Ach die krijgen morgen wel klopquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja dat zag ik al toen ik het op ging zoeken
Jammer
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja dat zag ik al toen ik het op ging zoeken
Jammer
Ik duim ervoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach die krijgen morgen wel klop
2 collega's (1 Arsenalfan en 1 Koelnfan) zitten bij die wedstrijdquote:
zeker geen voetballiefhebbers?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 collega's (1 Arsenalfan en 1 Koelnfan) zitten bij die wedstrijd
Ik zag het. Kutitalianenquote:
AC Milanquote:
Italiëquote:
google ffquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier of een apple keyboard makkelijk op een Win7 machine kan? Vind die dingen wel fijn namelijk.
Mijn enige wedstrijd in Duitsland was die 2 tegen elkaar. Mijn god, wat was het slecht. Maar wel grappig. 3 goals van Arsenal, 2 voor, 1 eigen.quote:
Met auto's, eten en kunst wel.quote:
Das toch ome Berlus´ clubje?quote:
Hoho, vergeet de vrouwen nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met auto's, eten en kunst wel.
Met voetbal![]()
![]()
ook maar hooguit 5%...de meeste zijn overbehaard en lelijkquote:
Ja, die mag jij hebben ok? Kun je je vooroordeel in stand houdenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook maar hooguit 5%...de meeste zijn overbehaard en lelijk
wat moet ik met zoveel vrouwen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die mag jij hebben ok? Kun je je vooroordeel in stand houden
quote:
Oke, geen verstand van voetbal, dus Italiëquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met auto's, eten en kunst wel.
Met voetbal![]()
![]()
Met yoghurt met chocolademuesli en thee!quote:Op woensdag 14 september 2011 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met koffie en croissants!
jij hebt het ook goed voor elkaar!quote:Op woensdag 14 september 2011 07:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Met yoghurt met chocolademuesli en thee!
Vind je? Ik stond om 6.45 op om aan de studie te gaan, ik heb wel eens betere dagen gekend.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt het ook goed voor elkaar!
Dan haal je de speling eruit. Schroeven pakken maar enkele punten over de lengte. De lijm is de verbinding.Die zal de krachten verdelen over de hele lengte en dus steviger.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:05 schreef L-E het volgende:
Ik moet zo houtlijm kopen. Dat heb je blijkbaar nodig als je een bed in elkaar moet zetten. Anders valt het mogelijk uit elkaar!
Bij Ikea hoeft dat nooit. Maar dat staat dan ook nooit stevig, eindelijk weet ik waarom!quote:Op woensdag 14 september 2011 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan haal je de speling eruit. Schroeven pakken maar enkele punten over de lengte. De lijm is de verbinding.Die zal de krachten verdelen over de hele lengte en dus steviger.
Gammele IKEA-bedden.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij Ikea hoeft dat nooit. Maar dat staat dan ook nooit stevig, eindelijk weet ik waarom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |