Oh, grutjes, dat wist ik helemaal niet. Nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik en klinker kunnen het op het forum niet zo goed vinden. Werd laatst aan mij gevraagd of ik het erg vond als Klinker op skype of tc erbij kwam. Vond ik niet erg want ik vind haar alleen niet tof als user.
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef Dimens het volgende:
Alsof je iedereen tof zou moeten vinden.
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef Dimens het volgende:
Alsof je iedereen tof zou moeten vinden.
Mee eens. Al moet ik zeggen dat sommige users behoorlijk irritant zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.
Maar even serieus, waarom post je tvp als dit allang in je actieve topics staat.quote:
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.
Omdat Flippiee, die mag dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom post je tvp als dit allang in je actieve topics staat.
Bij sommige users heb ik wel de neiging om te haten, daar doe ik niets tegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit.
Maar haten is ook niet echt fijn.
Ik heb wel het vermoede dat een groot deel van de users echt niet kan slapen door wat er tegen hun gezegd wordt op het forum.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog meer zelfs.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Dimens het volgende:
In het echte leven zijn er ook genoeg mensen die je niet mogen.
Het kan mij echt verrotten dat iemand op FOK! mij niet mag. Personen die aan de andere kant van Nederland wonen en mij alleen kennen van het posten of van zo af en toe de webcam, echt boeiend hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel het vermoede dat een groot deel van de users echt niet kan slapen door wat er tegen hun gezegd wordt op het forum.
Hmm oke dan. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet echt slim staat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat Flippiee, die mag dat.
Personen welke 'mensen die...' posts makenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze mijn username spellen
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze mijn username spellen
Zomermeisje heb ik wel eens gezien ja, Piel ken ik alleen van verhalen van vrienden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:20 schreef Ragboer het volgende:
Dimens, jij komt uit ZoetjeWel eens de beroemde FOK!ker mc-Piel gespot? En Zomermeids?
Nog twee jaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit.
Maar wel legaal dus
Met toestemming van de ouders wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit.
Maar wel legaal dus
Iemand van 16 mag je toch gewoon zonder toestemming van de ouders schenken ?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met toestemming van de ouders wel ja.
GHB is de sleutel.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
Overigens kun je het eigenlijk wel vergeten, ze heeft verkering met Oceanview.
Maar natuurlijk, gewoon drogeren die hap.quote:
Serieus nog een relatie tussen echte fokkers? Is dit een nieuwe hype?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
Overigens kun je het eigenlijk wel vergeten, ze heeft verkering met Oceanview.
Chloroform dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Tevens zijn veel GHB-verhalen een hoax. Als er iets te proeven is, is het GHB wel. Die shit is zo zoutig. Gadverdamme.Dat mensen dat lekker vinden...
Al best een hele tijd volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Serieus nog een relatie tussen echte fokkers? Is dit een nieuwe hype?
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook. Was al rond een uur of 12 gebeurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Negerwat.
Rotterdam C-Dordrecht
Woensdag 14 September 12:49
Oorzaak
Tussen Rotterdam Zuid en Zwijndrecht rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.
Weer een treinkopper bij Rotterdam - Dordrecht
Had er maandag ook al last vanquote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook. Was al rond een uur of 12 gebeurd.
Uiteindelijk zal je wens uitkomen inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Had er maandag ook al last vanAls ik nu weer een uur vertraging heb hoop ik echt dat alle treinkoppers doodgaan
Ik dacht gewoon voor de grap en allesquote:
BOBJEEEEEEquote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tenzij mannenseks.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon voor de grap en alles [ afbeelding ]
Maar gezien de man/vrouw verhouding hier op fok, kan nooit iedereen meegaan in deze hype. Dat wordt weer jagen als holbewoners.
Je zit nog tot 5 uur op je stage toch? Daar ga je echt geen last van hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Echt, het boeit me niet dat iemand dood wil, maar val mij er niet mee lastig
Eens!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef Ragboer het volgende:
Tevens zijn veel GHB-verhalen een hoax. Als er iets te proeven is, is het GHB wel. Die shit is zo zoutig. Gadverdamme.Dat mensen dat lekker vinden...
Flipsjequote:
Is dit een subtiele hint?quote:
Als ze NS zegt dat iets tot 15:00 duurt moet je er 5 uur bij optellen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Je zit nog tot 5 uur op je stage toch? Daar ga je echt geen last van hebben.
twitter:RamboAKA twitterde op zondag 11-09-2011 om 14:22:28Het was weer een grote kermis aka party met @Ragboer. Zelfs appels werden misbruikt. reageer retweet
De ironie.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Personen welke 'mensen die...' posts maken
Als je het gewoon vraagt ga ik ook wel mee hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsjeWat zou je ervan vinden als ik je met een knuppel knock-out sla en je meesleur mijn grot in?
[..]
Is dit een subtiele hint?
Nee, hihiquote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FlipsjeWat zou je ervan vinden als ik je met een knuppel knock-out sla en je meesleur mijn grot in?
[..]
Is dit een subtiele hint?
Zaterdagnacht + De Beurs + bier + 17-jarige meisjes = meer kans dan op FOK!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon voor de grap en alles [ afbeelding ]
Maar gezien de man/vrouw verhouding hier op fok, kan nooit iedereen meegaan in deze hype. Dat wordt weer jagen als holbewoners.
Bier op de beursquote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zaterdagnacht + De Beurs + bier + 17-jarige meisjes = meer kans dan op FOK!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het gewoon vraagt ga ik ook wel mee hoorKnuppel vind ik net iets te grof en straks houd ik er een bult aan over.
Je bracht mij aan het twijfelenquote:
Zondagavond + Schaerweijde + TD + bier + hockeymeisjes = meer kans dan in de Beurs.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zaterdagnacht + De Beurs + bier + 17-jarige meisjes = meer kans dan op FOK!
Vroeger ging ik weleens op Shot drinken (die tennisclub daar).quote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
[..]
Je bracht mij aan het twijfelen
[..]
Zondagavond + Schaerweijde + TD + bier + hockeymeisjes = meer kans dan in de Beurs.
Maar nu is er TD, dus veel dronken hockeymeisjes en alles.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik weleens op Shot drinken (die tennisclub daar).![]()
Ik probeer net zoals mannen makkelijk te doen in plaats van moeilijk, maar ik doe wel weer moeilijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ga er anders een beetje tussenin zitten. Iedereen blij!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeer net zoals mannen makkelijk te doen in plaats van moeilijk, maar ik doe wel weer moeilijk hoor.
Al gezoend met Iris K.? Hoertje van Zeist.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nu is er TD, dus veel dronken hockeymeisjes en alles.
Nou goed, jij mag mij zachtjes slaan met een knuppel en dan ga ik mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga er anders een beetje tussenin zitten. Iedereen blij!
Nog niet tegengekomen, maar betwijfel ook of ze bij mij in de smaak valt. Als het echt zo'n typisch hockeysletje is, word ik er gewoon naar van.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Al gezoend met Iris K.? Hoertje van Zeist.
Nu alleen nog even een knuppel en een lendendoek vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou goed, jij mag mij zachtjes slaan met een knuppel en dan ga ik mee.
Google is je vriend.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog niet tegengekomen, maar betwijfel ook of ze bij mij in de smaak valt. Als het echt zo'n typisch hockeysletje is, word ik er gewoon naar van.
[..]
Nu alleen nog even een knuppel en een lendendoek vinden.
Google zal nooit mijn vriend wordenquote:
Heel mijn middelbare school bestond uit hockeysletjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog niet tegengekomen, maar betwijfel ook of ze bij mij in de smaak valt. Als het echt zo'n typisch hockeysletje is, word ik er gewoon naar van.
Google is je slet danquote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heel mijn middelbare school bestond uit hockeysletjes.![]()
Waar zijn de pics ?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeker leuk om naar te kijken altijd, maar ik leef nog steeds met het idee dat het allemaal van die arrogante kutjes zijn. Maar wie weet zal ik deze vooroordelen bijstellen na de vele TD's en hockeyfeesten dit jaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger ook die AB-feesten. Ben ze allemaal wel eens afgegaan. Phoenix, Kampong, Schaerweijde.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeker leuk om naar te kijken altijd, maar ik leef nog steeds met het idee dat het allemaal van die arrogante kutjes zijn. Maar wie weet zal ik deze vooroordelen bijstellen na de vele TD's en hockeyfeesten dit jaar.
Nu nog steeds naar die AB-feesten, of niet dan? Afgelopen zondag was ik op de TD bij Kampong. Ook wel de nodige dames aanwezig om je mee te vermaken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger ook die AB-feesten. Ben ze allemaal wel eens afgegaan. Phoenix, Kampong, Schaerweijde.En ook nog eens een keer de Mobiele Eenheid gekomen op een AB-feest bij SCHC. Tering man, goede oude tijden.
Laatste tijd niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu nog steeds naar die AB-feesten, of niet dan? Afgelopen zondag was ik op de TD bij Kampong. Ook wel de nodige dames aanwezig om je mee te vermaken.
En de ME op een AB-feest?
Zoek zelf:quote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog 3 uur zitten.
Weet iemand nog een paar legendarische topics ?
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer eigenlijk.
Ja, dat van die ME was al een paar jaar geleden.![]()
Mattende kakkers.
Heb 't ff opgezocht: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/94048
Welke van de 5 was jij?quote:Uiteindelijk werden vijf mensen door de politie opgepakt. Het zijn jongeren van 19 en 20 jaar uit Bosch en Duin, Soest, Den Dolder en Bilthoven.
Geen. Ik was toen 16.quote:
Wat zijn het ook beschaafde mensen hequote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer eigenlijk.
Ja, dat van die ME was al een paar jaar geleden.![]()
Mattende kakkers.
Heb 't ff opgezocht: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/94048
Grote boodschap.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef Rezania het volgende:
Tering, ik heb honger, maar er is niks in huis.En mijn ouders zijn al boodschappen aan het doen maar komen pas over 3 uur terug.
Nee, ze gaan eerst winkelen en daarna nog even snel naar de supermarkt.quote:
Heb geen geld.quote:
Je hebt niet eens een paar euroquote:Op woensdag 14 september 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb geen geld.Ja, ik weet het, pauper ditdat.
Mijn broer had kleingeld nodig en heeft mijn portemonnee leeg geroofd.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een paar euro?
+1 voor patat.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Rezania het volgende:
Update:
Ik heb een zak patat in de vriezer gevonden.Even de frituurpan aanzetten.
PS: Het is patat.
Ik zeg altijd frikandelpan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Flippiee het volgende:
En dan wel frituurpan zeggen, zeg dan patatpan
En dan is het zeker ook een frietkandel?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Flippiee het volgende:
Wat is het onderwerp van de site?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor hoe de website eruit moet gaan zien die ik wil maken.
Mijn portfolio.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp van de site?
Ga je die uitprinten en opeten?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
Ik heb honger, gelukkig ga ik straks dit eten:
[ afbeelding ]
Portfolio van wat? Foto's, schilderijen etc.quote:
nee frikandel kan wel gewoonquote:Op woensdag 14 september 2011 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan is het zeker ook een frietkandel?
wat nouquote:
Van website's, filmpjes tot schilderijen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Portfolio van wat? Foto's, schilderijen etc.
Doe die user eens niet de hele tijd na doorquote:
Uhm, rustige kleuren en zo. Dus lichte kleuren en strakke vormgeving. Het is maar een suggestie.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van website's, filmpjes tot schilderijen.
Ik heb echt nog geen idee wat ik wil doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, rustige kleuren en zo. Dus lichte kleuren en strakke vormgeving. Het is maar een suggestie.
Frituren is niet afgeleid van friet, maar juist andersom. Maar het is de bereidingswijze van PATAT.quote:
Hij is best wel een baasquote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe die user eens niet de hele tijd na dooronder je post te zetten.
Ik ga ervan uit dat je het moet presenteren, zijn felle kleuren dan wel een goed idee?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee wat ik wil doen.![]()
Ik ben wel iemand die van felle kleuren houd, met name blauw.
en zo heeft onze Bobje een einde gemaakt aan de patat/friet discussiequote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Frituren is niet afgeleid van friet, maar juist andersom. Maar het is de bereidingswijze van PATAT.
Eigenlijk gefrituurde patat.
1. Nee, dat is hij niet.quote:
Fuck yeah! Anders wordt het snel saai enzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je het moet presenteren, zijn felle kleuren dan wel een goed idee?
Nee, want mensen blijven eigenwijs, tochquote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en zo heeft onze Bobje een einde gemaakt aan de patat/friet discussie
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Frituren is niet afgeleid van friet, maar juist andersom. Maar het is de bereidingswijze van PATAT.
Eigenlijk gefrituurde patat.
Begin er een nieuw topic over. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit.Gelijk een einde aan die discussie.
Het moet toch professioneel blijven?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fuck yeah! Anders wordt het snel saai enzo.
[..]
Nee, want mensen blijven eigenwijs, toch [ afbeelding ]
Nee, die eer laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Begin er een nieuw topic over. Succes gegarandeerd.
Een post zonder smileys is geen post.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon geen smiley gebruiken, je bent tong80 niet.
Dat, evenals dit, is een post.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een post zonder smileys is geen post.
Ik geef toe dat het veel sneller amateuristische overkomt, maar als het goed uitgevoerd wordt vind ik het vele malen beter dan de 'veilige vormgeving'.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het moet toch professioneel blijven?Als ik een presentatie voor school moet maken gebruik ik ook altijd lichte kleuren en een strakke vormgeving. Ik vind felle kleuren en strakke vormgeving amateuristisch overkomen en felle kleuren en geen strakke vormgeving vind ik weer kinderlijk overkomen.
Maar natuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een post zonder smileys is geen post.
Misschien wel, maar ik ben een scholier, geen grafisch vormgever, ik ga wel voor de veilige vormgeving.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het veel sneller amateuristische overkomt, maar als het goed uitgevoerd wordt vind ik het vele malen beter dan de 'veilige vormgeving'.
Sanasoufi heeft een topic over mij geopend, tenminste soort van.quote:
quote:
quote:
Het is een combinatie van beide.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Het is patat ,want friet, bestaat niet.
Het is Patates Frites.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een combinatie van beide.
Nee, niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
hey jij zou toch weggaan van dit forum zei je laatst
Ga nou geen oude koeien uit de sloot halen als je niet het hele verhaal weet.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
er was toch geen "lol" meer aan
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:
De patat was echt heerlijk.Met lekker veel joppiesaus, Zaanse Mayonaise en Hela Curry.
Maar ik ben al klaar met eten, dus hoe kan het nou nog doen?quote:
Ik las verkeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben al klaar met eten, dus hoe kan het nou nog doen?![]()
Ik las: Volgende keer met lekker veel joppiesaus, Zaanse Mayonaise en Hela Curry.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik las: Volgende keer met lekker veel joppiesaus, Zaanse Mayonaise en Hela Curry.
Dyslexie laat je woorden zien die er niet zijn.
Not sure if trolling sarcasm or just stupid.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Dimens het volgende:
Wat een heerlijke muziek maakt Michael Bublé toch.
Dan maar stupid, maar zeker wel goede muziek.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Not sure if trolling sarcasm or just stupid.
Ik vind van niet, maar ja, iedereen zijn eigen smaak.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan maar stupid, maar zeker wel goede muziek.
Boren valt prima mee, beter dan een spuitje in je gehemelte.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
Hoi ik zit in wachtkamer van tandarts en ik hoor allemaal boren en dat bevalt me niet
Hoi. Sterkte.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
Hoi ik zit in wachtkamer van tandarts en ik hoor allemaal boren en dat bevalt me niet
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Dimens het volgende:
Wat een heerlijke muziek maakt Michael Bublé toch.
Even serieus, heb je echt meer dan 10 vullingen?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet meer dan 10 vullingen hebben
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even serieus, heb je echt meer dan 10 vullingen?
Keihard verworpen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Je zit nog tot 5 uur op je stage toch? Daar ga je echt geen last van hebben.
Dat is kut voor je. Helemaal als je je bedenkt dat je maar 32 tanden hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaOmdat erg slecht glazuur , net als mijn ouders.
Waar ben jij nou dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Keihard verworpen.
Eerst zou het tot 15:00 duren en kijk nu eens?
Den Haag C-Breda
Woensdag 14 September 14:24
Oorzaak
Tussen Den Haag C en Breda rijden minder treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:30 uur verholpen.
Ha, helaas. Twee keer in een week.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Keihard verworpen.
Eerst zou het tot 15:00 duren en kijk nu eens?
Den Haag C-Breda
Woensdag 14 September 14:24
Oorzaak
Tussen Den Haag C en Breda rijden minder treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:30 uur verholpen.
Over 15 jaar heb waarschijnlijk voor 20k aan kronen in mijn mondquote:Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is kut voor je. Helemaal als je je bedenkt dat je maar 32 tanden hebt![]()
Oh, oke. Ik zag Breda staan, vandaarquote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rijswijk.
Echt, gore egoïsten zijn die treinkoppers:r
Hahaha ja waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over 15 jaar heb waarschijnlijk voor 20k aan kronen in mijn mond
Kronen doen ze niet meer aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over 15 jaar heb waarschijnlijk voor 20k aan kronen in mijn mond
Jij woont in Breda ?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik zag Breda staan, vandaarMaar inderdaad, als je zelfmoord pleegt, is dat wel de meeste irritante manier om het te doen.
[..]
Hahaha ja waarschijnlijk wel.
Gewoon neptanden, maar geen kronen van goud en zilver.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon neptanden, maar geen kronen van goud en zilver.
Ik bedoel van die neptanden die ze in een lab maken. Weet ik veel of het porselein of niet is.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Porselein gebruiken ze meestal.
Echt hequote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef TWP het volgende:
Rijswijk.. Opzich wel logisch dat je elke dag depressief wordt op stage, P_z.
Dat is toch in iedere stad zo?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echt he. Al die gebouwen zien er zo somber uit
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Rijswijk is wel droevig hoor.
Je hebt gelijk, meestal zijn de historische centrums van steden nog wel te doen, maar de nieuwbouw is meestal zeer somber.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Rijswijk is wel droevig hoor.
Het lijkt wel een bouwpakket.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Dat soort gebouwen staan er![]()
![]()
Ik wilde al zeggen, dat zijn oostblokflats. Maar ik zie het ook al staan in de URLquote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Dat soort gebouwen staan er![]()
![]()
Ik denk het welquote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die steeds om jou moet lachen?
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beetje slap gevoel voor humor heb jij dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje slap gevoel voor humor heb jij dan.
Wtf betekentquote:Op woensdag 14 september 2011 16:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar omdat iedereen hem haat en hij maarblijft posten vind ik hem toch een klein beetje grappig
Poep(hihihihi ik zei poep XD XD )-smileyquote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf betekenteigenlijk? Soort van: Ik wordt even pissig, maar eigenlijk boeit het me geen ene flikker?
Waar moet je heen dan? En vanaf welk station?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Den Haag C-Breda
Woensdag 14 September 16:00
Oorzaak
De beperkingen tussen Den Haag C en Breda als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Verwachting
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies![]()
![]()
Delft > Rotterdam Cquote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan? En vanaf welk station?
Nectar-post.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Poep(hihihihi ik zei poep XD XD )-smiley
peopsmilye jwzquote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf betekenteigenlijk? Soort van: Ik wordt even pissig, maar eigenlijk boeit het me geen ene flikker?
Jezus Christus, wat een conditie.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]!
Ik fiets naar het station en dan ben ik al moe
ja maar niet in mn kiesquote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn gaatjes wel leuk.
Daar hebben ze van die stangen voor, daar moet je je vast aan houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef coban het volgende:
ik sta in de bus en ik zeg nu alvast dat ik ga vallenik val bijna altijd op andere mensen
ommggg echhht? Hahahah ik ging daar altijd aan paaldansenn, en ik maar denken wat kijken die mensen raaaarquote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die stangen voor, daar moet je je vast aan houden.
Is 20 minuten fietsen manquote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een conditie.
Deze kerel heeft van Socios geleerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga in de volle trein altijd achter een chimeid staan![]()
Ja en?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben van adel, ik hoef helemaal niet te fietsen.
Bij een wissel komt dr kont dan altijd een beetje tegen me aanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze kerel heeft van Socios geleerd.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
ommggg echhht? Hahahah ik ging daar altijd aan paaldansenn, en ik maar denken wat kijken die mensen raaaar
goed dat je het zegtt pfieeeww ik za. Het nooit meer doooeen
Hoe hard rij je danquote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja en?Ik fiets 14km naar school, daar doe ik 45 minuten over en meestal heb ik wind tegen. Hoor je mij klagen?
Ik doe 45 minuten over 14km, ik fiets dan ook niet door 's ochtends, geen zin in.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef speedking het volgende:
t is koud man, k fiets 10 min naar school zo een 5 km?record 6 min, denk niet dat je 14 km altijd in 20 minuten doet :p
oke, k ben juist iemand die altijd de hele tijd op ze hardst wilt gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe 45 minuten over 14km, ik fiets dan ook niet door 's ochtends, geen zin in.
Goed idee. Dan hoeven ze je niet te zienquote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga in de volle trein altijd achter een chimeid staan![]()
hahah,quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed idee. Dan hoeven ze je niet te zien.
De haatcampagne was toch gestopt ?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed idee. Dan hoeven ze je niet te zien.
14/45x60=18,7km/hquote:
turkse limo?een ezelquote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
mensen die niet in limo gebracht worden
Ik had maandag middag wind mee, ik deed er een half uurtje over, en toen fietste ik steeds relax zonder me in te spannen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef speedking het volgende:
[..]
oke, k ben juist iemand die altijd de hele tijd op ze hardst wilt gaan
Mensen die niet in hun privehelicopter gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
haha chill k heb meestal wind tegenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had maandag middag wind mee, ik deed er een half uurtje over, en toen fietste ik steeds relax zonder me in te spannen.
Mensen die iedere dag met het ov gaan terwijl de afstand tussen huis en werk minder dan 20km is.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Ja, die ochtend had ik erge wind tegen, deed er toen wat langer over. Maar 's middags was echt goud.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
haha chill k heb meestal wind tegen
20 kmquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die iedere dag met het ov gaan terwijl de afstand tussen huis en werk minder dan 20km is.
Kerelquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik op de middelbare zat moest ik 4 km fietsen en daar deed ik een half uur over
Mensen die geen teleporter hebben en dus naar buiten moeten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die niet in hun privehelicopter gaan_
20km fietsen is goed voor je, is trouwens maar een uurtje of zo.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik op de middelbare zat moest ik 4 km fietsen en daar deed ik een half uur over
quote:
Hoezo doe je die opleiding eigenlijk als je het werk niet eens leuk vindt?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik voel je brah, ik voel je.
Nog 28 minuten
Vind ik welquote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo doe je die opleiding eigenlijk als je het werk niet eens leuk vindt?
Dus je werk later bestaat niet alleen maar of grotendeels uit kutklusjes?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vind ik welik krijg alleen de kutklusjes
De kutklusjes geef ik dan aan mijn stagiair.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je werk later bestaat niet alleen maar of grotendeels uit kutklusjes?
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De kutklusjes geef ik dan aan mijn stagiair.
als het wordt vergoed, wrm niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die iedere dag met het ov gaan terwijl de afstand tussen huis en werk minder dan 20km is.
Ik maar 2quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef aight1 het volgende:
Ik moet 50km ofzo elke dag fuck yeah
Altijd ernstig als dat gebeurtquote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef coban het volgende:
ici paris xl kwam naast me zitten, mijn hersenen zijn vergast.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef coban het volgende:
Mensen die te veel parfum op hebben en dan naast je komen zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef coban het volgende:
Is 3 spuitjes te veelquote:Op woensdag 14 september 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die te veel parfum op hebben en dan naast je komen zitten.![]()
Gewoon lekker pakken, de sletten!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd ernstig als dat gebeurt. In de trein altijd van die vmbosletjes die van die kruidvat-parfum opspuiten. Echt zo goor
omg ik ga kapot hieriedereen kjikt mee aaaaanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd ernstig als dat gebeurt. In de trein altijd van die vmbosletjes die van die kruidvat-parfum opspuiten. Echt zo goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |