Ze doen alleen nog maar DJ sets dacht ik, en laten die nou net altijd bomvol nieuwe nummers zitten. Bovendien zou vrijwel alles wat ze draaien wel in dit topic kunnen. Ik denk dat de DJ set van de Bloody Beetroots op Extrema ook zeker niet mis is, trouwens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Pierrre het volgende:
Tickets extrema in de pocket! Kijken of de mannen van 2 many djs er ook wat van kunnen:)
Begint een mooie editie van extrema te worden met Gesaffelstein en Goldfish er ook nog bij. Jammer dat de tickets zo duur zijn..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ze doen alleen nog maar DJ sets dacht ik, en laten die nou net altijd bomvol nieuwe nummers zitten. Bovendien zou vrijwel alles wat ze draaien wel in dit topic kunnen. Ik denk dat de DJ set van de Bloody Beetroots op Extrema ook zeker niet mis is, trouwens.Zullen qua genre best op elkaar lijken denk ik.
Dat vind ik altijd het nadeel van 1-daagse festivals, ze zijn vaak bloedje duur, en als je er een beetje in zit is het al 11 uur en afgelopen. Voor het dubbele heb je een driedaags ticket voor Melt! festival, met oa Gesaffelstein, Bloody Beetroots, Justice, SebastiAn, Switch enz enz..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Begint een mooie editie van extrema te worden met Gesaffelstein en Goldfish er ook nog bij. Jammer dat de tickets zo duur zijn..
Eens, sinds ik één keer een meerdaagsfestival heb meegemaakt wil ik eigenlijk niets anders. Als het verdeeld is over 3 dagen is het allemaal wat relaxten want ach, morgen weer een dag.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het nadeel van 1-daagse festivals, ze zijn vaak bloedje duur, en als je er een beetje in zit is het al 11 uur en afgelopen. Voor het dubbele heb je een driedaags ticket voor Melt! festival, met oa Gesaffelstein, Bloody Beetroots, Justice, SebastiAn, Switch enz enz..
Ook vrij weinig feesten de komende tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 06:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eens, sinds ik één keer een meerdaagsfestival heb meegemaakt wil ik eigenlijk niets anders. Als het verdeeld is over 3 dagen is het allemaal wat relaxten want ach, morgen weer een dag.
Vorig jaar Tomorrowland en dit jaar weer. Melt! blijft altijd nog een grote wens van me, maar qua line-up is Tomorrowland wat 'mainstream-vriendelijker' waardoor vrienden ook enthousiast zijn![]()
Wel jammer dat dit topic niet meer heel actief is. Is het genre te divers geworden? In 2008/2009 had je een vaste groep artiesten, nu is het best verspreid allemaal eigenlijk.
Dinsdag is Justice in Paradiso.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ook vrij weinig feesten de komende tijd.
Hater.quote:
Hehe, ik zou ook heel graag willen gaan hoor, maar gelukkig ga ik ze nu ook in de zomer zien. Hier nog een toffe minimix.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hater.
Voor mij wel eindelijk de eerste keer dat ik ze ga zien. Zag dat ze nog veel oude Cross meuk erdoorheen gooien dus ik ben benieuwd.
Thanx voor de links van Ed Banger Records!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Slickk het volgende:
Voor alle mensen die Justice tof vinden, hier een opname van het volledige concert van Justice;
Op 5:04 hoor je voor een seconde de intro van Prince - Kiss. Subtieler kan het bijna niet.
En hier als audiofile;
JUSTICE Live at Paradiso Amsterdam 2012 Full Set Record by K33TI3
Hier trouwens een linkje met allerlei sets van de 9e verjaardag van Ed Banger Records;
http://www.mediafire.com/?42azqa2gpe8j8
Mickey Moonlight, Krazy Baldhead, Breakbot, Feadz, Busy P & Kavinsky en als laatste SebastiAn.
Kom je die hier nu ook al spammen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef Drinky het volgende:
Monsieur Adi, zijn remixes zijn vaak best lekker, maar dit nummer van hem is echt
Blood by Monsieur Adi
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |