Oh, gezelligquote:Op woensdag 14 september 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou geen idee, Telfort wil in elk geval niet meewerken en ze heeft haar internet toch echt nodig.
Dus nu moet ik er maar heen denk ik. Twee uur rijden
WTF? Ze kent niemand in de buurt die haar kan helpen?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou geen idee, Telfort wil in elk geval niet meewerken en ze heeft haar internet toch echt nodig.
Dus nu moet ik er maar heen denk ik. Twee uur rijden
Ja, Greys, kan ze niet beter naar jou komen om bij jou het benodigde te downloaden?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, gezellig![]()
Maar wat kun jij daar ter plaatse gaan doen dan?
Ik moet ze echt niet kijken op mn werk, want ik moet zooooooo hard lachen somsquote:
Al poezznieuws?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:43 schreef Oognip het volgende:
Lekker dan Greys
Als ik zulke klanten van ziggo aan de telefoon kreeg moest ik altijd zeggen dat ze dat veiligheidsprogramma bij iemand anders moesten downloaden, op een USB stick zetten en dan op de eigen pc zetten.
Je moet er wat voor over hebben
Dat weet/kan zij helemaal niet joh, een programma elders downloaden en dan op een USB stick (die ze niet heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 11:43 schreef Oognip het volgende:
Lekker dan Greys
Als ik zulke klanten van ziggo aan de telefoon kreeg moest ik altijd zeggen dat ze dat veiligheidsprogramma bij iemand anders moesten downloaden, op een USB stick zetten en dan op de eigen pc zetten.
Je moet er wat voor over hebben
Ik heb echt 10 kleuren stront lopen schijten. Maar dit is echt een toffe tandarts ook. Volgende week deel 2 doen. Heb nu een noodvulling wat best kut aanvoeltquote:Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
Told ya! Ik was ook zo bang!
Jamaar heeft ze dan waar ze woont helemaal geen bekenden / vrienden?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet/kan zij helemaal niet joh, een programma elders downloaden en dan op een USB stick (die ze niet heeft) zetten. Ze heeft geen idee hoe je zoiets doet, waar iets beland op je computer als het eenmaal gedownload is, technische n00b.
En ze heeft een vriend die dat allemaal weet, maar die is met vakantie.
Soms vind ik het echt ZO kut dat mijn familie allemaal zo ver weg woont.
Nou ja, eigenlijk niet zoveel. Hij ging eerst met een watje met stikstof op mijn kies poeren om te kijken welke het was, bij de 1ste kwam een gil... bij de 2de een vette schreeuw. Afijn, 2de dusquote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klinkt ook niet erg aantrekkelijk
Q zal zo wel even in geuren en kleuren komen vertellen wat ze heeft meegemaakt (en of de tandarts nog leeft)
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook heel blij met m'n tandarts; heel rustig en relaxed en als ik m'n hand omhoog doe houdt ie op![]()
Ooit kwam ik er 's ochtends es binnenlopen, zat er een waarnemer, omdat ie zelf ziek was.
Ik heb die man aangekeken en ben heul snel weer weggelopen
Najaaaaaa zegquote:
Zat, maar dat zijn kennelijk allemaal computern00bs.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar heeft ze dan waar ze woont helemaal geen bekenden / vrienden?
Dat weet ze nietquote:
Voorzichtig héquote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar even de gang opruimen.
Heb een pokkehumeur en dat moet ik ergens kwijt![]()
Heel flauw idd...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze nietGaat ze even smsen.
Maar goed, dan hoef ik er sowieso niet heen. En zij had ook geen zin om hierheen te komen want het was haar enige vrije dag. Zijn we het daar over eens in elk geval
Het enige dat ik écht flauw vind van Telfort is dat die kerel zei dat het al weken fout gaat met die computer en daarom afgesloten is. Dus ik vroeg 'Als je hem dan nog even één uurtje aan zet die verbinding, dan help ik haar op afstand telefonisch met downloaden en dan is het met een uur opgelost en heeft ze al die security zooi er op staan, maar dan moeten we wel even kunnen downloaden'. Nou, daar ging ie mooi niet aan beginnen. Echt...![]()
Oh, "gelukkig" dat het iets simpels is.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Oognip het volgende:
Bliksem/Odie heeft niesziekteen moet vanzelf over gaan.
Zij vroeg/zei niet dat ik moest komen hoor, dat had ik zelf bedacht omdat ik het graag voor haar zou oplossenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Zij had geen zin om te komen maar jij mocht wel komen?
Hebben wij hetzelfde zusje?
Wij hebben hetzelfde gehad bij KPN. Zonder pardon afgesloten. En dan moet je eerst bewijzen dat je de stappen hebt ondernomen die zij voorschrijven eer ze je weer aansluiten.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar goed, dan hoef ik er sowieso niet heen. En zij had ook geen zin om hierheen te komen want het was haar enige vrije dag. Zijn we het daar over eens in elk geval
Het enige dat ik écht flauw vind van Telfort is dat die kerel zei dat het al weken fout gaat met die computer en daarom afgesloten is. Dus ik vroeg 'Als je hem dan nog even één uurtje aan zet die verbinding, dan help ik haar op afstand telefonisch met downloaden en dan is het met een uur opgelost en heeft ze al die security zooi er op staan, maar dan moeten we wel even kunnen downloaden'. Nou, daar ging ie mooi niet aan beginnen. Echt...![]()
Nee hij is ingeent dus nu zou hij het zelf moeten kunnen oplossen. Mocht het erger worden dan zal hij wel wat krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, "gelukkig" dat het iets simpels is.
Heeft ie wel AB gekregen?
Ja hoe kan je dat nou bewijzen zonder dat je eventuele screenshots oid kunt mailenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde gehad bij KPN. Zonder pardon afgesloten. En dan moet je eerst bewijzen dat je de stappen hebt ondernomen die zij voorschrijven eer ze je weer aansluiten.
Oh echtquote:Op woensdag 14 september 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet/kan zij helemaal niet joh, een programma elders downloaden en dan op een USB stick (die ze niet heeft) zetten. Ze heeft geen idee hoe je zoiets doet, waar iets beland op je computer als het eenmaal gedownload is, technische n00b.
En ze heeft een vriend die dat allemaal weet, maar die is met vakantie.
Soms vind ik het echt ZO kut dat mijn familie allemaal zo ver weg woont.
Dalfsen?! Damn, had ik beter in drenthe kennen zitten voor drquote:
Heeft ze geen open draadloos netwerk in de buurt? Of een kabeltje wat ze bij de buren in de router kan prikken zodat ze inet heeft?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Echt niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ze geen open draadloos netwerk in de buurt? Of een kabeltje wat ze bij de buren in de router kan prikken zodat ze inet heeft?
Wat lekker klantvriendelijk van Telfort.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Echt niet.
Volgens Telfort moest ze haar hele harde schijf maar gewoon formatteren, maar ze heeft nul cd's/programma's om er dan weer op te zetten
Anyhoer, d'r vriend/collega die wel technisch aangelegd is, gaat haar zaterdag helpen hoor ik net
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 13:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lekker klantvriendelijk van Telfort.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Echt niet.
Volgens Telfort moest ze haar hele harde schijf maar gewoon formatteren, maar ze heeft nul cd's/programma's om er dan weer op te zetten
bier pakketje ?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
Zaterdag BBQ bij ex baas van Mike met zijn ex collega's. Wat neem ik mee? Fles wijn, of onderstaande?
Taarten en cupcakes decoreren #24
Taarten en cupcakes decoreren #24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |