doe mij ook zo'n mamaquote:Op zondag 6 november 2011 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die hebben jullie nog van mij tegoed (even aan mama vragen :p)
Mama's homemade baklava.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor andijvie ziet het er best eetbaar uitquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stamppot Andijvie met Charsui buikspek
quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet je niet aan LHO vragen hoeveel die ervan kan eten.quote:
Joh?? Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
@Sunnythesun: die kleuren kun je bijtrekken. Ik weet niet of je handig bent met bewerken? Anders wil ik het wel voor je doen
Recept? Of gewoon zelf verzonnen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef Purdey het volgende:
Kleine crosspost, want hij staat ook al in het Cheesecake topic:
Chocoladecheesecake met bastogne bodem:
[ afbeelding ]
Limoen cheesecake met oreo koekjes bodem:
[ afbeelding ]
Excuses, ik wist niet dat je dat al gedaan had. Het was maar een aanbod.quote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Joh?? Wat denk je dat ik heb gedaanorigineel is nog veel vager qua kleur. Dacht gister dat het goed was, maar zie nu nog wat dingen die ik anders had moeten doen. Maar goed, geen zin in nu, heb het rawbestand ook al weggeknikkerd volgens mij
Cheesecakequote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef Purdey het volgende:
Kleine crosspost, want hij staat ook al in het Cheesecake topic:
Chocoladecheesecake met bastogne bodem:
[ afbeelding ]
Limoen cheesecake met oreo koekjes bodem:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Excuses, ik wist niet dat je dat al gedaan had. Het was maar een aanbod.
net zo lekker als 't eruit zag?quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
wow chique hoofdgerecht!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:00 schreef Croli het volgende:
Afgelopen zaterdag moest ik weer koken voor ons kookclubje. Heb van de drie gangen foto's gemaakt (sorry niet superduidelijk/mooi allemaal) Ik vond de opmaak zelf wel OK, alleen t hoofdgerecht had ik anders in gedachten maar moest het allemaal wat snel doen omdat het anders koud werd!
Voor: 3 verschillende amuses van gerookte kip:
[ afbeelding ]
Hoofd: Ossenhaas, bloemkoolpuree afgemaakt met truffelolie, worteltjes en aardappeltjes in peterselie-boter, en rode wijn saus.
[ afbeelding ]
Na: Chocolade smelttaartje (smelten deed ie niethad iets te lang in de oven gestaan) met zelfgemaakte frambozensorbet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |