lekker!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef minilot het volgende:
Nog brak van week Londen, geen zin in puike bordopmaak of mooie foto's, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hartige cheesecake van ricotta en Stilton, gekaramelliseerde peren&hazelnootjes, veldsla met romige pecorino-dressing en (te dik gebakken, maar niettemin lekkere) lavash!
Ik zoek al een poosje naar extra brede rietjes voor dikke milkshakes en smoothies - waar heb je deze gekocht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef celc1us het volgende:
Misschien ook wel lekker met basilicum :p
Het is een extra grote rietje, eigenlijk bedoelt voor die bubble teas.
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef dude1986 het volgende:
[..]
lekker!
Mag ik je recept voor die hartige cheesecake? pleeeeeeeease
Was heel simpel. Dit recept gebruikt:quote:
Ik ben ze nog nooit in een toko tegengekomen, ook niet in één van de grote in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef celc1us het volgende:
Deze komen uit Maleisie. Maar je kan ze ook in de grotere toko's vinden volgens mij!
Hmz, mn vrouw zegt ook dat ze nergens verkrijgbaar zijn in Nederland... sorry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben ze nog nooit in een toko tegengekomen, ook niet in één van de grote in Rotterdam.
Recept mangosausje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
twee experimenten (phonecam):
1. Vitello Tonnato
[ afbeelding ]
Volgende keer misschien geen mosterd in de mayo gebruiken, wordt de saus wellicht wat minder bruin van.
2. Gegrilde tonijn met pittige mangosaus
[ afbeelding ]
Tonijn had net ff een minuutje minder mogen hebben, maar hij was nog net een beetje rood
Mangosausje was errug lekker
Hier krijg ik TREK van!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
twee experimenten (phonecam):
1. Vitello Tonnato
[ afbeelding ]
Volgende keer misschien geen mosterd in de mayo gebruiken, wordt de saus wellicht wat minder bruin van.
2. Gegrilde tonijn met pittige mangosaus
[ afbeelding ]
Tonijn had net ff een minuutje minder mogen hebben, maar hij was nog net een beetje rood
Mangosausje was errug lekker
Graag gedaan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier krijg ik TREK van!Dank voor recept mangosausje!
Klopt, maar ik heb geen snijmachine oid, en had geen tijd om hem nog een beetje op te vriezen of zo....verder zou ik het niet weten hoe ik hem dunner zou kunnen snijden....quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de kalf wat dik gesneden, maar op zich is dat een heel lekker gerecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |