quote:Op zondag 25 september 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje bang voor frikadellenVroeger hoorde ik altijd dat er koeieogen en -uiers in verwerkt waren
Geeft niks, het is toch ranzige meukquote:Op zondag 25 september 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje bang voor frikadellenVroeger hoorde ik altijd dat er koeieogen en -uiers in verwerkt waren
Frikandel is lekker door de saus. Verder is het vooral deeg en wat vlees.quote:Op zondag 25 september 2011 13:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Geeft niks, het is toch ranzige meukik weet nog steeds hoe teleurgesteld ik was toen ik een keer een frikandel nam op een kinderfeestje in plaats van een kroket omdat ik hoorde dat het zo lekker was
Ik had er een zonder saus, en heb er sindsdien nooit meer een gegetenquote:Op zondag 25 september 2011 13:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Frikandel is lekker door de saus. Verder is het vooral deeg en wat vlees.
Probeer eens met majo, uitjes en kerriesaus (frikandel speciaal). Imo een goeie combi bij patatquote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik had er een zonder saus, en heb er sindsdien nooit meer een gegeten
dan mis je toch echt ietsquote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik had er een zonder saus, en heb er sindsdien nooit meer een gegeten
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gelukkig niet. Ik denk trouwens dat het eerder de aard van het beestje was dan een gevolg van de oorlog. Ze heeft gewoon geen gevoel voor eten. Alleen voor koekjes. Ze zeurt in het verpleeghuis de hele dag om koekjes. Maar inmiddels kan ik een boek schrijven (of topic openen) over de gekkigheid die ze daar uithaalt, t is echt hilarisch bij vlagen.
Ik denk dat mensen die een beetje feeling met voedsel hebben, in een periode als de oorlog veel meer met minder kunnen, en meer van hun afval weten te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
" Kan merken dat jij de oorlog niet hebt meegemaakt "
Waarschijnlijk had ze van iemand gehoord dat 'ie cheesecake had gegeten..quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
...
ze wist nog genoeg vreemds te doen met de rest van haar eten. Cake met kaas bijvoorbeeld.
...
quote:Ze heeft een paar jaar last van chronische diarree gehad. Nu ze in het verpleeghuis woont heeft ze dat niet meer. Zou er een verband zijn?
tja als je nooit echte macaroni op hebt...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb op zich niet zoveel problemen met smac, en het mag van mij ook wel door de macaroni, maar er moet minimaal groente bijOh en ze kon gewoon niet koken. En maar beweren 'dat iedereen zó dol is op haar macaroni'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |