abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:18 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_102010581
Nog een vraag over de Tacx, moet je nog met een bepaalde versnelling rijden of mag je die ook tijdens het tacxen wisselen?

Ga zondag mijn eerste ritje maken op de Tacx, dan ga ik even de grossglockner beklimmen in 1 uur en 22 minuten :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:28:36 #53
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_102014947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Blik het volgende:
Nog een vraag over de Tacx, moet je nog met een bepaalde versnelling rijden of mag je die ook tijdens het tacxen wisselen?

Ga zondag mijn eerste ritje maken op de Tacx, dan ga ik even de grossglockner beklimmen in 1 uur en 22 minuten :D
Voor zover ik weet kun je gewoon in de versnelling rijden die jij wilt. Sterker nog, je kunt het tijdens het fietsen gewoon aanpassen. Net als in het echt :D ...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_102015228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef dop het volgende:
let ook op dat stijf tegenwoordig nogal een ander betekenis heeft als vroeger , door gebruik van carbon en het steeds beter worden van de toegepaste technieken, zijn er naar mijn mening veel fietsen die zo stijf zijn dat het eigenlijk niet prettig meer is.
je wil niet altijd dat elk schokje en hobbeltje 100% word door gegeven aan je lichaam.

dus als iemand roept dat frame A stijver is als frame B wil dat niet meer automatisch zeggen dat frame A dan ook het beter frame is.

je gaat de omgekeerde weg als je straks je bandjes minder hard moet gaan oppompen omdat je fiets anders niet prettig meer aanvoelt, wat je wint op het frame verlies je dubbel aan rolweerstand en wegligging als je niet oppast

let ook op met gewicht, een frame kan een paar gram lichter zijn maar daar mee is nauwelijks iets gewonnen, de enige plaats waar gewicht echt bepalend kan zijn is bij de wielen.
en dan voornamelijk op de velg en banden, door de centrifugaalkrachten van het draaiende wiel zal 100 gram daar een veelvoud van verschil maken bij het versnellen en afremmen.

maar dat blijft ook prietpraat als de berijder niet afgetraind is en kilo's te zwaar is , dan is nadenken over grammen , gewoon weggooien van je centen.
als je beter wil presteren is je eigen gewicht in 99 van de 100 gevallen de plek waar de winst gehaald kan worden niet op de paar gram van die fiets
Bedankt :). Ga ik ook zeker meenemen in mijn uiteindelijke beslissing!
En dat laatste kan ik alleen maar beamen. Ben op het moment niet echt afgetraind al ben ik wel snel weer terug aan het geraken in mijn oude vorm (Kilo's vliegen eraf hier :P) en daar behaal ik zeker de meeste winst mee!
pi_102023543
Winst boek je pas op een Bianchi.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:26:39 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102023633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:23 schreef Oksel het volgende:
Winst boek je pas op een Bianchi.
Welke koersen heb je dan al gewonnen? :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_102034057
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef dop het volgende:
als je beter wil presteren is je eigen gewicht in 99 van de 100 gevallen de plek waar de winst gehaald kan worden niet op de paar gram van die fiets
Moet je eens kijken in het -verlies 10 kg oid - topic, waar enkele van de vaste bezoekers van dit topic ook in staan. Volgens mij zijn de gemiddeld met z'n 10-en oid in maanden een kilo kwijt. Als ze per persoon 1000 euro zouden besteden aan een goede uitrusting zouden ze meer gewicht kwijt zijn. Dat afvallen is voor 99 van de 100 lastiger dan wat euro's uitgeven. Niet te onderschatten effect.
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:51:36 #58
545 dop
:copyright: dop
pi_102041537
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Moet je eens kijken in het -verlies 10 kg oid - topic, waar enkele van de vaste bezoekers van dit topic ook in staan. Volgens mij zijn de gemiddeld met z'n 10-en oid in maanden een kilo kwijt. Als ze per persoon 1000 euro zouden besteden aan een goede uitrusting zouden ze meer gewicht kwijt zijn. Dat afvallen is voor 99 van de 100 lastiger dan wat euro's uitgeven. Niet te onderschatten effect.
als ze daar een goed gevoel aan over houden moeten ze het niet laten , zolang ze maar door hebben dat ze er niet harder van gaan fietsen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_102041958
Bij mij is het toch makkelijker om gewicht op mn fiets te besparen dan op mn lichaam. Misschien gaat dat veranderen met een kantoorbaan. Beetje op mn luie reet zitten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_102053071
Zo, ben gelukkig opt ijd fit voor de Dam tot Dam morgen, 145km fietsen, hopen dat het redelijk weer wordt maar er wordt onweer voorspeld.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_102059421
Vandaag lekker 2 uur interval met 2 blokken van 20min in D3.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_102066801
Ik vroeg me af, kan je voor ongeveer ¤300,- een goede beginnersfiets krijgen?
Zat al wel een beetje rond te neuzen, maar weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik allemaal op moet letten, en wat goed en wat slecht is.
pi_102066947
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Zat al wel een beetje rond te neuzen, maar weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik allemaal op moet letten, en wat goed en wat slecht is.
We hebben daar een apart topic voor: Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #7 Hopen op beter weer!

Voor 300 euro koop je niets. Ik zou gewoon ff door sparen of je budget verhogen. Hou er ook rekening mee dat je kleding/helm/schoenen moet kopen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:54:18 #64
308981 Narcotical
Best in the World
pi_102067521
Voor 300 euro kan je wel een 2ehands fiets kopen met Tiagra afmontage, dat is in principe prima voor beginners. Hou er inderdaad wel rekening mee dat je ook nog kleding en schoenen etc nodig hebt.. ;).

Belangrijk:
- Juiste framemaat en geometrie
- Goede afmontage
- Goede wielen

Voor meer informatie kan ik je inderdaad ook doorverwijzen naar het topic dat Patroon zojuist noemt :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:54:19 #65
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_102076990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:42 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ik kocht als eerste schoentjes van die schoentjes van de Decathlon met een harde plasticzool, gevolg was dat ik constant pijn aan mijn voeten had. Toen heb ik fatsoenlijke schoenen met carbonzool van Shimano gekocht en nooit meer ergens last van gehad. Dus misschien is het is iets persoonlijks, maar mij hielp het enorm qua fietsplezier. Je bent dan een paar tientjes gioedkoper uit maar je neemt gewoon een risico dat het allemaal net-niet is.
Je vergelijkt hier twee verschillende merken schoenen dus deze vergelijking staat als een tang op een varken. Heb je bijvoorbeeld ook de leesten vergeleken? Smalle leest, brede leest, hoge wreef, lage wreef? Vrij makkelijk om zo een paar schoenen af te schrijven, echt een nonsens bewering waar niemand wat aan heeft. Je zet zo alleen maar mensen op het verkeerde been, indirect door je bewering dat carbon zolen beter zijn.

Maar ik heb mijn "pruts" schoentjes dus aan gehad en dat ging behoorlijk, heel behoorlijk zelfs. Schoenen zijn wel heel smal zoals ik eerder al postte, heb een paar schoenspanner er in gedrukt 's nacht en toen was het de volgende dag perfect, scheelt al weer 16 uur dragen.

Heb ook een Garmin Edge 705 gekocht, echt een top dingetje. Leuk om de grafieken en dergelijke na de training te bekijken en uiteraard leuke tochten uit te stippelen. Heb de Edge 705 bundel gekocht dus met alle toeters en bellen, ben erg anti fietscomputers, maar dit vind ik wel erg leuk.
pi_102078566
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Je vergelijkt hier twee verschillende merken schoenen dus deze vergelijking staat als een tang op een varken. Heb je bijvoorbeeld ook de leesten vergeleken? Smalle leest, brede leest, hoge wreef, lage wreef? Vrij makkelijk om zo een paar schoenen af te schrijven, echt een nonsens bewering waar niemand wat aan heeft. Je zet zo alleen maar mensen op het verkeerde been, indirect door je bewering dat carbon zolen beter zijn.

Maar ik heb mijn "pruts" schoentjes dus aan gehad en dat ging behoorlijk, heel behoorlijk zelfs. Schoenen zijn wel heel smal zoals ik eerder al postte, heb een paar schoenspanner er in gedrukt 's nacht en toen was het de volgende dag perfect, scheelt al weer 16 uur dragen.

Heb ook een Garmin Edge 705 gekocht, echt een top dingetje. Leuk om de grafieken en dergelijke na de training te bekijken en uiteraard leuke tochten uit te stippelen. Heb de Edge 705 bundel gekocht dus met alle toeters en bellen, ben erg anti fietscomputers, maar dit vind ik wel erg leuk.
Het kan inderdaad aan meerdere dingen liggen dan aan Carbon. Beetje kort door de bocht om te stellen dat het aan carbon heeft gelegen.

Ik heb de Aldi schoenen in handen gehad en zagen er inderdaad zeer behoorlijk uit. Zool voelde erg stijf aan, alleen toen ik ze aan had merkte ik wel een verschil in pasvorm met Sidi. Net wat minder ondersteuning. Nu kan je dat opvangen door goede zooltjes in je schoenen te leggen. Ik heb ze uiteindelijk niet meegenomen omdat ik toch wel weet dat ik altijd mijn Sidi's aan zal trekken omdat die erg goed zitten. Dan maar een beetje vies, ze zijn er tenslotte voor om te gebruiken. Mijn volgende paar wordt denk ik wel een zwart setje :P Ondanks dat ik dat minder mooi vind, zie je niet alle viezigheid erop :)
pi_102081597
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat goedkoop vaak miskoop is. Maar goed, ik houd je niet tegen om op die rommel te fietsen. Aldi moet ook zijn spullen kunnen slijten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 18 september 2011 @ 05:22:49 #68
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_102085631
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Pritt het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat goedkoop vaak miskoop is. Maar goed, ik houd je niet tegen om op die rommel te fietsen. Aldi moet ook zijn spullen kunnen slijten.
Als nu het gros van fietsend Nedeland zijn spullen bij Aldi aan blijft schaffen, gaat een hele kleine minderheid er steed beter soigneé uitzien. Dus ik zou zeggeen vooral veel bij Aldio kopen, hebben wij ook nog wat om te lachen. Want die Aldi spullen voor de fiets zijn toch zo ongeveer hetzelfde als vrije tijd kleding van de ANWB....... Je rijdt voor lul of je loopt voor lul.

Vandaag even een wielerwedstrijd annex cyclosportive in Amerika bezocht. Nou daar is het pas soigneé, alsof ze de Zipp wielen gratis weg staan te geven. Bijna iedere cyclosportive rijdt daar op van die Firecrest wielen alsof ze niets kosten. Dus heb ik het maar bij de aanschaf van een paar exclusieve shirtjes gelaten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_102085930
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:07 schreef Patroon het volgende:
Vandaag lekker 2 uur interval met 2 blokken van 20min in D3.
Goeie hardrijtraining!

Pfff, ik ben nu al wakker terwijl ik nog 2 uur wil slapen. Stomme kuthuisgenoten...

Heb om half 12 het NK tijdrijden, de open wedstrijd althans. Hopelijk is het een beetje droog dan...
  zondag 18 september 2011 @ 07:39:54 #70
545 dop
pi_102086084
lekker soigneé zijn en aan alle kanten voorbij worden gefietst door aldi schoenen dat is pas cool

soigneé is voor homo's , en mensen die te weinig tijd hebben om te trainen dus er dan maar snel uit proberen te zien :P
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  zondag 18 september 2011 @ 08:43:12 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102086378
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 07:39 schreef dop het volgende:
lekker soigneé zijn en aan alle kanten voorbij worden gefietst door aldi schoenen dat is pas cool

soigneé is voor homo's , en mensen die te weinig tijd hebben om te trainen dus er dan maar snel uit proberen te zien :P
Dus jij vind alle gesoigneerde wielrenners homo's? Daar scoor je goed mee hier.

Vort, naar VBL :W

@Tommeke: ga je NCK rijden? Succes hé?
pi_102086702
Thnx :)

Het is de open wedstrijd bij het NK Tijdrijden voor Masters. Dezelfde wedstrijd, maar geen KNWU. Heb er best zin in.

@dop: Dan zijn mannen als Ivan Basso, Pipo Pozzato en Gerben Lowik dus ook homo's? Soignee zijn is gewoon cool en vooral erg ALPHA _O_
  zondag 18 september 2011 @ 10:09:12 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102087165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Zo, ben gelukkig opt ijd fit voor de Dam tot Dam morgen, 145km fietsen, hopen dat het redelijk weer wordt maar er wordt onweer voorspeld.
Is de finish ook op de dam? Ik ga er misschien heen met mijn camera, kan ik best een fototje van jou en je fietsgroep maken als je wilt.
Als het dit weer blijft (regenachtig) ben ik er niet :P
Ik hoor nu ook onweer
  zondag 18 september 2011 @ 10:15:28 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102087245
Volgens mij komt de fietsclassic van de dam tot dam door mijn dorp heen. ff kijken :D
  zondag 18 september 2011 @ 10:40:46 #75
545 dop
pi_102087688
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 08:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dus jij vind alle gesoigneerde wielrenners homo's? Daar scoor je goed mee hier.

Vort, naar VBL :W

@Tommeke: ga je NCK rijden? Succes hé?
mijn opmerking is natuurlijk net zo zielig als zeuren over spulletjes die niet soigneé
zijn.
iedereen moet gewoon fietsen waar mee hij happy is , en niet afgeven op een ander.
pi_102087925
Vanmorgen voor het eerst met lange broek + lange mouwen gefietst ;(
  zondag 18 september 2011 @ 11:44:16 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102089286
Net 2 rijders van de dam tot dam tocht onderdak en koffie gegeven. 2 fietsen, 3 lekke banden en ze moesten een half uur wachten tot hun maat hun kwam ophalen.
  zondag 18 september 2011 @ 11:44:39 #78
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_102089302
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ik denk dat ik heel behoorlijk verstand heb van materiaal en wat er bij komt kijken. Ik heb ZELF die schoenen in handen gehad en ik durf ze mensen aan te raden, maar ze moeten wel rekening houden met de extreme smalle leest. Jij doet niks anders dan kankeren over iets waar je geen flikker van weet, je hebt de schoenen niet eens gezien. Je insinueert van alles, waarbij je al hebt aangetoond dat je er eigenlijk geen bal verstand van hebt en je mensen op het verkeerde been zet. Daar kan ik mij gruwelijk kwaad overmaken. Alleen meepraten over dingen waar je verstand van hebt, anders gewoon je mond houden.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Als nu het gros van fietsend Nedeland zijn spullen bij Aldi aan blijft schaffen, gaat een hele kleine minderheid er steed beter soigneé uitzien. Dus ik zou zeggeen vooral veel bij Aldio kopen, hebben wij ook nog wat om te lachen. Want die Aldi spullen voor de fiets zijn toch zo ongeveer hetzelfde als vrije tijd kleding van de ANWB....... Je rijdt voor lul of je loopt voor lul.

Vandaag even een wielerwedstrijd annex cyclosportive in Amerika bezocht. Nou daar is het pas soigneé, alsof ze de Zipp wielen gratis weg staan te geven. Bijna iedere cyclosportive rijdt daar op van die Firecrest wielen alsof ze niets kosten. Dus heb ik het maar bij de aanschaf van een paar exclusieve shirtjes gelaten.
Oja, uiteraard is een merkje het teken van soigneé. Bovendien gaat het hier om een paar schoenen en heeft niemand het hier gehad over de verdere kledij.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:40 schreef dop het volgende:

[..]

mijn opmerking is natuurlijk net zo zielig als zeuren over spulletjes die niet soigneé
zijn.
iedereen moet gewoon fietsen waar mee hij happy is , en niet afgeven op een ander.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar zodra er geen Castelli, Assos, Sidi etc. in staat is het bij voorbaat al rotzooi. Erg jammer.
  zondag 18 september 2011 @ 11:54:01 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102089600
Is spezialised ook rotzooi? Rij ik niet soigneé :'(
pi_102089933
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 06:24 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Goeie hardrijtraining!

Pfff, ik ben nu al wakker terwijl ik nog 2 uur wil slapen. Stomme kuthuisgenoten...

Heb om half 12 het NK tijdrijden, de open wedstrijd althans. Hopelijk is het een beetje droog dan...
Ja dacht ik!

Heb jij nog meer van die goede trainingen?

Succes vandaag!
  zondag 18 september 2011 @ 12:11:23 #81
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_102090130
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
Is spezialised ook rotzooi? Rij ik niet soigneé :'(
Haha, die had ik in eerste instantie ook opgenomen in het rijtje.
pi_102090262
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Met goed speuren op marktplaats is er vast en zeker nog een mooi stalen ros voor je te krijgen! Het kán wel.
Acid burns your mind
You will never find
Only darkness inside
Turn, turn off your mind
  zondag 18 september 2011 @ 13:28:11 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102093177
Amerikanen overdrijven altijd zo en ze smijten met geld, en van wielrennen hebben ze geen verstand. Behalve Armstrong en Hincapie. :P
  zondag 18 september 2011 @ 14:16:04 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102095574
Hehe, net een paar vrienden op TV gezien in de dam tot dam. :P
  zondag 18 september 2011 @ 14:21:04 #85
62913 Blik
The one and Only!
pi_102095803
Edit: Fietsen staan te koop

Mijn oude racer:
http://fietsen-brommers.m(...)ple-instapfiets.html

Oude racer van Blikchick:
http://fietsen-brommers.m(...)ale-instapfiets.html

Mocht je iemand weten die interesse heeft, laat het me weten

[ Bericht 80% gewijzigd door Blik op 18-09-2011 15:08:23 ]
  zondag 18 september 2011 @ 15:20:24 #86
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102098420
Goed prijsje Blik, die 58cm is zeker sloping?
  zondag 18 september 2011 @ 15:21:55 #87
62913 Blik
The one and Only!
pi_102098483
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
Goed prijsje Blik, die 58cm is zeker sloping?
Is niet sloping, ik heb gewoon 4 jaar lang op een te grote fiets gereden :D

Ik zit nu op een maat 56, en die past een stuk beter
  zondag 18 september 2011 @ 15:23:34 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102098545
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:21 schreef Blik het volgende:

Is niet sloping, ik heb gewoon 4 jaar lang op een te grote fiets gereden :D

Ik zit nu op een maat 56, en die past een stuk beter
Size does matter :7 Dus eigenlijk is het een 60 dan?
  zondag 18 september 2011 @ 15:23:51 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102098559
Ziet er tof uit. Hoe lang denk je dat de cassette enzo nog meegaan? En hoe lang ben jij?
  zondag 18 september 2011 @ 16:22:28 #90
545 dop
pi_102100804
niks mis mee prijsje is aan de lage kant volgens mij

de heren fiets heeft het stuur wel een beetje vreemd omhoog staan
pi_102101486
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 10:52 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen voor het eerst met lange broek + lange mouwen gefietst ;(
Vanmiddag voor het eerst met lange handschoenen gefietst *O* En helemaal zeiknat geregeld -O- Een aanzienlijk deel van de wielrenners die ik onderweg tegenkwam fietste trouwens met korte broek/mouwen. Daar begrijp ik echt niets van. 8)7

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:44 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ik denk dat ik heel behoorlijk verstand heb van materiaal en wat er bij komt kijken. Ik heb ZELF die schoenen in handen gehad en ik durf ze mensen aan te raden, maar ze moeten wel rekening houden met de extreme smalle leest. Jij doet niks anders dan kankeren over iets waar je geen flikker van weet, je hebt de schoenen niet eens gezien. Je insinueert van alles, waarbij je al hebt aangetoond dat je er eigenlijk geen bal verstand van hebt en je mensen op het verkeerde been zet. Daar kan ik mij gruwelijk kwaad overmaken. Alleen meepraten over dingen waar je verstand van hebt, anders gewoon je mond houden.
:P
pi_102101630
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:21 schreef Blik het volgende:
Edit: Fietsen staan te koop

Mijn oude racer:
http://fietsen-brommers.m(...)ple-instapfiets.html

Oude racer van Blikchick:
http://fietsen-brommers.m(...)ale-instapfiets.html

Mocht je iemand weten die interesse heeft, laat het me weten
Je had 'm wel ff schoon mogen maken :o En een foto maken van de aandrijfkant.. regel 1 bij het verkopen van een fiets ;) Maar ik denk dat je ze zo kwijt bent voor die prijs. Wilde Eric dat er niet eens voor geven of heb je gewoon gelijk een dikke geen-inruilkorting bedongen? ;)
  zondag 18 september 2011 @ 17:13:36 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_102102632
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:46 schreef eentwee het volgende:

[..]

Je had 'm wel ff schoon mogen maken :o En een foto maken van de aandrijfkant.. regel 1 bij het verkopen van een fiets ;) Maar ik denk dat je ze zo kwijt bent voor die prijs. Wilde Eric dat er niet eens voor geven of heb je gewoon gelijk een dikke geen-inruilkorting bedongen? ;)
De fietsjes waren nieuw 500 euro per stuk toen ik ze kocht. Hebben beiden 8000 km gereden met de fietsjes zonder ook maar iets aan onderhoud te doen. Vond niet dat ik er veel meer voor kon vragen. En schoonmaken ga ik nu pas doen, bij mijn nieuwe fiets.

Maar dat ik ze snel kwijt ben is zeker, werd net meteen gebeld door iemand die mijn fiets wilde hebben. Komt die binnen lopen, en ziet ook de fiets van Blikchick staan. Koopt die ze allebei :D
  zondag 18 september 2011 @ 17:15:18 #94
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102102696
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef Blik het volgende:

[..]

De fietsjes waren nieuw 500 euro per stuk toen ik ze kocht. Hebben beiden 8000 km gereden met de fietsjes zonder ook maar iets aan onderhoud te doen. Vond niet dat ik er veel meer voor kon vragen. En schoonmaken ga ik nu pas doen, bij mijn nieuwe fiets.

Maar dat ik ze snel kwijt ben is zeker, werd net meteen gebeld door iemand die mijn fiets wilde hebben. Komt die binnen lopen, en ziet ook de fiets van Blikchick staan. Koopt die ze allebei :D
maw, vraagprijs te laag :P
pi_102102929
Inderdaad, je had er wel meer uit kunnen persen :P Was het geen handelaar? Als er geen onderhoud is gepleegd zal er natuurlijk wel e.e.a. aan vervanging toe zijn.
  zondag 18 september 2011 @ 17:25:38 #96
308981 Narcotical
Best in the World
pi_102103064
Over een week staan ze allebei weer op marktplaats, maar dan voor het dubbele :P
  zondag 18 september 2011 @ 17:28:10 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_102103158
Ach, ik heb de prijs bewust scherp gezet omdat ik er snel vanaf wilde. Wellicht had ik er 50 of 100 euro meer voor kunnen krijgen. Maar ik zat nogal krap qua ruimte. En ik wilde er niet meer voor vragen aangezien alle onderdelen voor vervanging rijp zijn. In ieder geval de derailleurs en ketting van beide fietsen.

Ik heb in ieder geval weer 300 euro om de bankrekening mee te spekken :) Kon ik wel gebruiken na alle uitgaves afgelopen weken (nieuwe fietsen, tacx, achterwiel, tv-meubel)
  zondag 18 september 2011 @ 17:29:37 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_102103216
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:25 schreef Narcotical het volgende:
Over een week staan ze allebei weer op marktplaats, maar dan voor het dubbele :P
hehe, zou mooi zijn. Ach, ik doe de mensheid graag een plezier :P
  zondag 18 september 2011 @ 17:54:27 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102104182
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Blik het volgende:

[..]

hehe, zou mooi zijn. Ach, ik doe de mensheid graag een plezier :P
Dan had je 'm aan mij gegeven :P
pi_102104335
Net terug van 75km. Onderweg alweer een dikke bui over me heen gekregen. Daarna waren de wegen ook kletsnat wat veel spatwater oplevert. Gelukkig had ik mijn spatbordje op de fiets gedaan en regen overschoenen aangetrokken.

Ondanks de stage van 38uur p/w en veel regen toch lekker gefietst de afgelopen dagen. Donderdag 115km, zaterdag 50km en vandaag dus 75km.

Jullie nog wat leuke tochtjes gedaan?
  zondag 18 september 2011 @ 19:44:47 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102108602
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Patroon het volgende:
Net terug van 75km. Onderweg alweer een dikke bui over me heen gekregen. Daarna waren de wegen ook kletsnat wat veel spatwater oplevert. Gelukkig had ik mijn spatbordje op de fiets gedaan en regen overschoenen aangetrokken.

Ondanks de stage van 38uur p/w en veel regen toch lekker gefietst de afgelopen dagen. Donderdag 115km, zaterdag 50km en vandaag dus 75km.

Jullie nog wat leuke tochtjes gedaan?
Van de bank naar de koelkast en terug :P

Spatbord? Dat kan toch niet?

Hmm, ziet er goed uit!
  zondag 18 september 2011 @ 19:46:48 #102
308981 Narcotical
Best in the World
pi_102108684
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Van de bank naar de koelkast en terug :P

Spatbord? Dat kan toch niet?

Hmm, ziet er goed uit!
Leuk fietsje inderdaad, alleen dat hoogste bod van ¤ 600,- momenteel is imo echt te veel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')