Dan wint Liesje alsnogquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
Zal ik heel erg flauw doen en mijn stem op het laatste moment nog veranderen naar MaJo?
Dat kan maar maakt dan toch geen verschilquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
Zal ik heel erg flauw doen en mijn stem op het laatste moment nog veranderen naar MaJo?
quote:
Ohjaquote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
Dat kan maar maakt dan toch geen verschil
Waarom zou de maffia niet op jou gestemd hebben?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
Feli liesje![]()
Ik vraag me alleen erg af op wie de maffia nu gestemd hebben. Op mij in ieder geval niet lijkt me. Roger dan? Of is liesje nu eindelijk toch eens maffia?
Als liesje maffia is het volgens mij niet slim op als liesje zijnde op jou te stemmen, jij bent haar grootste BM concurrentquote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
Feli liesje![]()
Ik vraag me alleen erg af op wie de maffia nu gestemd hebben. Op mij in ieder geval niet lijkt me. Roger dan? Of is liesje nu eindelijk toch eens maffia?
Het lijkt me dat ze liever een maffiaburgemeester hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou de maffia niet op jou gestemd hebben?
Dat is wel weer een goed puntquote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als liesje maffia is het volgens mij niet slim op als liesje zijnde op jou te stemmen, jij bent haar grootste BM concurrent
Toen ze stemmen uitwisselden nog nietquote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als liesje maffia is het volgens mij niet slim op als liesje zijnde op jou te stemmen, jij bent haar grootste BM concurrent
Kan, of juist niet, om de rechercheur te fucken, of hun kandidaat heeft nauwelijks stemmen gekregen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze liever een maffiaburgemeester hebben
Ook weer waarquote:Op woensdag 14 september 2011 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan, of juist niet, om de rechercheur te fucken, of hun kandidaat heeft nauwelijks stemmen gekregen.
Nog net geen "Yes we can" aan het eindequote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beste mede-dorpelingen
Ik heb met grote vreugde de loop van deze verkiezingen gevolgd.
Zes stemmen, meer dan ik ooit bij elkaar heb gekregen.
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemd, maar
ook iedereen die niet op mij heeft gestemd, maar alleen heeft geluisterd.
Ik erken bij deze mijn nederlaag en wil vanaf deze plek graag Liesje1979
van harte feliciteren met haar beoogde overwinning.
Dit betekend natuurlijk niet dat ik nu niets meer zal ondernemen.
Ik zal blijven meewerken en mij blijven inzetten om dit dorp te verlossen
van de maffia, zo niet als burgemeester, dan gewoon als oplettende burger!
Liesje, ik hoop, nee, ik verwacht van jou te zien wat ik van elke Burgemeester
zou mogen verwachten. Ik verwacht dat dit dorp onder jou leiderschap weer
een mooi, welvarend en vooral een veilig dorp zal worden.
Nee, dat vond ik toch iets te ver gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog net geen "Yes we can" aan het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |