twitter:KazHiraiSCE twitterde op donderdag 15-09-2011 om 02:48:46Playstation Vita's 3-5 hour battery life is actually pretty long. For example you could easily finish an entire COD single player campaign in that time reageer retweet
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin deze week nog een spreekbeurt van 3 minuten en nu een "juridisch advies"?
En dat terwijl je gisteren nog bijna al je huiswerk vragen hier door ons moest laten beantwoorden
Ik zou het niet eens rekken tot februari, maar gewoon alvast stoppen met je studie. Dit wordt niks.
Doet het niet op de iPad (inb4 iPad opmerkingen), maar het zou wel eens kunnen dat ik er naar vroeg jaquote:Op donderdag 15 september 2011 16:04 schreef PierreTT het volgende:
Nicklas, jij vroeg mij toch laatst om deze op Live?
Waarom ging je weg?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doet het niet op de iPad (inb4 iPad opmerkingen), maar het zou wel eens kunnen dat ik er naar vroeg ja.
WaW op veteran uitgespeeld, die granaatregen deed me niks. True OG.quote:
Not a single fuck was given.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WaW op veteran uitgespeeld, die granaatregen deed me niks. True OG.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WaW op veteran uitgespeeld, die granaatregen deed me niks. True OG.
Jij ging weg! En zit nu al weer een half uur in jou party, maar je mic is weg ofzoquote:
Ben ik sowieso bij.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Vinnie Donnie en Sjakieshow in mijn stamkroeg in november!
RENG
DENG
JEUWWWWWWWWWW
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:43 schreef Rossdale het volgende:
HBO intro vandaag in Breda.
Met als toppertje van de avond: 20:45 - 21:15 Dries Roelvink![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 15 september 2011 16:04 schreef PierreTT het volgende:
Nicklas, jij vroeg mij toch laatst om deze op Live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |