Omdat Klaus er achter is gekomen dat haar bloed juist nodig is voor de hybrids, ze kreeg in het ziekenhuis ook geen bloed maar er werd bloed afgetapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe komt het dat elena die attack van stefan heeft overleef, ineens lag ze in het ziekenhuis
Oja!! Das waar ook. Dat legde hij Rebecca uit .. Toch? Of Damon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Omdat Klaus er achter is gekomen dat haar bloed juist nodig is voor de hybrids, ze kreeg in het ziekenhuis ook geen bloed maar er werd bloed afgetapt.
Aan wie weet ik even niet meer, ik dacht inderdaad aan Rebecca, hij had het er over dat alles wat hij moest doen om een hybrid te maken door de heks was uitgelegd, alleen moest alles precies andersom, ze had hem belazerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja!! Das waar ook. Dat legde hij Rebecca uit .. Toch? Of Damon.
Rennen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Wat een episode![]()
Maar wat gaan Klaus en z'n zus nou doen
Dat!!quote:
ik vind em ook er goed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind trouwens de acteur die Klaus speelt wel heel overtuigend!
Mikael...vampier en vampierenjager....Klaus' worst nightmare schijnbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Poemgirl het volgende:
Wie hebben Katherine en Jeremy nou wakker gemaakt? In die kist.
Elena moet inderdaad als bloeddonor dienen voor Klaus' zijn Hybriden leger en het was niet de bedoeling om Tyler achter te laten. Vlak voordat Damon opdook en Klaus de stuipen op het lijf joeg door te vertellen dat ze Mikael gevonden hadden, zei Klaus tegen Rebekah "What I want is to take my girl [Elena], take my Hybrid [Tyler] and get the hell out of this one pony town".quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, leek me ook best logisch. Klaus heeft d'r gered van Ripper-Stefan zodat zn hele hybridfabriekje niet in rook opging en d'r in het ziekenhuis gedumpt zodat ze a. blijft leven en b. even bloedbankje kon spelen.
Wat ik raar vond was dat ie Tyler zomaar heeft achtergelaten. Aan de andere kant mss heeft ie m wel stiekem gecompelled voor als ie m straks nodig heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Devv op 16-10-2011 15:46:10 ]
Je hebt heel veel keus: Fringe, Supernatural, 24, Criminal Minds. Volgens mij ook nog Law and Orderquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef J-net het volgende:
Ik ken hem ik ken hem ik ken hem....maar waarvan...... (zwangerschapsdementie, nog steeds n beetje aanwezig).
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef Devv het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie Mikael is. Het moet wel een heel sterke vampier zijn, sterker dan een original. Maar dat was de eerste generatie vampiers, dus hoe zit dat dan? Wat ook opviel, was dat Mikael wakker leek te worden toen Katherine de graftombe opende. Er was blijkbaar geen baat bij om hem te doden aangezien hij geketend was. En er leek op het eerste gezicht ook geen staak door zijn hart te zitten.Hij kan ook best wel heel oud zijn (in vampieren jaren). De naam boven de tombe die Katherine en Jeremy openden was 'Pickett'. Dit is informatie die ik vond n.a.v. een discussie op een ander forum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond dat stuk over dat steekwapen wel grappig gevondenquote:Last name: Pickett
This interesting name is of Norman origin, introduced into England after the Conquest of 1066 in the form of a personal name "Pic", here with the diminutive suffixes "et" or "ot", and recorded as "Picot, Pigot" and Piket". The name is ultimately of Germanic derivation, from "pic", meaning "sharp", or "pointed", which was a common element in names meaning for instance, residence near a "pointed hill", use of a particular sharp or pointed tool or weapon.
...
source: surname databaseen de naam stamt dus uit de 11e eeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef dutch-treat het volgende:
Maar hij heeft toch zijn hele familie 'vermoord' en in die kisten zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk dat geen van allen dus ik zal hem wel van een film kennen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt heel veel keus: Fringe, Supernatural, 24, Criminal Minds. Volgens mij ook nog Law and Order
Dan mis je wel een paar goede seriesquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik kijk dat geen van allen dus ik zal hem wel van een film kennen.
Wat doet ie in Criminal Minds?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt heel veel keus: Fringe, Supernatural, 24, Criminal Minds. Volgens mij ook nog Law and Order
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |