Om me vanavond alsnog als eerste koud te maken zekerquote:Op woensdag 14 september 2011 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar weinig mensen krijgen mijn vergeving, dus koester het!
Hou die gedachte vooral vast!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Als ik maffia was, zouden er mensen doodgaan die wel belangrijk zijn. Jij niet in ieder geval.
het is al 10:00 uur geweest, hier in Nederland dan he, geen idee waar jij zit?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef MaJo het volgende:
Damn is het al bijna 10 uur? Ik ben vrij vandaag en ik verveel me
Tien uur 's avonds natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is al 10:00 uur geweest, hier in Nederland dan he, geen idee waar jij zit?
als er maar heel weinig kills zijn weten we dus dat jij maffia bentquote:Op woensdag 14 september 2011 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Als ik maffia was, zouden er mensen doodgaan die wel belangrijk zijn. Jij niet in ieder geval.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
als er maar heel weinig kills zijn weten we dus dat jij maffia bent
Maar ik ben niet verkiesbaar, dus je kan niet op mij stemmen!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
ik ben aan het twijfelen of ik niet nog moet switchen van kandidaat
waarom eigenlijk niet? nog steeds laptopproblemen?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik ben niet verkiesbaar, dus je kan niet op mij stemmen!
Ja. gister en vandaag ook niet aan het werk, de rest van de week wel, en als ik dan thuisakom, wil ik wel even stemmen, maar niet ook nog eens belangrijk moeten doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? nog steeds laptopproblemen?
jij hebt echt je feestneus opgezet vandaag he?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Le-zen. Echt, ik ga nog een keer hetzelfde zeggen, probeer het alsjeblieft langzaam te lezen, anders moet ik het nog een keer zeggen, eerst was calex de beste keus, maar toen majo zich verkiesbaar stelde, was zij de beste keus. Aye?
Majo>calex.
Als dit nu weer je begrip te boven gaat, geef ik het op.
Ik heb mijn feestneus altijd binnen handbereik.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt echt je feestneus opgezet vandaag he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |