abonnement Unibet Coolblue
pi_101927945
Heerlijk die goede oude tijd waarin alles nog overzichtelijk geordend was, ook qua muziek(smaak) en ja, ik weet dat labeltjes plakken fout is, maar wel zo makkelijk.....wat was jouw muzieksmaak in de seventies/eightees?

Zelf een mix tussen wave en punk.....bands als de Ramones, Echo and the Bunnymen, Birthday party (Nick Cave *O* ), Foetus, Joy Division en zeker ook de Neue Deutsche Welle met bands als Malaria, X-Mal Deutschland, Kowalski, Einstürzende Neubauten, Palais Schaumburg en de zusjes Humpe om er een paar te noemen. Voor de Groningers onder ons....Benzinebar For the Win!

Disco was zwaar kut (terwijl ik nu zelfs nummers van een groep als Abba in mijn playlist heb staan :X )

Als extraatje een vraagje voor de kenners....wie zijn onderstaande 6 dames? Degene die ze alle 6 goed heeft verdient eeuwig respect! :s) De middelste is een weggevertje en zij helemaal rechts.....zucht. O+

De vraag is ondertussen al vaak beantwoord, maar schroom vooral niet om het nog een keer te doen! :)


pi_101928000
Wel een nieuw topic openen als het oude dicht is.

pi_101928523
quote:
Heideroosjes uit elkaar

De Limburgse punkband Heideroosjes houdt het voor gezien. Na 22 jaar is de koek op. Wel volgt er nog een nieuw album en een afscheidstournee. “Dit doet pijn tot in mijn botten”, vat zanger/gitarist Marco Roelofs het besluit samen.

“Heideroosjes is geen hobby, het is een levensstijl”, vervolgt Roelofs. “En bovendien al jaren onze broodwinning. Wij zijn op veertienjarige leeftijd samen begonnen en zijn inmiddels meer dan de helft van ons leven met elkaar op pad. We zijn langer samen als band dan met onze vriendinnen”.

“Wanneer je in een professionele band speelt dan zit er altijd druk op de ketel. Dat constante gevecht begon ons op te breken. Daarover hebben we veelvuldig gesproken en we kwamen steeds tot dezelfde conclusie; als we onze onderlinge vriendschap willen behouden, dan moeten we deze intensieve samenwerking loslaten.”

Jongensboek

Op 21 november brengt Heideroosjes nog één studioalbum uit, getiteld Cease-Fire. “Daarna doen we de afscheidstournee van een jaar en daarmee sluiten we met opgeven hoofd dit prachtige jongensboek af”, aldus Roelofs.

Behalve op de nationale podia en festivals, was Heideroosjes regelmatig te vinden in andere Europese landen, de VS, Japan en Zuid-Afrika. Heideroosjes startte in 1989 in Horst en brak een paar jaar later door met een optreden op Pinkpop. In 1996 wist de band zelfs de Top 40 te behalen met de single Klapvee.
http://www.nu.nl/muziek/2614922/heideroosjes-elkaar.html
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 09:51:20 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_101929884
Slow, maar ook nog een beetje in de "sexy" sfeer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101930107
Niet slow, maar speedy!

pi_101933682
quote:

Dezelfde drummer ook nog
pi_101933921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef cafca het volgende:

[..]


Dezelfde drummer ook nog
Wuppertal doet met altijd denken aan Kowalski, maar daar heb ik volgens mij al bijna alles van gepost. :@ Liliom nog niet iig en er zijn vast nog een heleboel andere jongensnamen te bedenken....nu we de meidennamen uitgebreid hebben gehad.


Ich bin mein eigener Held!
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 12:29:14 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_101933988
Ik MOET echt wat gaan doen nu, want ik word een lui varken ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101936284
Och....pigs kunnen ook leuke muziekjes opleveren.

pi_101936729
O+ Varkens O+


(Geen idee eigenlijk wat ik me voorstellen bij een 'pigbag' :? GoogleTranslate gaf ook geen vertaling)

Was ook de tune van (Jongelui;) Je Ziet Maar! :)
pi_101936801
Vooral dat varkentje Babe kon er wat van >:)
pi_101936987
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:05 schreef Eska het volgende:


Was ook de tune van (Jongelui;) Je Ziet Maar! :)
Gepresenteerd door Hanneke Kappen en die zong dan weer in White Honey.

pi_101937121
Hanneke presenteerde ook het hardrockprogramma Stampij.
Betonuur was dan weer van
pi_101937323
En dan was er ook nog Vara's Vuurwerk met

pi_101937532
Ze wandelt in de zonneschijn.


Grappige clip!
pi_101938235
Ja, wandelen. Lekker. :Y

pi_101938276
Nou, kom op dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')