Nou en. Als die meiden dat lekker vinden?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
WTF, zijn er echt mensen die denken dat dat stoer is? En die meisjes zijn echte sletten als ze dat goedvinden
een verovering om trots op te zijn!
Ga eens fietsen, ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben nijdig op die kuthoer! GVD! Wat kinderachtig! Ah man daar gaan mijn hosselmogelijkheden aw shit shit shit. En dan mag ik ook nog naar de huisarts binnenkort. Als ik durf. Moet ik steun van een meisje voor hebben anders gaat et niet lukken.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Zelfs al is het waar.. Vind het best
Als ze daarvoor in is, is ze sowieso voor meer dingen in. Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat moet je met iemand die zich meteen laat vingeren vlak na de eerste ontmoeting?
Hij probeer even zijn ego te boosten op een forum.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
WTF, zijn er echt mensen die denken dat dat stoer is? En die meisjes zijn echte sletten als ze dat goedvinden
een verovering om trots op te zijn!
Zo'n wijf hoef ik dus echt niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als ze daarvoor in is, is ze sowieso voor meer dingen in. Dat dus.
Dat is het probleem nog niet zo.. Maar op de dansvloerquote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat moet je met iemand die zich meteen laat vingeren vlak na de eerste ontmoeting?
Voor een relatie? Tja, wie wel?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n wijf hoef ik dus echt niet.
Fireflyquote:
Ja maar al kom ik haar tegen op de WC.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet zo.. Maar op de dansvloer.. Komop je hebt toch wel een beetje respect voor jezelf?
Dit.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar al kom ik haar tegen op de WC.
Ben je ook wel een enorme slet als je het goed vind dat hij je binnen no-time gaat vingeren.
Een klein beetje zelfrespect is toch ook geen overbodige luxe, zelfs al wil je geen relatie? En als ze daarvoor in is bij jou, is ze het ook bij al die anderen die ze op de dansvloer tegenkomtquote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als ze daarvoor in is, is ze sowieso voor meer dingen in. Dat dus.
Wie weet. Ik ken overigens echt 'n meid die zich heeft laten vingeren op een parkeerplaats door een vriend van me. Zulke sletten bestaan dus echt. Grappig is ook dat zulke vrouwen altijd sletten blijven, later hebben ze vaak vijf kinderen van vijf verschillende vaders enzovoort. Tokkie types.quote:
Ik verwacht een nummer van haar in de DM.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ken overigens echt 'n meid die zich heeft laten vingeren op een parkeerplaats door een vriend van me. Zulke sletten bestaan dus echt. Grappig is ook dat zulke vrouwen altijd sletten blijven, later hebben ze vaak vijf kinderen van vijf verschillende vaders enzovoort. Tokkie types.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kan mij echt totaal niet schelen hoevaak een vrouw zich laat vingeren op de dansvloer, allemaal haar eigen keuze, als zij daar gelukkig van wordt? Mij sowieso niet gezien bij zulke vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een klein beetje zelfrespect is toch ook geen overbodige luxe, zelfs al wil je geen relatie? En als ze daarvoor in is bij jou, is ze het ook bij al die anderen die ze op de dansvloer tegenkomtleuk om te weten!
Zo makkelijk gaat het ook weer niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef firefly3 het volgende:
Hij stopt zijn vingers in haar kut op de dansvloer, dus hij is dan ook een slet.
Hij had alleen zin in een slippertje.
En als laatste: Vrouwen gaan verder als je aantrekkelijk bent en gaan net zo ver als dat in jouw realiteit normaal is. Als je het heel normaal vind om op de eerste "date" te gaan seksen dan is de kans groot dat het ook gebeurd. Als je het normaal vind om seksueel binnen 30 min te zijn, dan gebeurd dat ook. Het gaat allemaal dan natuurlijk en daar is ze vatbaar voor.
Bij breezerssletjes heeft de methode denk ik wel gewerkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het ook weer niet.
Sowieso, er is echt geen kerel die mij binnen een half uur het bed in kan krijgen.
Ben ik weer schat.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef kree het volgende:
Het is rustig nu hier.
Waar blijft Flepke
Misschien wel, maar misschien ook niet. Misschien is het een hele lieve meid die wanneer ze een relatie aan gaat juist heel trouw is. Vergeet niet dat vrouwen zich laten verleiden door hun emoties en soms dingen doen die ze niet verwacht hadden of weinig controle over hadden omdat het gevoel immers te sterk is geworden.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
Ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.
Maar in mijn ogen ben je dan een slet en blijf ik ver uit je buurt.
Ik geloof best dat er meiden zijn die daarin mee zouden gaan, maar ik ben er niet eentje van en het is eerder een uitzondering als het binnen 30 minuten te regelen valt dan dat het normaal is alleen maar omdat iemand denkt dat het normaal is.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij breezerssletjes heeft de methode denk ik wel gewerkt.
Je huidige vriend had je vast wel het bed in kunnen krijgen binnen 30 min.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er meiden zijn die daarin mee zouden gaan, maar ik ben er niet eentje van en het is eerder een uitzondering als het binnen 30 minuten te regelen valt dan dat het normaal is alleen maar omdat iemand denkt dat het normaal is.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je huidige vriend had je vast wel het bed in kunnen krijgen binnen 30 min.
Schat??quote:Op donderdag 15 september 2011 00:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben ik weer schat.
Maar ik heb niet veel te zeggen aangezien er geen "gefaalde" pogingen gepost worden en ieder succes word afgedaan als nep / "een slet".
Zou jij als brad pit / george clooney in je oor fluistert "zie ik je binnen 15 minuten in mijn hotel aan de overkant van de straat?" op de uitnodiging in gaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er meiden zijn die daarin mee zouden gaan, maar ik ben er niet eentje van en het is eerder een uitzondering als het binnen 30 minuten te regelen valt dan dat het normaal is alleen maar omdat iemand denkt dat het normaal is.
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat Flepke en firefly meestal tegelijk posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |