Arbeidsovereenkomstenrecht ga ik ook nog volgen, puur uit interesse. Waarschijnlijk doe ik het tentamen niet eens, maar wil wel voor m'n persoonlijke ontwikkeling een (elementair) begrip ervan hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben begonnen met Sociaal Recht en had dit arrest bij Arbeidsovereenkomstenrecht. Leuk onderdeel
Meer grote namen in de wetenschap aan de RuG. Maar zeer regelmatig zijn er (gast)docenten uit het bedrijfsleven (LoLo, Deloitte, PWC, dat soort dingen).quote:Op woensdag 14 september 2011 11:54 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het fiscaal onderwijs in Groningen eigenlijk? In Amsterdam zijn alle docenten zo'n beetje verbonden aan Loyens en Loeff of andere grote kantoren. Erg bezig met de praktijk dus, wat ook wel zijn weerslag heeft op het onderwijs.
Erg interessante hoorcolleges!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Arbeidsovereenkomstenrecht ga ik ook nog volgen, puur uit interesse. Waarschijnlijk doe ik het tentamen niet eens, maar wil wel voor m'n persoonlijke ontwikkeling een (elementair) begrip ervan hebben.
Ik heb de videocolleges ervan, dus dat moet wel lukken.
Voorheen wel, maar sinds begin dit jaar mocht er aanvankelijk slechts verwezen worden naar arresten in wettenbundels. Zoals ik het heb gehoord mag verwijzen naar artikelen nu wel weer, ze zijn er dus gedeeltelijk op teruggekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:21 schreef Orbis het volgende:
[..]
Mag je bij jullie in wettenbundels niet naar andere artikelen verwijzen? Ik dacht dat dit op eigenlijk iedere universiteit wel mocht.
Checkquote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
voor de duuzendste keer mag ik van UU (waar ik mn bachelor heb afgerond) naar de UM gezet worden in de op?
Ach, en in Leiden is het verwijzen naar arresten in je wetbundel een gegarandeerd enkeltje naar een één. Althans, als ze je betrappenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Voorheen wel, maar sinds begin dit jaar mocht er aanvankelijk slechts verwezen worden naar arresten in wettenbundels. Zoals ik het heb gehoord mag verwijzen naar artikelen nu wel weer, ze zijn er dus gedeeltelijk op teruggekomen
Uitslovertquote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zet mij dan even bij afgestudeerden.
O, en laat me ook staan bij RuG haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Nu al?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef Markachuuu het volgende:
En kan ts mij als deserteur @ Leiden toevoegen?
Oh shit, ik ging er even vanuit dat deserteur 'starter' betekende (omdat het in de TT vrijwel onderaan het lijstje bij desbetrreffende personen stond waarbij ik dacht dat dit nieuwe personen op de uni waren)quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Nu al?![]()
![]()
Je bent pas twee weken bezig?
Wel vreemd trouwens dat je bij sommige universiteiten wel naar arresten mag verwijzen maar niet naar andere wetsartikelen...
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uitslovertmet je, 'kijk mij eens afgestudeerd zijn met mijn 2 mastertitels" en je "ik doe effe makkelijk 2 studies naast elkaar terwijl ik ook nog 500 uur per week werk en ik ook nog sport, een lekkere vriendin en ontzettend veel vrienden heb, goed voor mijn ouders ben, 5 x per jaar op vakantie ga, 6 hobbies erbij heb en in 7 besturen zit"
![]()
![]()
O ja, en dan nog iets:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me toch af of je dan al die tijd bij elk mogelijk nieuwsbericht over deserterende soldaten dacht dat het "starters" waren?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Oh shit, ik ging er even vanuit dat deserteur 'starter' betekende (omdat het in de TT vrijwel onderaan het lijstje bij desbetrreffende personen stond waarbij ik dacht dat dit nieuwe personen op de uni waren)![]()
Bij deze ; graag zonder deserteur haha.
Veel succes met de eventuele taaltoetsquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Oh shit, ik ging er even vanuit dat deserteur 'starter' betekende (omdat het in de TT vrijwel onderaan het lijstje bij desbetrreffende personen stond waarbij ik dacht dat dit nieuwe personen op de uni waren)![]()
Bij deze ; graag zonder deserteur haha.
Ik heb begrepen dat een hoop mensen hierover struikelen. Is het allemaal -d/t/dt/tt/dd et cetera, of ook gericht op je woordenschat en zaken als koppelstreepjes. Vooral dat laatste is niet echt aan mij besteed. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Veel succes met de eventuele taaltoets.
Je hebt vier onderdelen. Deze onderdelen zijn: Basis Nederlands, Grammatica, Spelling en Stijl. Bij Basis Nederlands moet je 55 of meer van de 60 goed hebben. Voor de rest van de onderdelen moet je 45 of meer van de 60 goed hebben. Je krijgt inderdaad een aantal d/t vragen, maar ook koppelstreepjes en gezegdes komen bij de taaltoets voorbij. Ik had de taaltoets niet in een keer gehaald omdat ik een fout te veel had bij Stijl.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik heb begrepen dat een hoop mensen hierover struikelen. Is het allemaal -d/t/dt/tt/dd et cetera, of ook gericht op je woordenschat en zaken als koppelstreepjes. Vooral dat laatste is niet echt aan mij besteed. Maar we zullen zien.
Vandaag is er eindelijk duidelijkheid geschept over de huidige situatie m.b.t. tot de bijschrijvingen en markeringen op de RU in de bundels (credits gaan naar Dammingh):quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Nu al?![]()
![]()
Je bent pas twee weken bezig?
Wel vreemd trouwens dat je bij sommige universiteiten wel naar arresten mag verwijzen maar niet naar andere wetsartikelen...
En dat onder een paar posts over de taaltoetsquote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Vandaag is er eindelijk duidelijkheid geschept over de huidige situatie m.b.t. tot de bijschrijvingen en markeringen op de RU in de bundels (credits gaan naar Dammingh):
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat onder een paar posts over de taaltoets
Danku.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef Marloes het volgende:
http://www.nederlandsetaaltest.nl/
Kun je alvast oefenen!! Zitten best gemene vragen tussenEn als het niet lukt, kun je het boekje bestellen om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |