SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik word er naar van. Soms snuift Juul ook tijdens het eten. Ieeeuuw.
Dan wordt het zuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, als iets de schift in gaat?
ik dacht de vorige afleveringen steeds: hoor ik dat nou goed. Nu heb ik er op zitten letten, ze eten echt onsmakelijk die twee, ieeeeuwwwwquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik word er naar van. Soms snuift Juul ook tijdens het eten. Ieeeuuw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schiftenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, als iets de schift in gaat?
ah ik dacht dat je zeg maar 2 lagen kreegquote:
En klonterigquote:
Echte klasbakkenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
8,5, damn die Brabanders, wat zijn we goed he.
Oh wissel de namen nog door elkaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij heeft het juist niet, daarom.
zeker nie doen, als wij beginnen witte gij nie wé ge heurt horquote:
Ligt aan het aantal sterren... als Juul en Kraan niet minimaal 10 keer kunnen zeggen: 2, 2, 2, 2, 2, 2 heeft u het al gehoord: 2 michelin sterren... komen ze nietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Waarom weer naar Wassenaar?
Zijn er geen andere goede restaurants?
is altijd dezelfde locatie toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Waarom weer naar Wassenaar?
Zijn er geen andere goede restaurants?
Tot morgen !quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef arise het volgende:
Allemaal een fijne avond, ik vond het erg gezellig..
Delegeren en als het moet zelf kokenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef SiGNe het volgende:
Dalila had pech dat ze de eerste dag een keer niks af had, anders had ze misschien wel door kunnen gaan naar de finale.
Wel een schande dat Mark wel doorgaat, die heeft nu al 2 keer zelf niks gekookt en is doorgegaan op de kwaliteiten van de ander.
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heezequote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal sterren... als Juul en Kraan niet minimaal 10 keer kunnen zeggen: 2, 2, 2, 2, 2, 2 heeft u het al gehoord: 2 michelin sterren... komen ze niet
Maar morgen toch naar wassenaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heeze
Tot volgende week danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef Frag_adder het volgende:
hmmz tot volgende week vrees ikdruk deze week.... jammer want het was een leuke groep
Ze gaan standaard naar Wassenaar ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar morgen toch naar wassenaar?
En in een niet sterren restaurant? of stiekem toch wel?
Dat je met afwassen zover kan komenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Delegeren en als het moet zelf koken
Volgende keer schrijven we West-Brabant als zelfstandige provincie in...alsof er ten westen van Tilburg geen fatsoenlijke restaurants/koks te vinden zijn....quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan vrijdag naar een restaurant. Dit keer in Heeze
die mag van mij een enkeltje Maaskantje krijgen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer die Maarten die niet helpt, wat een lul.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Die laatste
Past echt bij die enge blik
Dat is Maarten, geen idee of hij op de snackbarhouder lijkt, kijk nooit new kidsquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt die bovenste kerel (ben zijn naam ff kwijt) op de snackbarhouder van New Kids?
Dat dus vooral.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
echt zonde van Dalila, stom dat ze een leeg bord in leverde...
Inderdaad, jammer dat het haar nekt..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
echt zonde van Dalila, stom dat ze een leeg bord in leverde...
Tja 1 slechte schotel kan je dus al de kop kosten... het was gewoon dom van haar om niks op het bord te leggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
De beste van deze week is er al uit, triest
Idd, dan krijg je nog een 3 of misschien wel 4 en dan had ze het gered.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tja 1 slechte schotel kan je dus al de kop kosten... het was gewoon dom van haar om niks op het bord te leggen.
Beetje jammer dat zij er dan net uit ligt, maar ja, dat blijkt wederom een Topchef-glitch te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:15 schreef Drassss het volgende:
Dalila is eigenlijk de eerste in deze serie die ik bij de beste 3 zou zetten dit seizoen... is ze er gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |