Ghy connaisseur!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:10 schreef krijg064 het volgende:
Toch even wennen om zo'n 'Ticket To The Tropics' tegen te komen
Ja die zijn ook fijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef Ener-G het volgende:
Meh, ik hou het wel bij mn vuurdanseresjes
Blutengel was prettig fotograferen ja, in tegenstelling tot de voorprogramma's daarbij ><quote:Op maandag 20 februari 2012 08:55 schreef Ener-G het volgende:
Over goth gesproken, setje van december vorig jaar (ik moet echt mn backlog een keer wegwerken).
Blutengel, lekker duister en theatraal, met het nodige vuurwerk en een bloeddouche (!):
Zou goed kunnenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
hey!. Is dat Linda op de achtergrond?
Nah, ik stond achterin de zaal, want mijn doel was het maken van wat sfeerfoto's.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:48 schreef Ener-G het volgende:
Wow, het was druk?
Hier de resultaten van mijn offshoe flash experiment, de band vond het wel okay (en er hing een 3000 watt strobo boven de drumkit):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En een headbangmeisje in het publiek, je ziet door haar haar heen nog net mn flitser op de stack afgaan
[ link | afbeelding ]
Linkje naar hele set (50 shots)
CLS flitst toch voor? Wel gaaf dat je dat zo kon doen; goed geregeld met de band!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:16 schreef Ener-G het volgende:
Ja, op de laatste foto zie je hem afgaan door de haren van dat meisje, had 'm bovenop de speakers gezet aan de linkerkant voor het podium![]()
Het licht was echt dermate brak en werd halverwege bijna helemaal uitgezet (met name het frontlicht) dat ik zoiets had van kan mij het verrotten.. en ben gaan experimenteren.. moest wel steeds door de pit heen als ik een setting op de flitser zelf wou veranderen
Nikon CLS systeem bouncede mooi via de zilveren/aluminium podiumdelen, flightcases en gitaarversterkers als ik met mn popupflits op de bandleden richtte, waardoor ie alsnog af gingMaar wellicht voor de toekomst eens naar een radiotrigger kijken.
Je kunt je link selecteren en dan het knopje rechts van het youtube-knopje gebruiken of zelf de flickr-tags typen: [flickr] en [/flickr].quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kan ik rechtstreeks vanuit Flickr hier een foto plaatsen? De link naar de foto simpel tussen IMG tags zetten werkt niet
thnx, dat moet je maar net weten die flickr tagquote:Op zondag 18 maart 2012 00:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je kunt je link selecteren en dan het knopje rechts van het youtube-knopje gebruiken of zelf de flickr-tags typen: [ [url= en ]afbeelding[/url] ].
Jep.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Die hebben toch verwisselbare lenzen?
Thanks, als ik de foto's hier zie, zit ik me gelijk weer te irriteren aan de grote hoeveelheid ruis in mijn foto's. Maarre voorlopig moet ik het nog ff met deze uitrusting doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
@whosvegas tsja.. beetje rommelige foto, maar dat kan soms ook juist mooi zijn. Ergens heeft ie wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |