Ik zal hem ff herschrijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:27 schreef PlayStationDrie het volgende:
Al die mensen die Mc Donald troep naar binnenwerken zonder aan te komen.
Klacht lijkt duidelijk in 1 zin.
BMIquote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Volgens m'n BMI niet helaas, vind me zelf wel dik namelijk.
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...quote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zal hem ff herschrijven.
Ik vreet me suf, doe niets aan sport en ben moddervet.
Ik wil je best wat lenen!quote:Op woensdag 14 september 2011 01:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik weet nog een goeie matige grap maar ik heb er het geld niet voor
dit garandeert nou ook weer niet zo heel veel eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 september 2011 01:30 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...
[TK] Fender 70's Stratquote:Op woensdag 14 september 2011 01:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wil je best wat lenen!
achter de balie? donderdag avond en zaterdag?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:30 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 2x in de week in de sportschool dus wat jij moddervet noemt...
En nee ik ben geen typen die na 2 uur fitness langs de mc Donald gaat om een big Mac menu te halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:35 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
dit garandeert nou ook weer niet zo heel veel eerlijk gezegd
Kracht en conditie trainingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
achter de balie? donderdag avond en zaterdag?
Ow. Wat voor type ben je wel dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:37 schreef PlayStationDrie het volgende:
[..]
En nee ik ben geen typen die na 2 uur fitness langs de mc Donald gaat om een big Mac menu te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |