quote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef DarkElf het volgende:
Plenty besteld oa.Ben benieuwd, t eerste boek was/ben ik erg blij mee!
Ze zijn/waren niet bij alle AH's te krijgen. Beter kijk je eerst even op deze link of het boek bij jouw filiaal te krijgen is: http://www.ah.nl/appie/pr(...)el?category=Non-foodquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:52 schreef Tooto7moe het volgende:
ik ga maar ook even bij mijn AH kijken dan.
En ik heb nog geen boek gekocht.. zit nog steeds te twijfelen tussen plenty&het kookboek.![]()
En heb een hele berg kookboeken liggen die ik wel eerst even wil/ moet gaan gebruiken.
Bij ons in Delft lag hij er.....voor de normale prijs van eur 35.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ze zijn/waren niet bij alle AH's te krijgen. Beter kijk je eerst even op deze link of het boek bij jouw filiaal te krijgen is: http://www.ah.nl/appie/pr(...)el?category=Non-food
Klik op de voetstapjes linksboven en zoek dan de winkel(s) bij jou in de buurt. Verschijnt er direct een adres, klik dan op het adres om eventueel een ander filiaal te zoeken.
wie weet als je binnenkort komt etenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tijd voor een Ottlenghi-meet bij jou
jazeker, vorige week mandag gekocht voor ¤ 18 gewoon bij de AH!quote:
Ja, en neequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand hier De Banketbakker en is ie het geld waard?
Ik vind van wel.......overzichtelijk, duidelijke en heerlijke recepten, weinig poespas, goed uitgelegde basistechnieken en op foodtube word e.a. nog duidelijker uitgelegd indien nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar hij staat wel op m'n verlanglijstje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Erasmo het volgende:
Was net bij een AH xl, hadden ze alleen de Zilveren Lepel Toskane voor 35 euroquote:
Zie hem hier in Zwolle ook niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was net bij een AH xl, hadden ze alleen de Zilveren Lepel Toskane voor 35 euro
Heb hem vandaag binnengekregen en damn, wat een goed boek zeg! Ontzettend veel informatie, duidelijke stappen en heldere foto's. Echt een aanrader!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |