Ziet er zeker interessant uit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen naar n studiedag
http://www.efp.nl/sites/d(...)ny_brochure_3def.pdf
leuk
Hey, uit ervaring kan ik je vertellen dat het schrijven van een scriptie (nog) makkelijker is als je begeleider er minder vanaf weetquote:Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een scriptiebegeleider![]()
Het is alleen net de persoon die ik liever niet gehad had. En niet omdat die vrouw niet aardig is, maar omdat ze tijdens de werkgroepen niet echt doortastend en zeker over kwam. In tegenstelling met de andere docenten.. En ik heb het idee dat zij minder van de WIA af weet en meer van de WW.
Voor Fascination, het is dus idd mevrouw N.
Dat ze meer van de ww afweet, wil natuurlijk niet zeggen dat haar kennis over de wia niet toereikend is. Volgens mij is ze een prima scriptiebegeleidster.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een scriptiebegeleider![]()
Het is alleen net de persoon die ik liever niet gehad had. En niet omdat die vrouw niet aardig is, maar omdat ze tijdens de werkgroepen niet echt doortastend en zeker over kwam. In tegenstelling met de andere docenten.. En ik heb het idee dat zij minder van de WIA af weet en meer van de WW.
Voor Fascination, het is dus idd mevrouw N.
Makkelijker in de zin dat die alles aanneemt en alleen naar de methode kijkt. Dat klopt.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hey, uit ervaring kan ik je vertellen dat het schrijven van een scriptie (nog) makkelijker is als je begeleider er minder vanaf weet
Nah, dat valt ook wel mee. Ik zei niet dat de begeleider er helemaal niets vanaf moest weten haha.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Makkelijker in de zin dat die alles aanneemt en alleen naar de methode kijkt. Dat klopt.
Volgens mij krijg je dan wel nooit echt waardering (=hoog cijfer) voor de scriptie. Weet de begeleider veel dat jij helemaal in dat onderwerp gedoken bent en er heul veel vanaf weet?
Maar dat is wel mijn ervaring..quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nah, dat valt ook wel mee. Ik zei niet dat de begeleider er helemaal niets vanaf moest weten haha.
Wist ik het maar. Ik denk zelf bij het interpreteren van de meerkeuzevragen. Dan denk ik dat een bepaald antwoord goed is, maar dan blijkt dat door een woordje het antwoord fout is. Het zou ook kunnen dat ik mezelf de das heb omgedaan door de arresten. Ik wil wel best naar de inzage, maar die is helaas tegelijk met die van het eindtentamen. Dan praat je al over eind november. Ik ga het eindtentamen wel maken en dan maar eens kijken hoe ver ik zou kunnen komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
Zonde. Vond het wel een leuk vak. Waar ging het mis?
Dat vind ik wel heel raar, dan heeft die inzage geen enkel nut meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil wel best naar de inzage, maar die is helaas tegelijk met die van het eindtentamen. Dan praat je al over eind november.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat vind ik wel heel raar, dan heeft die inzage geen enkel nut meer(Volgens mij mag dat niet eens, maar goed...)
Kun je niet een afspraak maken met een docent om het even kort door te nemen?
Deze quote heb ik even uit het bericht geplukt.quote:De tussentoets zal samen met de eindtoets worden nabesproken op een nog nader te bepalen datum. Vragen per e-mail zullen tot die tijd niet worden beantwoord.
Nog steeds die vage Russin die hoorcolleges geeft?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Ik denk zelf bij het interpreteren van de meerkeuzevragen. Dan denk ik dat een bepaald antwoord goed is, maar dan blijkt dat door een woordje het antwoord fout is. Het zou ook kunnen dat ik mezelf de das heb omgedaan door de arresten. Ik wil wel best naar de inzage, maar die is helaas tegelijk met die van het eindtentamen. Dan praat je al over eind november. Ik ga het eindtentamen wel maken en dan maar eens kijken hoe ver ik zou kunnen komen.
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog steeds die vage Russin die hoorcolleges geeft?
Ik neem aan dat de antwoorden al ver voor de inzage op het internet komen te staanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, maar wat heb je dan aan die tussentoets als je niet weet wat je vaud hebt gedaan? Daar is ie toch juist voor bedoeld?
Vage club die Erasmus.....
Die zijn inderdaad op sin-online gezet. Alleen vind ik het wel jammer dat de inzage zo laat is. Je weet nooit wat er misschien is misgegaan. Al denk ik dat de kans klein is dat er met meerkeuzevragen iets mis is gegaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Ryon het volgende:
Ik neem aan dat de antwoorden al ver voor de inzage op het internet komen te staanAnders heb je er inderdaad geen kut aan.
Nice!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen gesprek met een mogelijke scriptiebegeleider
Ik ben ook goedgekeurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb mijn scriptiebegeleider ook gemaild. Kreeg zeer snel een mailtje terug om volgende week woensdag af te spreken, maar ik heb mijn werkrooster nog niet .Volgens mij is zij alleen in Nijmegen op dagen dat ik werk, erg handigMisschien toch maar andere dagen dan opgeven op werk, of er een beetje omheen plannen. (werk zo'n 2 en half uur, dus er blijft altijd wel een ochtend/middag vrij.)
Verder gister bevestigingsmail van mijn bachelor gehad, cijferlijst is goedgekeurd door de examencommissie
Bij MC tests maak ik altijd een kopietje van mijn antwoorden op het tentamen zelf. Op die manier kan je niet alleen uitvogelen welk cijfer je hebt, maar ook zien of er niet iets mis is gegaan met een bepaalde versie. Als je een 2 hebt terwijl je 90% goed had volgens je eigen kopie kan het zijn dat de nakijkcomputer weer eens aan het falen is geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad op sin-online gezet. Alleen vind ik het wel jammer dat de inzage zo laat is. Je weet nooit wat er misschien is misgegaan. Al denk ik dat de kans klein is dat er met meerkeuzevragen iets mis is gegaan.
Prima gedaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ha, 27 uit 30 punten voor deeltentamen verbintenissenrecht.
Bedanktquote:
Dan heb ik een wijze les geleerd. Ik ga dan wel naar de inzage van het deel- en eindtentamen en daarnaast moet ik harder werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef Ryon het volgende:
Bij MC tests maak ik altijd een kopietje van mijn antwoorden op het tentamen zelf. Op die manier kan je niet alleen uitvogelen welk cijfer je hebt, maar ook zien of er niet iets mis is gegaan met een bepaalde versie. Als je een 2 hebt terwijl je 90% goed had volgens je eigen kopie kan het zijn dat de nakijkcomputer weer eens aan het falen is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |