Ja goeie vraag. Damon was wel heul lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe komt het dat elena die attack van stefan heeft overleef, ineens lag ze in het ziekenhuis
Ik denk dat Stefan gewoon even enthousiast is gaan drinken en haar op het laatste beetje na heeft laten levenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe komt het dat elena die attack van stefan heeft overleef, ineens lag ze in het ziekenhuis
Omdat Klaus er achter is gekomen dat haar bloed juist nodig is voor de hybrids, ze kreeg in het ziekenhuis ook geen bloed maar er werd bloed afgetapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
Oja!! Das waar ook. Dat legde hij Rebecca uit .. Toch? Of Damon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Omdat Klaus er achter is gekomen dat haar bloed juist nodig is voor de hybrids, ze kreeg in het ziekenhuis ook geen bloed maar er werd bloed afgetapt.
Aan wie weet ik even niet meer, ik dacht inderdaad aan Rebecca, hij had het er over dat alles wat hij moest doen om een hybrid te maken door de heks was uitgelegd, alleen moest alles precies andersom, ze had hem belazerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja!! Das waar ook. Dat legde hij Rebecca uit .. Toch? Of Damon.
Rennen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Wat een episode![]()
Maar wat gaan Klaus en z'n zus nou doen
Dat!!quote:
ik vind em ook er goed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind trouwens de acteur die Klaus speelt wel heel overtuigend!
Mikael...vampier en vampierenjager....Klaus' worst nightmare schijnbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Poemgirl het volgende:
Wie hebben Katherine en Jeremy nou wakker gemaakt? In die kist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |