En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.quote:
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
OKE ZAL IK DOENquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
Dat bedoel ik dus. Kijk wat voor baggeraar jullie allemaal plaatsen. Als het aan mij lag had ik al lang een gevangenis subforum gemaakt op FOK! waar alle baggeraars alleen konden posten.quote:
Kan ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zetten.
Dit doet pijn aan mijn hart.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.
Computerprobleemland heeft geen vrinden!
Mijn interim regering heeft 5 minuten geleden de oorlog verklaart aan alle troll baggeraars en volgens Computerprobleem van de Inlichtingen voor Algemene Veiligheid en Welzijn van het Democratische Proletariaat en Volksrepubliek (IAVWDPV) hoor jij daar ook bij.
Sorrie.
De IAVWDPV is niet opgericht door mij om jullie hartjes te masseren.quote:
Nu je het zegt.. Ik heb hem de laatste tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je er een hebt, dat scheelt.
Ik ga bom op IAVWDPV gooien wat het ook moge zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De IAVWDPV is niet opgericht door mij om jullie hartjes te masseren.
Zoek 'm dan opquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik heb hem de laatste tijd niet gezien.
Hij is vaak meer troll dan baggeraarquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sowieso eens wat betreft Ajacied.
Ik vond hem in de vuilnisbak. Omringd door maden. Wat heeft dit te betekenen?quote:
Goede vraag, dat wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vond hem in de vuilnisbak. Omringd door maden. Wat heeft dit te betekenen?
Nou nee hoor, pure bagger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is vaak meer troll dan baggeraar
Bager?quote:
Typoquote:Op woensdag 14 september 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bager?
De grootste baggeruser zonder permban? tong80.
Porsche moet terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, tong80 is.
Het was zo'n sportauto'tje met een getal er achter. Noemde zich ook wel zoon van enzo
ton80 maar op plaats #39???quote:Op woensdag 14 september 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bager?
De grootste baggeruser zonder permban? tong80.
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:34 schreef rubje het volgende:
[..]
ton80 maar op plaats #39???that's a first
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |