Ja, want dat is slimquote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef Zhalix het volgende:
Weeg al bijna 4 jaar rond de 60 kilo en ben nu rond de 1 meter 80.... Zit gevaarlijk dichtbij te licht zijn voor mijn lengte, maar ik ga nog steeds door!*omnomnomnom pizza's.... patat*
Word je zeker ook niet makkelijk gespierd ?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef dakraam het volgende:
Ik kan alles eten wat ik wil en word niet dik.![]()
![]()
60kg - 180 is gewoon normaal postuur. Dan heb je tenminste geen dikke vetpens.. En je bent ook niet zo mager dat je ribben kan tellen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ecto'sAls je niet aankomt moet je meer eten zo simpel is het. Daarnaast ziet 60kg en 1.80 er gewoon kankerlelijk uit.
En nu maar wachten op die hartaanval.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik vreet als een varken, deze eet ik ook gelijk op, sport niet, maar kom niet aan!
IN YOUR FACE!
Nee, dat is fucking mager, zelfs bij een laag bf%.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
60kg - 180 is gewoon normaal postuur. Dan heb je tenminste geen dikke vetpens.. En je bent ook niet zo mager dat je ribben kan tellen.
Dat leek mij dus ook, maar weet dat niet zo precies allemaalquote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat is fucking mager, zelfs bij een laag bf%.
Maak je niet dik, dun is de modequote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Volgens m'n BMI niet helaas, vind me zelf wel dik namelijk.
Ja 2 dagen later zit mn kop onder de puistenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen komen zichzelf (bij ongezond gedrag) later wel tegen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef xChar het volgende:
TS lijkt denk ik op een handbuikzwijn
Wie lacht mij uit?
Ohja, Nourilax.
En waarschijnlijk is dat bij dikke mensen nog veel erger, want ze worden niet voor niks zo dik. Dikke mensen eten dus waarschijnlijk nog veel slechter, en des te dikker je wordt, des te moeilijker en zwaarder het bewegen gaat, dus wordt je alleen maar dikker.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:42 schreef star_gazer het volgende:
TS, hier een geruststellende gedachte: deze mensen vergeten vaak dat ze een binnenkant hebben. Ze worden misschien niet dik en denken daardoor dat ze alles kunnen vreten, maar aan zaken als aderverkalking en diabetes ontsnappen ze echt niet hoor met zo'n ranzig pauperdieet.
Dat is wel een terechte klacht.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Word je zeker ook niet makkelijk gespierd ?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |