En waar is hier?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das wel jammer dan idd. ik ben wel langer, en volgens mij hier nog wel meer. gooi een hengeltje uit zou ik zeggen!
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.quote:
Private!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.quote:
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zienquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
3 hele cmquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
wil je daten dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zien
lamaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Nah, gewoon lekker los gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |