Het is dat ik te laat ben, anders was ik naar Heeze gereden en had ik Maarten opgewacht
Nou.. dat zeg je misschien als geintje maar hij liep wel de vriezer in toen ie klaar was met zijn gerecht en Mariska moest helpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Maarten stiekem de vriezer opengezet?
de gluiperdquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou.. dat zeg je misschien als geintje maar hij liep wel de vriezer in toen ie klaar was met zijn gerecht en Mariska moest helpen.
een vrouw die wat weet van voetbalquote:
Die mag straks even bukken voor Markquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou.. dat zeg je misschien als geintje maar hij liep wel de vriezer in toen ie klaar was met zijn gerecht en Mariska moest helpen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
een vrouw die wat weet van voetbal
en er nog verstand van heeft ook
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef zoem het volgende:
Chef: Wat ga je maken
Jeroen: Ik ga een hutspotje maken![]()
Chef: Spannend!![]()
Jeroen: Valt wel mee hoor![]()
Chef:![]()
wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik weet zelfs wat buitenspel is
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
Mariska lult maar door![]()
Kraan: Staakt uw wild geraas
ik heb de ballen verstand van voetbal. Maar op mijn werk won ik met de WK wel de poolquote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik weet zelfs wat buitenspel is
maar in voetbaldinges van FOK! doe ik het best slecht hoor
Of gaan we voor:quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
TT: Waor we aon Maorten d'n paip willuh gevuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |