Ik zal hem ff herschrijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:27 schreef PlayStationDrie het volgende:
Al die mensen die Mc Donald troep naar binnenwerken zonder aan te komen.
Klacht lijkt duidelijk in 1 zin.
BMIquote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Volgens m'n BMI niet helaas, vind me zelf wel dik namelijk.
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...quote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zal hem ff herschrijven.
Ik vreet me suf, doe niets aan sport en ben moddervet.
Ik wil je best wat lenen!quote:Op woensdag 14 september 2011 01:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik weet nog een goeie matige grap maar ik heb er het geld niet voor
dit garandeert nou ook weer niet zo heel veel eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 september 2011 01:30 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...
[TK] Fender 70's Stratquote:Op woensdag 14 september 2011 01:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wil je best wat lenen!
achter de balie? donderdag avond en zaterdag?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:30 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...
En nee ik ben geen typen die na 2 uur fitness langs de mc Donald gaat om een big Mac menu te halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:35 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
dit garandeert nou ook weer niet zo heel veel eerlijk gezegd
Kracht en conditie trainingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
achter de balie? donderdag avond en zaterdag?
Ow. Wat voor type ben je wel dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:37 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
En nee ik ben geen typen die na 2 uur fitness langs de mc Donald gaat om een big Mac menu te halen.
Kijk 'm gaan. Knokenridder.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:49 schreef meneerpeer het volgende:
ja dun zijn en je vol proppen met big macs is gezond.
Ik heb zelf in de regel wel iets tegen dikke mensen. Kijk een beetje spek kan geen kwaad, ieder zn ding toch. Maar zodra ik er last van ga krijgen noem ik iemand pas dik. Bv. als de draaideur weer eens vastloopt omdat een 10 tonner denkt daar nog in te passen. Dan ben je dik.
fuck yeah hoge stofwisseling denk jij. 2 dagen niet eten en je bent dood, nou dat is fijn. Ik let nog meer op wat ik eet dat jij met je halve kilo extra spek. Stop met zeiken en ga je over dingen zorgen maken die wel belangrijk zijn.
Dat zal als je alles uitkotst.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb een snelle stofwisseling, ik kan serieus niet langer dan 4 uur zonder eten en mijn BMI grenst alsnog aan ondergewicht. TS moet niet zo janken
Ik eet om de 2 uur.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb een snelle stofwisseling, ik kan serieus niet langer dan 4 uur zonder eten en mijn BMI grenst alsnog aan ondergewicht. TS moet niet zo janken
quote:
Dat is nog niks. Ik moet om het uur eten. Dag en nacht. Sommige mensen zetten een plaswekker, ik zet een eetwekker!quote:
Nee duh je komt ook niet aan omdat je niet veel eetquote:Op woensdag 14 september 2011 08:15 schreef ericosman het volgende:
Ik eet smorgens niks
Smiddags 8 boterhammen of meer
En avond eten eet ik gewoon en rond 8 uur en half 10 en soms nog een x eet ik
En ik kom amper aan
Wat ben je ook een poepiequote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het geeft niet hoor PlayStationDrie dat jij dik bent en niet zo mooi aan de buitenkant. Binnenin je schuilt er vast een mooi mens. Laat die kant van je eens wat meer zien!
Bedankt, ik vind jou ook een fijn mens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |