quote:Op donderdag 22 september 2011 23:18 schreef Spewey het volgende:
Wow BE! Wat is het ontzettend leuk geworden, Ubang babblechat eat your heart out!Whaaaaaa! Die is ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop serieus dat ik zulke skillz ga ontwikkelen.
Maar ik weet nu hoe dat appliqueren moet, dus er volgt vast meer.
Naailes doen!quote:
Ik heb 'm niet van een patroon, maar gewoon uit mijn hoofd op gevoel meerderen en minderen. Kan het ook niet opschrijven voor je, want ik bedenk ter plekke hoeveel steken ik zet.quote:Op zondag 25 september 2011 10:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE wat gaaf! Knap hoor!
Tan prachtig! Kim vind de paddenstoel de mooiste, die wil ze ook wel. Is dat moeilijk te maken?
De popjes en egel zijn ook mooi moet ik zeggen.
Ja, een soort van omgekeerd appliqueren. Dit is de site die ET gaf, daar wordt het wel duidelijk uitgelegd: http://madamezsazsa.blogs(...)hoorn-eigenlijk.htmlquote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef PM-girl het volgende:
Leuk BE! Ik vind de kleurencombi van deze olofanttrui erg mooi!
En waarom moet je de grijze stof wegknippen? Of zittennde streepjes van buiten gezien aan de binnenkant?
Tnx!quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Saffier het volgende:
Ik reageer erg selectief dames, sorry, dat doet niets af aan de mooie creaties die ik hier voorbij zie komen!
LiedjeBackStage wat is die boom mooi gemaakt en knap verzonnen zeg!!
Ingrid ik zag dat je om een haakpatroon van een paddestoel vroeg, op deze link vind je er een;
http://grietjekarwietje.b(...)ddenstoel-haken.html
Lurker meldt zich, mooi! Speciaal met die groene bloemen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:11 schreef trui het volgende:
ik ben begonnen om voor Cato een poncho te maken à la mim-pi. maar dat duurt nog even, heb nu alleen nog maar wat vierkantjes klaar.
en nog even showen met een tas die ik voor Phluphy maakte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |