Oh, grutjes, dat wist ik helemaal niet. Nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik en klinker kunnen het op het forum niet zo goed vinden. Werd laatst aan mij gevraagd of ik het erg vond als Klinker op skype of tc erbij kwam. Vond ik niet erg want ik vind haar alleen niet tof als user.
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef Dimens het volgende:
Alsof je iedereen tof zou moeten vinden.
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef Dimens het volgende:
Alsof je iedereen tof zou moeten vinden.
Mee eens. Al moet ik zeggen dat sommige users behoorlijk irritant zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.
Maar even serieus, waarom post je tvp als dit allang in je actieve topics staat.quote:
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar volgens mij zijn er echt wel wat users die mij niet mogen, maar ik heb met niemand problemen ofzo. Het is FOK! maar. Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.
Omdat Flippiee, die mag dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom post je tvp als dit allang in je actieve topics staat.
Bij sommige users heb ik wel de neiging om te haten, daar doe ik niets tegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit.
Maar haten is ook niet echt fijn.
Ik heb wel het vermoede dat een groot deel van de users echt niet kan slapen door wat er tegen hun gezegd wordt op het forum.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog meer zelfs.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Dimens het volgende:
In het echte leven zijn er ook genoeg mensen die je niet mogen.
Het kan mij echt verrotten dat iemand op FOK! mij niet mag. Personen die aan de andere kant van Nederland wonen en mij alleen kennen van het posten of van zo af en toe de webcam, echt boeiend hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel het vermoede dat een groot deel van de users echt niet kan slapen door wat er tegen hun gezegd wordt op het forum.
Hmm oke dan. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet echt slim staat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat Flippiee, die mag dat.
Personen welke 'mensen die...' posts makenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze mijn username spellen
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze mijn username spellen
Zomermeisje heb ik wel eens gezien ja, Piel ken ik alleen van verhalen van vrienden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:20 schreef Ragboer het volgende:
Dimens, jij komt uit ZoetjeWel eens de beroemde FOK!ker mc-Piel gespot? En Zomermeids?
Nog twee jaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit.
Maar wel legaal dus
Met toestemming van de ouders wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit.
Maar wel legaal dus
Iemand van 16 mag je toch gewoon zonder toestemming van de ouders schenken ?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met toestemming van de ouders wel ja.
GHB is de sleutel.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
Overigens kun je het eigenlijk wel vergeten, ze heeft verkering met Oceanview.
Maar natuurlijk, gewoon drogeren die hap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |