abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101911604
Zwangerschap en geboorte deel 819

September:
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
27 september 2011: Sandous
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
15 oktober 2011: Saffron (meisje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie (meisje)
22 oktober 2011: Nirak (jongen)

November
04 november 2011: meissie1595 (jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend (meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***
18 februari 2012: DuBecky

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude***
27 maart 2012: Oeke

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
16 april 2012: Marrije

04 mei 2012: Zoë23
07 mei 2012: Sproet-je
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 14-09-2011 15:39:48 ]
pi_101911647
Fipo :P

quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef innepin het volgende:

Ik wil stiekem ook een babyfoon met beeld. Hoe doen anderen dat met twee kindjes? Op allebei de kamertjes een babyfoon, of ééntje op de gang ofzo en dan hopen dat je 't wel goed hoort?
Als je het niet erg vind om geld uit te geven.. De Luvion kun je uitbreiden met camera's en kun je switchen tussen babdykamers.

Camera + ouderunit kost rond de 180 euro, plus extra camera 100 euro. Uit te breiden met 4 camera's.

Voordeel is dat je dus maar 1 ouderunit hebt
Trotse mamma :)
pi_101911651
Okey, iedereen er in en eruit? Du Becky en Sproetje stonden er in elk geval al in en Kaarr en Tap zijn nog niet bevallen geloof ik.
pi_101911862
Wie zijn Jessie en Raantje? :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101911895
geen flauw idee....
pi_101912023
* Kaarr is nog niet bevallen...helaas :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101912192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Wie zijn Jessie en Raantje? :@
jessie is van de oude garde O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101913742
* Take_A_Picture Is ook nog niet bevallen helaas...
Tralalalaaa
pi_101914403
@inne; ik heb de babyfoon bij Evie verwijderd, die staat nu bij Liene... ik weet van Evie wanneer ze ongeveer wakker is.. en luister af en toe even.
(maar heb dan ook een voorbeeldige slaapster en we gebruikten de babyfoon eigenlijk alleen smorgens om te luisteren of ze al wakker was...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101914899
wij kunnen elin gewoon horen als we beneden zitten
pi_101915176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
wij kunnen elin gewoon horen als we beneden zitten
Evie slaapt op de 2e etage; dus nog iets verder weg...maar als ze huilt kan ik dr in de hal ook wel horen..
(maar dat gebeurt eigenlijk nooit).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101915600
Ik heb er een 2e babyfoon bij gekocht, vooral omdat ik het erg prettig vind om te horen wat er aan de hand is. Ook erg makkelijk als we buiten zijn of bij de buren. Als ze huilen hoor ik het beneden niet altijd zonder babyfoon, zeker niet als de tv ook nog aanstaat
pi_101915679
ik snap dat nooit he

waarom is iedereen altijd bij de buren?
ik ben bang voor onze buren

(gillende chinezen)
pi_101916270
Misschien ligt 't aan je woonplaats? :+ grapje niet schieten!

Pfff als ik het zo lees wil ik toch wel een 2e babyfoon denk ik. *geld zoekt* :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101916417
Wat rot Asy, al helemaal afgekeurd. :{
Wel fijn dat de arts gewoon goed reageerde. :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik snap dat nooit he

waarom is iedereen altijd bij de buren?
ik ben bang voor onze buren

(gillende chinezen)
:D Ik ben ook nooit bij de buren. P. wel, die drinkt biertjes met de buren op straat voor de deur.
Lekker fout! :P
Fijn dat je weer thuis bent trouwens en geen weeen meer hebt!

Vandaag 12 weken! :o Nog maar 28 te gaan. :D
Ik hoop dat die misselijkheid en die vermoeidheid snel over zijn.
Ik krijg het behoorlijk druk met werk. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101916652
Pfff wat een hoop gebeurd hier. Vamp had namens mij al een knof uitgedeeld maar wil MJ en ook klumsy beide nog heel veel sterkte wensen

klumsy fijn te lezen dat echo voor nr 2 goed was

en dan ook wickie en aoraki feliciteren met de geboorte van jullie kindjes
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:58:21 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101916841
Oh echt? Ik lees dus nu pas dat Klumsy's echo goed was! Dat vind ik mooi nieuws en zeker update-topic-waardig! Wat onwijs fijn, Klumsy. :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101917023
kijkshop heeft goedkope maar goed werkende babyfoons.
en oeks, mijlpaaaaaaal! Van harte!
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:05:37 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101917323
Effe KD en Asy een hart onder de riem steken
Ladies :*
xxx!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101918609
Ik had een keer de babyfoon perongeluk uit toen ik beneden was en toen ik naar buiten ging om de was op te hangen hoorde ik hem keihard krijsen ;( Geen idee hoelang hij dus al huilde.. Sindsdien hou ik hem heel goed in de gaten. We nemen hem niet mee naar boven. Hij en B2 liggen naast onze kamer. Dus we horen hem/ze wel. Hij gaat alleen mee naar boven als Rienk ziek is. Omdat ik hem dan wel luid en duidelijk horen wil.

Dus voor B2 moet er ook een babyfoon komen. Het liefste met beeld O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:05:36 #21
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101921393
Hmz, babyfoon, ik vind het helemaal niks, kennissen van ons hadden ook zo'n ding, echt elk geluidje, gepruttel, huiltje...dat hoor je, en hun elke keer naar boven...

Zie het al helemaal voor me dat als we zo'n ding zouden hebben, mijn man bij elk geluidje zou zeggen; ga eens kijken, ik hoor wat, hij huilt, heeft honger blablabla 8)7 en dat ik dan naar boven moet lopen :')
nee da's niks voor mij... :@
pi_101921841
Ik vind de babyfoon zeker nu in het begin toch wel erg prettig, hij staat nu ook wel redelijk gevoelig afgesteld, dat zal over een tijdje wel minder worden, maar ik heb nu toch nog graag goed in de gaten hoe het gaat met m'n manneke. Moet er ook bij zeggen dat het niet te horen is beneden als hij huilt, dus dan zou ik regelmatig onder aan de trap staan om te luisteren, dan is het zo wel rustiger.

Hoe ik het zou doen met meerdere kinderen weet ik niet aangezien ik er pas net 1 heb O+
pi_101922219
Och de babyfoon staat hier niet op een gevoelige stand, dus we horen echt niet elk kuchje. Bovendien heeft ze haar vaders Deutsche Qualität stembanden dus we horen het ook zo meestal wel :X

Maar goed, je hebt voor 30 euro al uitstekende babyfoons dus daar zou ik niet moeilijk over doen. De webcam die we hebben geeft trouwens ook geluid door (die is wel rond de 90 euro ), maar dat komt niet verder dan de koptelefoons van onze computers :P
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:29:21 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101922515
Geen babyfoon hier. Ik hoor hem niet overal, zeker niet als ik buiten ben. Maar goed, ook als ik buiten ben moet ik toch wel af en toe boven zijn of in de hal voor het toilet en dat is wel binnen gehoorafstand. Als ik hem dan hoor huilen kan dat nooit heel lang geweest zijn. Ik ken inmiddels zijn gewoontes wel, brabbelen en af en toe een uithaal. Dat hoef ik allemaal niet extra versterkt te horen eigk. En als we zelf in bed liggen is de babyfoon al helemaal niet nodig want zijn kamer grenst aan de onze. Hoe groot zijn jullie huizen wel niet dat je er 's nachts een babyfoon aan moet hebben staan :P
pi_101922628
De babyfoon blijft hier wel beneden trouwens hoor :) Alleen de eerste nacht dat Jelle op z'n eigen kamer sliep heb ik de babyfoon wel naast m'n bed gehad :@
pi_101923149
Babyfoon staat hier ook alleen beneden. Toen Hannah net in haar eigen kamertje sliep heb ik wel even de babyfoon op de slaapkamer gehad omdat ik bang was om hongersignalen te missen. Maar ik werd er horendol van.
pi_101925170
Hier ook 1 nacht de babyfoon op de slaapkamer gehad maar hoorde Jelle zo ook (sommige geluiden zelfs duidelijker als door de babyfoon) maar dat was gewoon de onzekerheid, hij was toen 5 dagen oud en ik was bang hem niet te horen, en m'n man werd al niet wakker toen hij nog op onze slaapkamer lag.. Die heb ik een paar keer wakker moeten schudden omdat ik z'n hulp nodig had bij het voeden toen nog. Ik zelf word volgens mij van elk geluidje wakker nu, maar hij maakt eigenlijk alleen geluid als hij wakker begint te worden..
pi_101927742
Waar is slaap als je t nodig hebt..

Ben drie uur al klaarwakker pff

*gaat weer uit klaagmodus*
  woensdag 14 september 2011 @ 07:15:24 #29
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101927884
Ik ben redelijk slechthorend (nog zo'n 60% over ofzo) dus ik heb die babyfoon gewoon nodig. No way dat ik dingen hoor die boven gebeuren, behalve misschien als het volume op 10 gaat. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_101927941
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

jessie is van de oude garde O+
ow ok, ik kon me niet voor de geest halen wie het was
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101928003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef Kaarr het volgende:
* Kaarr is nog niet bevallen...helaas :P
En vandaag de datum dat je uitgerekend bent. Gister zei een collega tegen me dat als die datum voorbij gaat het voelt alsof iedereen je verjaardag vergeten is: 'nou, dan pak ik alles maar weer in'. :D

Gisteravond voelde ik helemaal niks in m'n buik. M'n man ging met z'n oor op m'n buik en een paar seconden later precies daar een trap. :D Daarna ook niks meer gevoeld, dus leek het net of het wel heel goed gemikt was (zou dat al kunnen bij 24 weken?). Vind het wel echt heel tof dat het eindelijk een beetje te voelen is vanaf de buitenkant.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101928081
Oo Soempie, leuk is dat hè, aan de buitenkant iets voelen!! Ik heb het idee dat beeb hier al drie dagen alleen maar aan het trappelen is, ipv ook nog slapen. Zal wel niet, maar t is wel heel gezellig!

Kaarr, hopelijk gaat t vandaag dan ook echt gebeuren. En zo niet, het duurt nooit meer zo lang als je al gehad hebt :D
pi_101928262
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe KD en Asy een hart onder de riem steken
Ladies :*
xxx!
O+ lief.

En Kaarr, hij is zichzelf gewoon nog een beetje mooier aan het maken O+
pi_101928290
oja

<--- 35 wk vandaag. dus polle heeft t iig al een week langer volgehouden!
(vorige week opname op precies 34wk)
  woensdag 14 september 2011 @ 08:33:28 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101928490
Rocks, dank je :*

KD, wat fijn! Nog 2 weekjes benen bij elkaar ;)

Aan de buitenkant voelen (en zien!) is leuk O+

Nou, hier vandaag dus beginnen met meer drinken. Hopelijk geeft dat verbetering.
pi_101928580
:W Ik meld mij met beeb in buik.

KD *O* 35 wk!

Klumsy wat fijn dat de echo goed was!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101928586
Blech, slecht geslapen, naar gedroomd en nu voel ik me niet zo lekker ;(
Hopelijk val ik zo weer in slaap...

Kaarrr, het is je uitgerekende datum! Mijlpaal *O*
Tralalalaaa
pi_101928645
Heerlijk zo een energieboost icm nesteldrang. Gisteravond begonnen met de keuken (bovenkant van de kastjes is al niet meer gedaan sinds we hier 2,5 jr geleden zijn komen wonen). Meteen een nieuw kastje geplaatst zodat de dingen ook door mij te pakken zijn omdat ze niet bovenop de keuken hoeven te staan.

Hierdoor wel slecht geslapen ivm pijnlijke heupen etc, maat vanmorgen om 6 uur stond ik al weer met een sopdoek in mn handen. Zou ik dan toch nog eens eehn goede huisvrouw worden?

en KD, lekker dat polle het al weer een week langer binnen uithoudt *O*

over babyfoons: qij hebben een Philips Avent met camera. het huis is hier dusdanig geïsoleerd dat we de kleine straks echt niet kunnen horen agls wij beneden zijn en zij boven. Soms is de goede isolatie ivm dicht bij schiphol wonen niet zo handig. De camera hebben we zodat we straks kunnen zien of ze zelf wakker wordt van d'r gehuil of niet
pi_101928757
TAP wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen.
Ik ben echt heel blij dat ik dat wel doe. Alleen staat er iedere ochtend tussen 6-7 uur een 3-jarig jongetje naast mijn bed! Die plant ik dan tussen ons in in een voedingskussen en dan kijkt ie nog ff tv. Kunnen wij ook rustig wakker worden :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101928903
ik slaap ook heel goed, alleen ben ik zo snel uitgeslapen :o als t aan mij ligt sta ik om 6 uur vrolijk naast mn bed :D
pi_101929063
Ik ben ook echt een ochtendmens hoor. Maar ik sta momenteel niet meer zo snel naast mijn bed :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101929086
ook? ik ben allesbehalve een ochtendmens normaal. (nachtbraker)

ik haat ochtenden vooral als de zon schijnt
pi_101929110
Hormonen. Bah. Huilen omdat je favoriete band ermee stopt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101929120
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ook? ik ben allesbehalve een ochtendmens normaal. (nachtbraker)

ik haat ochtenden vooral als de zon schijnt
:D
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101929177
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
ik weet altijd dat ik zwanger ben als ik huil om extreme home makeover, als ik t uberhaupt al kijk.
pi_101929190
KD, Plak je er ook nog effe 2 of 3 of 5 weekjes aan vast?

TAP, balen van het slapen. Hier ook niet zo tof. Gisteravond veel stilgezeten, dus vanaf 5 uur weer last van mijn benen. Vanavond dus maar even iets actiefs doen voor bedtijd..

Soempie, leuk he, dat voelen aan de buitenkant. Hier voelt manlief het ook een paar weken (2e keer, dus eerder?) en het is soms echt gericht. Of hij voelt niks, maar dan voel ik inwendig de kleine tegen zijn hand gaan liggen. Muppet doet er ook soms moeite voor lijkt het. Draait dan echt even een stukje om de hand te kunnen raken O+

Babyfoon staat nu bij Chris. We horen hem in de woonkamer niet, en nog steeds is er wel eens iets (dorst, wc). Die babyfoon gaat straks naar de babykamer, en dan kan Chris vanaf zijn kamer wel roepen. Dan hoor ik het wel via de babyfoon. Maar ik loop ook niet bij elk zuchtje hoor. Ik vind het vooral fijn om af en toe wat gezucht/gedraai te horen, zodat je weten dat ze het nog doen :@
Boven hebben we het niet nodig, daar hoort manlief het wel O+
pi_101929223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:16 schreef Deepfreeze het volgende:
KD, Plak je er ook nog effe 2 of 3 of 5 weekjes aan vast?

TAP, balen van het slapen. Hier ook niet zo tof. Gisteravond veel stilgezeten, dus vanaf 5 uur weer last van mijn benen. Vanavond dus maar even iets actiefs doen voor bedtijd..

Soempie, leuk he, dat voelen aan de buitenkant. Hier voelt manlief het ook een paar weken (2e keer, dus eerder?) en het is soms echt gericht. Of hij voelt niks, maar dan voel ik inwendig de kleine tegen zijn hand gaan liggen. Muppet doet er ook soms moeite voor lijkt het. Draait dan echt even een stukje om de hand te kunnen raken O+

Babyfoon staat nu bij Chris. We horen hem in de woonkamer niet, en nog steeds is er wel eens iets (dorst, wc). Die babyfoon gaat straks naar de babykamer, en dan kan Chris vanaf zijn kamer wel roepen. Dan hoor ik het wel via de babyfoon. Maar ik loop ook niet bij elk zuchtje hoor. Ik vind het vooral fijn om af en toe wat gezucht/gedraai te horen, zodat je weten dat ze het nog doen :@
Boven hebben we het niet nodig, daar hoort manlief het wel O+
ik hoop nu eigenlijk maar 2 a 3 weken, anders moet ik een beer uitpersen
pi_101929256
Elin had toch ook zo'n mooi bol koppie? Heb je bij deze nog metingen gehad om te kijken of polle hetzelfde lijntje volgt qua hoofdomtrek?
pi_101929283
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
:D :*
Ik had alleen last van hormonen in mijn eerste trimester gelukkig!
pi_101929300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik hoop nu eigenlijk maar 2 a 3 weken, anders moet ik een beer uitpersen
wees blij dat hij er nog niet uit wilt Kd dan maar een beer !

Klumsy wat fijn dat de echo er goed uit zag. O+
pi_101929311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Elin had toch ook zo'n mooi bol koppie? Heb je bij deze nog metingen gehad om te kijken of polle hetzelfde lijntje volgt qua hoofdomtrek?
die had idd een flinke bowlingbal :P
polle neigt naar de grote kant maar minder dan bij elin! zijn groei daarentegen.. :P
pi_101929331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

wees blij dat hij er nog niet uit wilt Kd dan maar een beer !

Klumsy wat fijn dat de echo er goed uit zag. O+
ja maar over 3 weken ben ik 38 wk dus dan mag het ;)

En ik kan je nu wel vragen hoe het met je gaat, maar ik kan wel raden naar t antwoord, dus maar even een :*
pi_101929389
morgend

Niet veel te melden.. alleen al 2 daagjes rustig en babyboy die terug wat meer aanwezig is...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101929510
sproetjes welkom en proficiat *O*

Evenstar.. deze keer ook allemaal meegemaakt en na 2 maal dagcurve gelukkig alles normaal.. hopelijk bij jullie ook...
Kyan
pi_101929812
Kuukske, de heideroosjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_101929923
Goeiemorgen, mag mijn datum op 4 mei?

Vanmorgen bij de dokter geweest, m'n hormonen beïnvloeden op 1 of andere manier de aanhechting van mijn beenspieren waardoor ik soms moeite heb met lopen. :S Rug en heupen waren goed dus geen fysio nodig.

Enn m'n baas heeft me genaaid met m'n contract. Gaat weer lekker :P
pi_101929973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kuukske, de heideroosjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja O+. Dat wordt met bolle buik naar de afscheidstoernee.

Wat balen van je contract Zoe. Tenminste.. Ik neem aan dat je met genaaid bedoelt dat het niet is verlengd?
pi_101929995
Zo hier zit de eerste strippoging erop. Kleine was nog niet helemaal ingedaald en de vlos kon er net met een vinger bij. Heb nu beetje misselijk gevoel in mijn buik. We wachten dus maar af.
Als er niks gebeurd word volgende week de vliezen gebroken.
Mijn bloeddruk was wel weer netjes.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101930174
@kuukske: t is verlengd, in juli gesprek gehad dat het automatisch verlengd zou worden omdat ik goed functioneer etc.
Kreeg ik gister het contract thuis om te ondertekenen, was het voor een half jaar. Gebeld met m'n manager etc die had een heel verhaal over bezuiniging,
Vind t bullshit..
Mn lief vind t wel fijn als ik thuis ben na de bevalling en van hem hoef ik niet perse aan t werk, maargoed, vind het wel leuk om te doen.. Hoe en wat zien we tegen die tijd wel weer.

Manager heeft meerdere zwangeren eruit gewerkt, hij weet niet dat ik zwanger ben, maar na dit half jr wordt mijn contract dus niet meer verlengd..
pi_101930519
MeNicole hoe ver ben je nu??? Hopelijk helpt het strippen... :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Lujaxa op 14-09-2011 10:45:40 ]
Kyan
pi_101930789
Spannend MeNicole!
Fijn dat je beertje nog even winterslaap houdt ;) KD!

Ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de fysio gemaakt. Ik heb nu doorlopend pijn van onder met lopen en in bed met omdraaien etc. :N Als dit nog 8 weken zo door moet.. :X Ik hoop dus dat ze me wat oefeningen mee kunnen geven. Zijn er dames die baat bij de fysio hebben wat betreft bekken klachten?

Ik vind het ook zo rot, ik weet niet goed of het er nou gewoon bij hoort, dat alles zwaarder wordt en dat je daarvan echt pijn van onderen hebt met lopen, of dat het echt bekkenklachten zijn. Hopelijk biedt de fysio uitkomst :)
pi_101930858
Balen Zoe.. :(

Hier slechte nacht gehad, pijn en hoesten. Maar toen om 630 mijn mevrouw vertrok ben ik ingedommeld en wordt nu net pas wakker *O* heerlijk.
Vandaag ga ik denk ik m'n zkh tas maar vast inpakken. Ff opzoeken wat daar ook alweer allemaal in moet :)
pi_101931039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:19 schreef Lujaxa het volgende:
MeNicole hoe ver ben je nu??? Hopelijk helpt het strippen... :'(
Bijna 40 weken!!
pi_101931152
oei zie verkeerde smiley gebruikt heb

Hier doet alles vanonder ook pijn bij stappen en fietsen.. en draaien in bed duurt toch even voor ik op andere zij of zo lig... maar zou ook niet kunnen zeggen of het door baby komt die in bekken ligt of het bekkenklachten zijn...
Kyan
pi_101931208
Bah, balen hoor Zoë. -O-.
  woensdag 14 september 2011 @ 10:59:59 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101931499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef Nirak het volgende:
Balen Zoe.. :(

Hier slechte nacht gehad, pijn en hoesten. Maar toen om 630 mijn mevrouw vertrok ben ik ingedommeld en wordt nu net pas wakker *O* heerlijk.
Vandaag ga ik denk ik m'n zkh tas maar vast inpakken. Ff opzoeken wat daar ook alweer allemaal in moet :)
Een goeie, moet ik maar eens doen. Lief vroeg het gisteren...ik had eigenlijk zoiets van nu al? Maar blijkbaar maakt hij zich wat zorgen en wil het blijkbaar klaar hebben staan.

Ben je lekker mee Zoe! Maar als het financieel zonder je baan kan, why not? Misschien kom je er zelf later in de zwangerschap wel op terug? Maar blijft een hork van een baas!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 14 september 2011 @ 11:01:40 #67
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101931538
@Jipster; een gevoel alsof iemand een mes in je doos steekt? (weet ff niet hoe anders te omschrijven eigenlijk :P )
pi_101931677
Hah mooie omschrijving Susie :$:)

Ja vind het ook niet erg om dan niet te werken, heb ik geen druk van m'n baan om weer snel te beginnen :P
Maar de manier waarop t gaat vind ik niet zo super :(
  woensdag 14 september 2011 @ 11:15:38 #69
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101931912
Mogguh!

Zoë, wat een lompe boer van een baas heb jij zeg!

Jipster, hopelijk kunnen ze je pijn wat draaglijker maken!

Owww, kan iemand even de rest van de wereld instrueren dat ze met hun klauwen van m'n buik af moeten blijven? Tot van het weekend helemaal geen last van gehad, maar zaterdag was er al eentje zo brutaal om over m'n buik te aaien, en gisteren stond m'n buurman er ineens overeen te aaien. Ik schrok er een beetje van, ik wil dat helemaal niet! Grrr... Volgende keer eens een knal uitdelen of m'n bek opentrekken denk ik...
pi_101932042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Susie het volgende:
@Jipster; een gevoel alsof iemand een mes in je doos steekt? (weet ff niet hoe anders te omschrijven eigenlijk :P )
Haha ja, volgens mij heb ik deze plastische uitdrukking wel vaker van jou gelezen :D
maar is dat bekken denk je? En doe jij er wat aan?
  woensdag 14 september 2011 @ 11:24:22 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101932151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:20 schreef Jipster het volgende:

[..]

Haha ja, volgens mij heb ik deze plastische uitdrukking wel vaker van jou gelezen :D
maar is dat bekken denk je? En doe jij er wat aan?
ehehe... Zou kunnen, weet het ook niet anders te omschrijven. Ik weet niet of het je bekken zijn dan, maar dat kan jij mij morgen dan vertellen :P Ik heb het in ieder geval als ik op mijn zij heb gelegen en me omdraai... Pffff, auw auw auw!
pi_101932162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef NotTheSame het volgende:
Owww, kan iemand even de rest van de wereld instrueren dat ze met hun klauwen van m'n buik af moeten blijven? Tot van het weekend helemaal geen last van gehad, maar zaterdag was er al eentje zo brutaal om over m'n buik te aaien, en gisteren stond m'n buurman er ineens overeen te aaien. Ik schrok er een beetje van, ik wil dat helemaal niet! Grrr... Volgende keer eens een knal uitdelen of m'n bek opentrekken denk ik...
Ik zou éérst je mond open doen en dan pas een knal uitdelen. :+.
  woensdag 14 september 2011 @ 11:25:20 #73
348178 NotTheSame
pi_101932186
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh ja, DAT doe ik dus altijd verkeerd _O- !
  woensdag 14 september 2011 @ 11:25:49 #74
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101932199
oh, lekker zulke mensen NTS! Bij mij is het afhankelijk van wie het doet eigenlijk.
  woensdag 14 september 2011 @ 11:26:56 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101932228
Gewoon terugprikken!

Overigens heb ik er bij Willem eigenlijk nooit last van gehad dat mensen aan me gingen zitten. Een paar mensen die dicht bij me staan hebben het wel gedaan, maar altijd pas ná vragen... Blijkbaar dwing ik dat soort dingen zo al af... 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101932323
:( NTS lijkt me vervelend als je er niet van gediend bent.

Volgende x de buurman in z'n (bier?)buik prikken :P
pi_101932398
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:31 schreef Zoë23 het volgende:
:( NTS lijkt me vervelend als je er niet van gediend bent.

Volgende x de buurman in z'n (bier?)buik prikken :P
Of gewoon in z'n kont knijpen. Dát zal 'm leren.
pi_101932900
Ik ben juist altijd vereerd ofzo als ze aan mijn buik zitten :Y En wildvreemden doen het nooit.

Ik heb gister de badkamer schoongemaakt. Nee, geen nesteldrang, het was gewoon heel hard nodig :@ Maar dat doe ik niet nog een keer. Ik kon daarna amper nog staan :o :( :'( Deed echt zo'n zeer.

Ik heb een verwijzing voor een bekkenband! Het wordt vergoed! *O* Morgen om 09:10 laat ik er een ompassen. Bij ons in de groene kruiswinkel is er op maandag en donderdag een persoon die je daarmee helpt. En heb ik verder geen omkijken met declareren enzo ^O^

B2 is vreselijk druk, hij zit anders dan Rienk altijd zat, die kon ik precies voelen. Maar dit kindje schopt en duwt meer overdwars. Alsof hij in de breedte ligt ipv in de lengte. Maar dat kan niet, want ik heb een lange buik en geen brede. Ik moet vrijdag weer op controle. Ga eens even vragen hoe deze ligt. Want ik ben wel heel benieuwd! En zn hoofd ligt onderaan, want daar voel ik zn hik. Dus dat scheelt :Y
pi_101933176
KD 35 weken *O*
Oeke 12 weken mijlpaal! *O*

Ik ben vandaag 31 weken :s)
En heb al sinds vanmorgen harde buiken. Met pijn. Het lijken me niet echt weeën, maar het lijkt me ook niet helemaal de bedoeling... morgen naar de gyn. Ben benieuwd.
pi_101933331
Nee, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Waarom bel je nu niet even?
pi_101933534
Veels te laat (maar ja vakantie zonder internet) maar ik wil even een dikke *O* voor alle nieuwe zwangeren, alle mooie kleine babies die er bij zijn en een hele dikke :* voor Klumsy en MJ... Wat een weekend, wat een tegenstellingen hier. Sterkte meiden en partners...

En LLM's, zet hem op!!!! *O*
pi_101933556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef Lijnloos het volgende:
Veels te laat (maar ja vakantie zonder internet) maar ik wil even een dikke *O* voor alle nieuwe zwangeren, alle mooie kleine babies die er bij zijn en een hele dikke :* voor Klumsy en MJ... Wat een weekend, wat een tegenstellingen hier. Sterkte meiden en partners...

En LLM's, zet hem op!!!! *O*
Ik dacht heel even dat je met een ander soort post kwam.
pi_101933672
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik dacht heel even dat je met een ander soort post kwam.
Nee hoor, voorlopig niet... (express... zie 2-str-topic...)
pi_101933758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nee hoor, voorlopig niet... (express... zie 2-str-topic...)
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ja. Je weet maar nooit toch? Het hoeft maar een keer raak te zijn ;).
pi_101933853
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Diegene die aan je zit heeft dat toch ook niet eerst gedaan? Dan mag je best op de vingers tikken vind ik. Werkt heel effectief :) en dan zeg je gewoon dat het geen publiek bezit is en het niet fijn vind. Krijgen ze het schaamrood op de kaken :')
pi_101933888
Ja, daar zit ook wel weer wat in.
pi_101934240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Nee, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Waarom bel je nu niet even?
Heb ik ook gedaan. Klinkt toch een beetje te veel als voorweeën zo. Moet om 2u langskomen in 't ziekenhuis. Ben benieuwd...
  woensdag 14 september 2011 @ 13:00:13 #88
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101934839
Ik zou ff bellen In!

NTS, gewwon terugaaien. Werkte prima voor mij. :D
A grand adventure has begun.
  woensdag 14 september 2011 @ 13:01:24 #89
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101934876
Nou, net de 20 wk echo gehad... Alles zag er goed uit, maar het hoofdje is aan de smalle kant. Over 3 weken moet ik terugkomen voor een groei echo van het hoofdje. De echoscopiste en de verloskundige hebben allebei gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat het vaker voorkomt, dat het maar gemiddeldes zijn en bla bla bla... Maar toch voelt het niet zo fijn om niet gewoon helemaal goedgekeurd te worden -O- .Het kon ook komen trouwens omdat hij nu nog in stuit ligt en een smal hoofdje schijnt dan vaker voor te komen.

Maarja... afwachten dus. Gelukkig gaan we vrijdag op vakantie en is meteen in de week na de vakantie die groei echo. Ga ik proberen om er niet over te piekeren.

Nu maar even een middagdutje... :Z
  woensdag 14 september 2011 @ 13:11:38 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101935125
Kan me voorstellen dat het niet fijn voelt Fee-nix, maar onthoudt wat ze hebben gezegd en ga genieten van je vakantie :*

Innepin, das niet fijn. Wel prettig dat je vanmiddag al langs kunt komen! Hoop dat er niets aan de hand is! :*
pi_101935180
Kan me voorstellen dat je je er niet helemaal happy bij voelt Fee-nix. Maar ze hebben natuurlijk wel gelijk, het zijn gemiddeldes, en het groeit allemaal niet zo gelijk hoor, het kan zomaar zijn dat het hoofdje morgen een groeispurt krijgt. En verder is een smal hoofdje alleen maar makkelijker om eruit te persen (zei de vk bij mijn smalhoofdige dametjes in elk geval :P Of nou ja, letterlijk zei ze iets van, mooi, dan kom je er misschien wel zonder scheuren en hechtingen vanaf :+ )

En er is heus niets aan de hand hoor, heb ik besloten. Het kamertje is namelijk nog niet af. :+
pi_101935273
Nou Innepin, dat wordt nog spannend. 8-)
Feenix, probeer lekker te genieten van je vakantie en houd de positieve noot van de vk in je achterhoofd :*.
  woensdag 14 september 2011 @ 14:30:31 #93
250838 Fee-nix
pi_101937521
Dank jullie meiden. Ik ga mijn best doen :).
pi_101938037
Ik hoop dat alles goed is bij Innepin!
pi_101938442
Fee-nix, balen van zo'n echo. Ook al zegt het misschien niks, het geeft je wel zorgen. Zo werd bij Chris een grotere buikomtrek gemeten, dat is 8 weken later nog eens gemeten en toen was het rechtgetrokken. Was alleen zijn koppie wel weer groot, maar daar deden ze niet moeilijk over. In ieder geval zorgen om niks. Hopelijk bij jou ook!!

Hoop ook dat het met Innepin goed is..
pi_101938451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Jipster het volgende:
Spannend MeNicole!
Fijn dat je beertje nog even winterslaap houdt ;) KD!

Ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de fysio gemaakt. Ik heb nu doorlopend pijn van onder met lopen en in bed met omdraaien etc. :N Als dit nog 8 weken zo door moet.. :X Ik hoop dus dat ze me wat oefeningen mee kunnen geven. Zijn er dames die baat bij de fysio hebben wat betreft bekken klachten?

Ik vind het ook zo rot, ik weet niet goed of het er nou gewoon bij hoort, dat alles zwaarder wordt en dat je daarvan echt pijn van onderen hebt met lopen, of dat het echt bekkenklachten zijn. Hopelijk biedt de fysio uitkomst :)
Ik loop al sinds week 18 met enorm pijn in mijn lies/schaambot
fysio heeft me niet geholpen, gaf me een paar oefeningen en stuurde me weg met sorry kan niks voor je doen
Mijn man helpt me vaak met trappen lopen en mijn benen op de bank te tillen (heb geen kracht meer in)
Sinds 3 weken loop ik bij een Osteopaat en daar heb ik enorm baat bij maar de pijn gaat niet weg, wel wordt het dragelijk
Ik heb het geaccepteerd...ik heb nog 11 weken te gaan.
pi_101938510
Fee-nix, vervelend dat je zulk nieuws krijgt....Snap helemaal wat je bedoelt. Heb vandaag ook de 20weken echo gehad.
Ons kleintje is hartstikke gezond, zit goed op gewicht, beweegt lekker en alle organen en botten zagen er goed uit. Er was maar één maar: de navelstreng had twee vaten in plaats van drie. De vaten zorgen voor afvoer van afvalstoffen. Aangezien alle organen (nieren oa) er goed uitzagen en ons kleintje geen vergrote blaas had bijv (wat dus zou betekenen dat de afvalstoffen niet worden afgevoerd) ziet het er naar uit dat die twee vaten het prima doen en we ons geen zorgen hoeven te maken volgens de echoscopist.(natuurlijk doen we dat wel een beetje..) Dus volgende week hebben we een extra echo om het nog even te bekijken. Gelukkig worden er genoeg kinderen gezond geboren met maar twee vaten in de navelstreng, dus we proberen er dan maar van uit te gaan dat alles goed zal zijn. Verder kreeg ik een ontzettende jankbui, van de hormonen, de stress, de opluchting, en gewoon, omdat het zo ontzettend mooi en toch nog steeds onwerkelijk is, dat wij nu toch echt een klein mensje op de wereld gaan zetten.

Dus ik zit ook met wat onzekerheid....laten we idd maar vertrouwen op de woorden van de echoscopisten.. En ga vooral proberen te genieten van je vakantie!!

Maar ik mag ook melden dat we een meisje verwachten!!!! O+ O+ O+ O+
Kan een MODje dat even aanpassen in de OP?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101938546
Oeh roze aankopen voor Isla! *O* Leuk! Hé Feenix, heb jij eigenlijk geen geslacht meegekregen van je muppet? Of wil je het niet vertellen? :).
pi_101938557
Isla een meisje!!! zo leuk!! O+ O+ O+
En idd gewoon positief blijven! :*
pi_101938642
Nou Isla en Fee-nix.. Spannend voor jullie zeg..
Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is en blijft :)

En hoe is t nu met Innepin?
pi_101938718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!

Zoë, wat een lompe boer van een baas heb jij zeg!

Jipster, hopelijk kunnen ze je pijn wat draaglijker maken!

\
eeeek je buurman die over je buik heen wrijft nee dankje!!

Op werk geven mensen mijn buik kusjes :') en knuffels enzo maar dat vind ik alleen maar leuk O+
  woensdag 14 september 2011 @ 15:06:45 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101938727
Oei, het is altijd spannend als je kind niet rond de gemiddelde ligt. Iedereen zegt wel dat je je geen zorgen moet maken maar toch blijft het in je achterhoofd spoken.
Dikke :* en probeer vertrouwen te hebben :Y

Innepin, je bent toch niet stiekem aan het bevallen hè?

Isla, een meisje O+
pi_101938767
Fee-nix heel veel plezier op vakantie en lekker positief blijven! :*
pi_101939772
Spannend MeNicole! Afwachten of het wat gaan doen.

Oeke 12 weken! Gefeliciteerd!

Ik kan het me voorstellen dat je toch niet helemaal gerust bent Feenix maar ze weten echt wel wat ze zeggen hoor! Oh en Isla ook al 20 weken echo! Wat leuk een meisje!

Spannend voor Innepin!

Ik heb gister een drukke dag op de beurs gehad. Op zich wel uitgekeken (niet teveel staan en rondhangen maar zitten of lopen, platte schoenen aan etc). Maar ja, 4 uur op de beurs, toch meer lopen dan anders en 4 uur in de auto zitten en gisteravond pas om 20.00 uur thuis was toch heftig. Was echt kapot vanochtend en alles deed pijn. Net lekker 2 uur geslapen en nog steeds pijnlijk bekken (mes in doos klinkt wel bekend.....)
pi_101939837
Bedankt voor het aanpassen in de OP Kyara. En nu lekker relaxen....
pi_101939892
Graag gedaan Isla! :* Zoe je staat er ook in. En wat ontzettend balen van je contract (wat een eikel....)
pi_101940095
*O* voor Oeke's 12 weken mijlpaal O+

Tof Isla, en nu lekker shoppen!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 september 2011 @ 16:04:00 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101940698
Isla alweer 20 weken! *O*
pi_101940877
Isla een meiske *O* Toch wel een beetje spannend natuurlijk zo met die navelstreng... kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt :*

Asy ik ben pas 31 weken hoor, ik ga echt nog niet bevallen :+ Ik zei toch al dat 't niks was? de pijnen die ik voel werden niet geregistreerd op de ctg, bmm is nog prima lang, meiske doet het goed. Dus mja, pijn, vervelend, maar het leidt in elk geval nergens toe. :s)
pi_101941489
Thanks meiden, jullie zijn lief! O+

Ik reageer niet zoveel op alle breichtjes hier, niet omdat het me niet interesseert, of omdat ik jullie niet lief vind, maar meer omdat jullie met zoveel zijn en ik weet niet wie wie is en ik hou het ook niet bij, het gaat zo snel hier! :@
Maar ik lees wel alles!
pi_101941517
Bijna alles.
pi_101941825
Fijn In! ^O^
  woensdag 14 september 2011 @ 16:37:03 #113
250838 Fee-nix
pi_101942030
Nog een keertje bedankt voor al jullie lieve berichtjes :). Ik loop wel al de hele middag met een naar gevoel rond... Ook al wil ik er geen aandacht aan schenken, het knaagt toch in mijn achterhoofd.

Ik denk ook een beetje omdat wij vorige keer (bij ons eerste zoontje) vlak na de kraamweek te horen kregen dat hij geen schildklier heeft. En toen zeiden ze ook eerst dat het een hele kleine kans was, dat het ook een vals-positief kon zijn (hielprik) en toch was het dus die zeldzame afwijking (CHT). Zijn hele kraamperiode was gewoon 1 grote grijze wolk. En ik hoop zo erg dat dat nu anders gaat, dat ik lekker kan genieten. Ik krijg hier een soort deja vu gevoel van :@ . Maar ik hoop echt dat ik me nu gewoon om niks druk aan het maken ben. En dat het gewoon met de stuitligging te maken heeft. (Of een verkeerde meting)

@Isla: gefeliciteerd met je meisje!! En rottig dat ze bij jou ook een klein dingetje gevonden hebben bij de 20 wk echo... Ik kan wel zeggen: probeer er niet aan te denken, maar dat advies moet ik eerst zelf maar even opvolgen ;). Maargoed, t is natuurlijk een grote kans dat het allemaal een storm in een glas water is he, bij ons allebei!

Ik ging nu wel ineens pas goed nadenken over de 20 wk echo en waarom ik die eigenlijk wil. Ik weet natuurlijk dat het een medische echo is, maar stiekem vond ik het gewoon leuk om kindje te gluren. En wil ik het eigenlijk helemaal niet weten als er wel iets is... Want daar wil ik ook geen beslissingen over nemen. Beetje stom...

O en @Kuukske: jawel hoor, we krijgen een jongen! Staat ook al in de OP :).

Ik ga zeker van de vakantie genieten hoor! Nu maar even gaan lachen. Ff een aflevering van de Big Bang Theory kijken ;).
  woensdag 14 september 2011 @ 16:37:51 #114
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101942054
Ja, fijn Innepin! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 14 september 2011 @ 16:41:24 #115
348178 NotTheSame
pi_101942153
Isla een meissie O+ !

Feenix ik hoop dat je over 3 weken toch gerustgesteld bent.
pi_101942563
Tja, wij hadden voor de 20 weken wel heel goed bedacht dat het ook wel eens niet zo goed nieuws kon zijn. We waren dan ook behoorlijk zenuwachtig voor die tijd.

Wat bij mij de doorslag gaf was dat als ze iets vinden, je er ook op kan anticiperen. Door bijvoorbeeld in het ziekenhuis te bevallen met een kinderarts in de buurt. Ook zijn er verhalen bekend van operaties die al in de baarmoeder worden gedaan. Als je dat allemaal niet weer van tevoren dan kun je er ook niet op anticiperen en kan het zijn dat je te laat bent.

Maar het kan inderdaad ook de nodige onzekerheid met zich meebrengen. Ik snap maar al te goed dat als je die ervaring hebt, je het ook weer anders ervaart. Hopelijk is het deze keer wel degelijk een storm in een glas water. :*

Leuk trouwens dat er zich inmiddels ook alweer mei kindjes hebben aangemeld O+
  woensdag 14 september 2011 @ 17:05:09 #117
250838 Fee-nix
pi_101943090
Ja, daar heb jij ook weer gelijk in, Kyara. Ach ik ben vandaag gewoon een beetje van slag ervan. Zal morgen vast weer beter gaan. Ik ben in ieder geval niet van plan om 3 weken erover te stressen!
  woensdag 14 september 2011 @ 17:10:54 #118
348178 NotTheSame
pi_101943335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:51 schreef Kyara het volgende:

Leuk trouwens dat er zich inmiddels ook alweer mei kindjes hebben aangemeld O+
Ja, wij staan nu ergens middenin de lijst meid! Gaat hard zo! Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik positief testte, maar dat was toch echt net voor Pasen haha!
pi_101943476
Ja inderdaad. Ik heb ook vrij lang alleen onderaan die lijst gebungeld en nu staan er ineens alweer zoveel achter!
  woensdag 14 september 2011 @ 17:28:10 #120
250838 Fee-nix
pi_101944051
O en nu lees ik het pas van Innepin! Klinkt allemaal goed, gelukkig is er niks aan de hand :). Je hebt dus nog wel ff voor het kamertje ;).
pi_101944453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ja, wij staan nu ergens middenin de lijst meid! Gaat hard zo! Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik positief testte, maar dat was toch echt net voor Pasen haha!
Er staan 18 voor mij! :o
pi_101949997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

Er staan 18 voor mij! :o
En er staan er al 18 achter mij. *O*

Even een :* en duimen voor iedereen die het kan gebruiken; LLM, KD (dat die kleine nog maar lekker een aantal weken blijft plakken), Fee-nix en iedereen die ik vergeten ben.

Iedere keer zijn er weer zoveel updates dat ik het lastig vind om echt goed te reageren. Zal wel anders worden zodra ik verlof heb. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101950836
En iedereen staat voor mij :+ *O*

Isla, wel vervelend dat ze tijdens je echo iets anders hebben gevonden dan normaal... Wat gaan ze nou volgende week precies doen? En wordt je nou ook vaker in de gaten gehouden?

En willen jullie eens tegen mijn baarmoeder zeggen dat ze op moet houden met bloeden. Ik word er echt vervelend van, het is dat ik gister een kloppend hartje heb gezien maar het helpt niet echt om er vertrouwen in te hebben.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101951171
Hoi Sproetje! (had je nog geen gedag gezegd, excusez)
Een vriendin had ook vooral de eerste boel weken een bloedende baarmoeder, dus vaak echo's gehad maar is toch maar 2 weken voor de uitgerekende datum bevallen van een gezonde zoon O+
Maar kan me je zorgen heul goed voorstellen!!!

Ik post trouwens juist minder sinds ik verlof heb. Als ik op werk zat, zat ik heel de dag achter de computer met momentjes dat ik even geen opdrachten had, dus dan is het makkelijk meelullen op een forum. Maar nu ik thuis ben zit ik meer te kijken via m'n mobiel en dat post niet zo handig als wanneer je achter de computer zit. Maar ik heb vaak ook geen zin om mn computer aan te zetten :')
Nu zit ik er wel even achter, wat post dat toch makkelijk, haha!

:* voor iedereen die het nodig heeft!
Tralalalaaa
pi_101951260
Sproet - ik heb een collega die ook vaak bloedingen had maar toch van een gezonde dochter bevallen!
:*
  woensdag 14 september 2011 @ 20:35:50 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101951456
Feenix en isla :*

Kdke? Alles ok daar?

Sproetje :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101952415
De baarmoederverbouwing van Sjovannie duurt nu al de hele dag en inmiddels begint het ook echt pijn te doen :(
Zou fijn zijn als hij nu even wat rustiger doet...
pi_101952992
Nirak :* Die van mij vindt mijn blaas erg leuk de laatste paar dagen :X :X
pi_101954818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef bitterend het volgende:
Nirak :* Die van mij vindt mijn blaas erg leuk de laatste paar dagen :X :X
Owja, das ook zo fijn :')
Was er vanmiddag gewoon misselijk van, is nu gelukkig wat gezakt dus heb ook wat kunnen eten inmiddels :)
pi_101960951
He Sproet, wat naar dat het bloeden maar niet ophoudt. Die onzekerheid is wel het ergst he? Snap heel goed dat je je zorgen maakt. Hoop dat er niets aan de hand blijkt te zijn en dat hartje mooi blijft kloppen.

Ik had de 20wkn echo bij een echocentrum, volgende week heb ik de echo bij een medisch specialist. Weet niet helemaal waar nou naar gekeken wordt, misschien kijken ze of de echoscopist iets gemist heeft? Als er inderdaad, zoals vandaag bleek, geen afwijkingen worden gevonden word ik misschien alleen in de gaten gehouden ivm groeiachterstand (heb ik van internet begrepen) want babietjes met twee vaten in de navelstreng kunnen iets achterop raken. Maar ik weet er echt het fijn e niet van hoor...moet het maar "gewoon" :') afwachten..... net als jij. Sterkte.. :*
pi_101966707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef IslaBonita het volgende:
Ik had de 20wkn echo bij een echocentrum, volgende week heb ik de echo bij een medisch specialist. Weet niet helemaal waar nou naar gekeken wordt, misschien kijken ze of de echoscopist iets gemist heeft? Als er inderdaad, zoals vandaag bleek, geen afwijkingen worden gevonden word ik misschien alleen in de gaten gehouden ivm groeiachterstand (heb ik van internet begrepen) want babietjes met twee vaten in de navelstreng kunnen iets achterop raken. Maar ik weet er echt het fijn e niet van hoor...moet het maar "gewoon" :') afwachten..... net als jij. Sterkte.. :*
Ik had precies hetzelfde. Bij een pretecho werd gezien dat ze achter op lag op groei. En bij een medische echo werd er gezien dat ze maar 2 vaten in de navelstreng had. In de laatste weken is die groei mooi bij getrokken (wat ze meestal doen zei mijn verloskundige). En die 2 vaten was ook geen probleem dat hebben er veel meer zei de verloskundige. Ze houden het alleen wat meer in de gaten :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101966867
Goedemorgen! Meldt met baby in de buik... Prostaglandingesen didn't do it for me... :P
Nouja, we zullen zien wanneer uk zin heeft zich te laten zien, ik vind t wel goed zo.
Uiteindelijk komt t toch wel. In ieder geval is m'n eigen arts er vanaf vandaag weer en mag ik morgen weer op controle. Wat een gek idee, komende zondag is m'n uitgerekende datum!

Ohja en ik weet best wel dat de meesten overtijd lopen bij de eerste,aar toen geduld werd uitgedeeld kon ik de rij niet vinden :')
Tralalalaaa
pi_101966877
Het viel te proberen TAP.
pi_101967161
TAP haha jammer hoor maar het kan geen kwaad, is leuk zelfs!
eigenlijk in deze derde trimester heb ik meer zin dan ooit :')
  donderdag 15 september 2011 @ 08:51:56 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101967172
TAP, misschien komt er een vertraagde reactie ;)

meiden, onzekerheid is altijd k*t. Uiteindelijk blijkt er meestal niks aan de hand maar tot die tijd vreet je jezelf op :*
pi_101967236
Het is erg leuk maar die buik hè, haha! Nouja gewoon blijven proberen, dan heeft t vanzelf effect ;)
Tralalalaaa
  donderdag 15 september 2011 @ 08:58:44 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101967289
Ik vind er op dit moment niks aan. Veel te moe en misselijk en pijnlijk bekken. Seksleven van 0 op dit moment ;)
Komt wel weer terug. Alleen zit er dan die buik in de weg idd :D
pi_101967347
haha ja je wordt er erg creatief van hoor :D
pi_101967458
Creatief? Nou niet echt, op den duur kun je bepaalde houdingen niet aannemen want pijn in t bekken, of je buik hangt, erop liggen is ook geen optie...
Enige waar wij creatief in zijn geweest is het voordeel van een hoog bed hebben ;)
Tralalalaaa
pi_101967620
TAP dat is wel creatief gebruik maken van de bed hoogte... :D
Ik ben benieuwd of het een vertraagd effect heeft op jou!
pi_101967643
Ik kwam even kijken of er nieuws is van KD, maar nog niks.
Alles goed meid?
pi_101967676
Haha als t ergens volgende week komt is het absoluut een vertraagd effect ;)
Maar we proberen t gewoon nog een keer, dan helpt t vast toch wel een keertje! :P
Ach we gaan het zien. In ieder geval ben ik met 2 weken moeder :o
Tralalalaaa
pi_101967693
Ja ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar KD!
Tralalalaaa
  donderdag 15 september 2011 @ 09:20:30 #144
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101967696
Jammer dat het niet heeft geholpen TAP! Hier is het ook 0 hoor, ook met name door de bekken en dergelijk... kan ook niet wachten tot we weer een potje normaal kunnen sexen hoor! :D
Het is dat ik er nu toch al uit wilde, maar waarom is mijn buurvrouw zo muziekaal en al flink op de piano aan het rammen??
Straks naar de pedicure en aansluitend naar de vk. Gelukkig prettig weer, want moet op de fiets :D
pi_101967830
goedemorgend en Meld.. Hier tot nu toe de sex ook niet geholpen...

pfff vandaag een lastige dame in huis.. ze heeft nog niks anders gedaan dan gehuild en geschreeuwd
Kyan
pi_101967833
TAP over 2 weken mama O+
Susie veel plezier bij de pedicure!!
Ik kan al weken niet op de fiets komen door mijn bekken maar seks is geen probleem hier!
Ik las overal dat in je eerste trimester heb je geen zin, tweede wel en derde wat minder...hier is het eerste trimester veel zin, tweede helemaal niks en derde weet mijn man niet meer wat hem is overkomen :D

KD ben ook benieuwd hoe het met je gaat!
pi_101967876
KD ligt sinds gisteravond weer in het ziekenhuis staat op haar fb.
Ze ligt aan de CTG en dat ziet er momenteel goed uit. Het bloeden is alleen maar erger geworden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 15 september 2011 @ 09:33:03 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101967893
Kd is gister weer opgenomen -O-
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101967913
pff KD het zit ook niet mee hé...
Kyan
pi_101967958
Hier iedereen nog rustig binnenboord?

Polle ook nog dus, maar wel met gedoe voor moeders.. Blijven zitten jochie!!

Sinds gisteren hier iets last van mijn buik.. Maar dat is niet zo gek:
Ik was met Chris aan het lunchen, en wilde gaan betalen. Op het moment dat ik wilde betalen zette hij het op een sprintje buiten en ging er zo vandoorEn dat doet hij anders nooit. Dus ik er achteraan rennen, terwijl hij op een straat met auto's afrende.. Hij stopte mooi optijd, maar toen had ik al een mooi stukkie gerend.. Sindsdien wat dwarse banden linksonder.. Maar dat zal wel weer bijtrekken.
Wel mooi: 2 VK's van mijn praktijk zaten toevallig daar ook te lunchen, en complimenteerden me met mijn conditie :P
pi_101967985
Oh shit, wat balen voor KD. -O-.
  donderdag 15 september 2011 @ 09:37:38 #152
250838 Fee-nix
pi_101967988
Dat zijn geen leuke laatste loodjes voor KD... :N

Zelf ben ik alweer over de schrik van gisteren heen hoor. We zien het allemaal wel. Eerst maar eens op vakantie en daar heb ik heel veel zin in!

O en ideaal standje voor dikke buiken :P

SPOILER
  donderdag 15 september 2011 @ 09:53:24 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101968304
Wat vervelend voor KD! Sterkte daar in het ziekenhuis!
pi_101968507
Ooohh wat zal ze die vk toch vervloeken...
Tralalalaaa
  donderdag 15 september 2011 @ 10:08:45 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101968612
Deepfreeze, dat is ook schrikken zeg! :o

Och KD, stom! Hopelijk houdt het nu snel op...
pi_101969352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja en ik weet best wel dat de meesten overtijd lopen bij de eerste,aar toen geduld werd uitgedeeld kon ik de rij niet vinden :')
Ik kon de rij voor t geduld prima vinden. Maar bij de jetsers, billen en grote mond stond ik vooraan.. Deze was te lang en daar had ik geen geduld voor :')

En weer die KD in het zkh, getsie wat saai meid! Sterkte maar weer..

Ging het hier ook over seks? Kan iemand me uitleggen wat dat is? Zoooo lang geleden is het :') heb er gewoon ook geen zin in.. Mijn arme mevrouw... Voordeel: straks is het weer als de eerste keer :')
  donderdag 15 september 2011 @ 10:42:41 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101969421
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef Nirak het volgende:

[..]
Voordeel: straks is het weer als de eerste keer :')
Die ga ik maar onthouden, vind dat eigenlijk best een goede! Iets om naar uit te kijken! :D
pi_101969524
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:42 schreef Susie het volgende:

[..]

Die ga ik maar onthouden, vind dat eigenlijk best een goede! Iets om naar uit te kijken! :D
Zo voelt het dan wel! :+
  donderdag 15 september 2011 @ 10:49:50 #159
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101969626
Euhm, dat is dan weer jammer Cyntiaa!
pi_101969676
Of juist niet.. Ik vond het wel wat hebben eigenlijk ;)
pi_101969803
Hier helpt ook niks. Strippen van de vlos niet, de pannenkoeken niet en het gesex ook niet :P
Gelukkig gaan ze hier volgende week de vliezen breken. Dus volgende week komt ie zeker. Onze laatste weekend zonder baby komt eraan!!
pi_101969821
Spannend Nicole! :).
pi_101969833
Seks len ik nog wel, maar een seksleven niet. Ik heb gewoon te veel last van mn bekken. Of ik ben te moe zoals gisteravond. Ik heb vanmorgen mijn excuses moeten aanbieden aan mn vent. Ik begon gisteren met veel zin aan voorspel, maar ik viel helaas vrij snel in slaap.

En KD, niet leeg bloeden he, lijkt me niet de bedoeling.

Gisteren trouwens 3d echo gehad en daar bleek uit dat de mevrouw in mijn buik erg lang is. Ik ben nu 28 wk zwanger, maar het bovenbeen van de kleine is even lang als dat van een kindje van 30.6 wk. Haar voetje allen al is 6,3cm. Nu ben ik bang voor de bevalling en daet alle kleertjes die we hebben te kort gaan zijn.
pi_101969886
Asy :*
Tally dank je voor de geruststellende woorden. :*

KD...nee toch...dikke :*

En hier: sex doet al vanaf begin van de zwangerschap pijn. Wel zin, maar niet fijn dus. Nu geen zin meer om t elke keer weer te proberen. Bah. Dan maar hand- en spandiensten.
  donderdag 15 september 2011 @ 11:02:04 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101969985
Jammer dat het strippen niet geholpen heeft MeNicole. Ga maar lekker genieten van jullie laatste weekend saampjes! ^O^

@Summerbreeze; ik denk dat ik een groot kind heb en dus ook de maatjes 50 wel kan overslaan! Zit ook een beetje in dubio wat voor kleertjes nog te kopen enzo. Heb eigenlijk helemaal niet zoveel (behalve sokjes, wat is dat toch?? :P ), dus wil nog wel wat extra's, maar weet niet hoe groot ze gaat worden.... straks eens vragen bij de vk, wat die denkt.
En niet bang zijn voor de bevalling, beter een lang kind, dan een dikkerd?? :+
  donderdag 15 september 2011 @ 11:25:52 #166
348178 NotTheSame
pi_101970628
Sex? Wat is dat? Kun je dat eten? Das alweer heullll lang geleden! (Zo'n 20 weken ofzo...). Manlief durft niet zo goed vanwege onze draak en de keer dat we het geprobeerd hebben, gilde ik als een speenvarken van de pijn... Dus dat hebben we voorlopig maar even verbannen...

Kadeetje, hopelijk stop het bloeden toch nog!!! Heel veel succes!
Asy, ook nog even een knuf voor jou!
Deepfreeze, poeh, gelukkig dat hij op tijd stopte. Wel balen van je banden nu...

Summerbreeze en Susie, toevallig dat mijn moeder laatst zij dat ik ook een lange, smalle baby was, terwijl ik 2 weken te vroeg geboren ben. 58cm en net geen 6 pond...
Ik heb nooit in maatje 50 of 56 gepast, ik kon meteen door naar 62 :') .

En Susie, ik heb ook nog niet zoveel kleertjes. Maar wel een beetje verspreid over de maten 50, 56 en 62. Van alle maten een jasje en 2 of 3 pakjes en een bult rompertjes.
Je zult zien, zodra je bevallen bent, komen er veel mensen met kleertjes aan en dan heb je ineens wel veel :+ .

Oh ja, vanavond ook nog checkup bij de vk... Bijna vergeten :@ ...
pi_101971253
Summerbreeze, liever lang dan breed ;)
Chris was 54 cm en had een dikke kop, dus die heeft 50 ook alleen de groot uitgevallen kleertjes aangehad. En sokmaat was gelijk 62/68.. Die grote voeten heeft hij lang gehouden..
Nu heb ik zoveel kleren van mijn zusje gekregen, dat ik de kleine 3 keer per dag kan omkleden, en dan nog maar eens per maand hoef te wassen :P

Nicole, geniet maar lekker van je weekend.. Zul je zien dat van de ontspanning het alsnog op gang komt..
pi_101972449
ik heb helemaal nergens last van eigenlijk met sex, maarja ben 17 weken dus blijft vast niet zo.

Kleurdoos, hopelijk stopt het bloeden snel !

[ Bericht 0% gewijzigd door DuBecky op 15-09-2011 12:49:49 (ik had bloemen staan ipv bloeden) ]
pi_101972488
Bah, zit nu al een uur in het zkh. Poli gyn liep uit en ben nu doorgestuurd naar poli interne om een afspraak te maken bij dietiste en diabetesverpleegkundige. Ze lijken het alleen te druk te hebbej om een afspraak te maken. De lunch is belangrijker.

/egopost
pi_101972597
Bah SB. Dat is balen, niets zo irritant als wachten.
pi_101973599
Nou, inmiddels weer thuis, zonder afspraak bij de diëtiste en diabetesvpk. Ze gaan me er vanmiddag over bellen. Er moet namelijk het een en ander geschoven worden met andere patiënten omdat ze de komende twee weken geen plek hebben anders. Grmbl...
pi_101973712
Dus voor Jan Doedel daar gezeten. Lekker dan :{. Ben je nou wel bij de gyn geweest dan? Want daar zat je toch eerst?
pi_101973760
Bummer SB :(
pi_101973833
jep, daar ben ik wel geweest. na 20 min wachten, want uitgelopen, stond ik na minder dan 5 min weer buiten. Hij heeft alleen even gevoeld hoe groot de kleine is en hij heeft naar het hartje geluisterd. Verder helemaal niets. Ik moet over twee weken terugkomen en morgen een groeiecho laten maken bij een andere vestiging van het ziekenhuis. Die andere vestiging is ook meteen 15 km verder, maarja, anders was er pas over anderhalve week plek en dat is misschien niet helemaal handig. Zeker niet als er iets uit die echo blijkt.

Hierdoor heb ik overigens wel 3 echo's in een week tijd. Ik krijg er bijna een beurse buik van (want vetlaagje op de buik waardoor er met een echo iets harder geduwd moet worden volgens de echoscopiste)
pi_101975125
Dat verhaal van dat vetlaagje kent onze echoscopiste ook :( Na de 20 wkn echo had ik echt een blauwe plekken gevoel :S
Maar verdere groeiecho's weer niet, dat was kennelijk wel goed te zien zonder duwen..
pi_101975278
Balen Kadee, hopelijk stopt het bloeden snel!

Schiet niet echt op SB.

Ik vind het ook vrij lastig welke maatjes nu het handigst zijn. Vooral 56 denk ik. Ik was zelf 2 weken te laat en was 52 cm maar heb wel heeel lang in 62 rondgehuppeld. Ben nu ook wel benieuwd hoe lang ie is.

Net terug van de arboarts, hij ondersteunt het advies van de vk gelukkig. Dus in principe tot verlof 50% werken, tenzij klachten verergeren maar daar ga ik niet van uit. Toch een beetje opgelucht eigenlijk.
pi_101975791
Nou Kyara, ga er maar niet vanuit dat de klachten niet erger worden ;) als je nu al zo'n last hebt...
Maar hoop dat therapie voor jou uitkomstbiedt :)
pi_101976489
KD -O- sterkte daar!

SB balen zeg -O- stomme ziekenhuizen ook.

Ik heb ook weer een ochtendje ziekenhuis achter de rug. Groeiecho was goed, beeb doet 't goed, suikers gaan redelijk. Toen 'alleen nog even' bloedprikken. Kom ik thuis, word ik gebeld door 't ziekenhuis, hebben ze het bloed in het verkeerde buisje gedaan en nou kunnen ze er niks mee. Of ik weer even terug wil rijden (20km!) :') @&#)^$#&&)@!! zucht.
pi_101976666
Kyara dat is fijn! en idd ga er niet van uit dat het beter wordt...zonder doom scenario's maar je moet ermee leren leven en doen..
Ik heb geen afsprak met de arbo gemaakt over mijn bekkenproblemen..ik weet eigenlijk niet of ik dat moet doen, ik werk maar 16 uur, de rest van de tijd ga ik naar de universiteit en dat is mijn eigen keus.

Nirak, volgens mij was jij ook naar de fysio he? voor bekkenpijn? hielp het bij jou? bij mij niks en die snol zei ook nog dat ze niks meer voor mij kon betekenen!
pi_101976673
Nou Innepin, je zegt het zelf al. Stomme ziekenhuizen ook.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:52:40 #181
250838 Fee-nix
pi_101976931
Ah wat een dombo's innepin!

Ik heb dan niet echt een vetlaagje op mijn buik, maar de echoscopiste vond het gisteren toch nodig om gemeen hard te drukken hoor! Het deed echt zeer. Ik zei dat ook meerdere keren, maar volgens haar was het echt nodig om het goed te beoordelen... Ik kreeg het er heet van! En de hele dag een beurse buik.
pi_101977103
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef Nirak het volgende:
Voordeel: straks is het weer als de eerste keer :')
ik hoop van niet! het deed toen ZO veel pijn! :X :X
pi_101977300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik hoop van niet! het deed toen ZO veel pijn! :X :X
Wat denk je dan, dat het de eerste keer naar de bevalling allemaal soepeltjes zal gaan?
Au!

@kuukske, ja dat dus, stomme ziekenhuizen. Kwam ik terug, kon madame de ader niet vinden (de eerste had ze zo kapot geprikt dat er een flinke blauwe plek zit), prikte ze 2x mis en stuurde me vervolgens maar naar het lab, want haar ging het niet lukken. :') #FAIL

Ohja, nog vergeten, mijn dieet is vet goed. Ik ben in zes weken tijd 800 gram afgevallen :')
pi_101977447
Lijkt mij dat het zal van vele factoren afhangen, of je gescheurd bent en gehecht, of je een KS hebt gehad...daarom zeg ik "ik hoop" dat het mee zal vallen met de pijn..zekerheid kan je niet hebben dat het wel of geen pijn zal doen.
pi_101977633
Ik werk 50% wegens vermoeidheidsklachten en ik verwacht niet dat dat erger gaat worden.

Bekkenprobleempjes zijn nog te overzien en zeker met halve dagen goed op te vangen hoor. Het is hier wat dat betreft bij lange na niet zo erg als sommige dames hier. Meer ongemak dan wat anders.

Overigens hanteer ik wel het criterium als het met de kleine goed gaat dan gaat het dus goed. Rest is bijzaak en lost zich later wel weer op. De kleine is het belangrijkste en die doet het hartstikke goed dus ik ben blij O+
pi_101977728
Wat een geneuzel Innepin! Lekker slim weer.....

Ik vind het nog wel meevallen met het geduw op mijn buik, en die is in normale toestand toch echt niet plat. Vond het alleen irritant toen ze de hele tijd op/in mijn navel zat met dat ding.
pi_101978466
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat denk je dan, dat het de eerste keer naar de bevalling allemaal soepeltjes zal gaan?
Au!
_O-

quote:
@kuukske, ja dat dus, stomme ziekenhuizen. Kwam ik terug, kon madame de ader niet vinden (de eerste had ze zo kapot geprikt dat er een flinke blauwe plek zit), prikte ze 2x mis en stuurde me vervolgens maar naar het lab, want haar ging het niet lukken. :') #FAIL
Lekker kansloos zooitje weer zeg! Ik heb vaak ook dat ze me slecht kunnen prikken. Laatste keer ging het wonderwel in 1 keer goed en had ik niet eens een blauwe plek.

quote:
Ohja, nog vergeten, mijn dieet is vet goed. Ik ben in zes weken tijd 800 gram afgevallen :')
Vind ik dus echt wel goed als je bedenkt dat je normaal gesproken juist aankomt ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Kyara het volgende:
Ik werk 50% wegens vermoeidheidsklachten en ik verwacht niet dat dat erger gaat worden.

Bekkenprobleempjes zijn nog te overzien en zeker met halve dagen goed op te vangen hoor. Het is hier wat dat betreft bij lange na niet zo erg als sommige dames hier. Meer ongemak dan wat anders.

Overigens hanteer ik wel het criterium als het met de kleine goed gaat dan gaat het dus goed. Rest is bijzaak en lost zich later wel weer op. De kleine is het belangrijkste en die doet het hartstikke goed dus ik ben blij O+
Zelfde situatie hier, alleen hoefde ik niet eens naar de arbo-arts. Vermoeidheid is goed onder controle te houden door halve dagen te werken. Alleen die bekkenpijn wordt nu echt wel veel erger -O- Gisteren kon ik niet in slaap komen door de pijn. Even de stad in en 's middags boodschappen doen met dreumes is kennelijk echt te veel van het goede.
pi_101978721
ja, merk ook wel dat het wel erger wordt. Ik wil zaterdag gaan winkelen.... ben benieuwd. 2 winkels en dan koffie drinken waarschijnlijk. Maar ik moet echt platte schoenen hebben want normaal draag ik vooral hoge hakken en dat gaat nu echt niet meer.

Mijn pakje is binnen met stof voor de gordijntjes, lamp, slaapzakje, aankleedkussenhoes, hydrofielluiers en badcapeje. En allemaal in turquoise, grijs en wit *O* O+ *O* O+
  donderdag 15 september 2011 @ 15:40:35 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101978786
Ooh, ik moest toen wel naar de Arbo (bij vorige zwangerschap).
Ik heb zojuist de brief van de Arbo gekregen dat ik niet eer hoef te werken en dat er geen evaluatiemomenten meer zullen volgen. Ik moest toch even slikken...
Daar sta je dan: 10 weken zwanger en niet meer in staat om je (kantoor)baan te doen. Stom!

Ow innepin, wat stom van dat prikken! Waarom nam ze dan niet je andere arm? Volgende keer meteen vragen of het lab het wil doen als je slechte(re) vaten hebt. Zeker nu je diabeet bent. FIjn dat je suikers op orde zijn en dat je bent afgevallen! Nog even en je bent slanker dan voor je zwangerschap! ;)

Summerbreeze jij hebt me ook een ochtend from hell in het ziekenhuis gehad zeg :X

Kyara, doe je het wel rustig aan? Je bent niet voor niks halve dagen gaan werken. Als je strakjes minder moe bent, dan kun je al die dingen nog wel inhalen (eigen ervaring).
  donderdag 15 september 2011 @ 15:41:57 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101978851
Weer goed gekeurd door de vk! Beeb vond het blijkbaar welletjes, want trapte de doptone weg! :D Dat was gewoon echt grappig!

Wat een ziekenhuis gedoe hier weer zeg! Ben toch wel gezegend dat ik 'gewoon' bij de vk loop.

Wat betreft de kleertjes, ik zie het wel! Is toch zo bijgekocht lijkt me!
  donderdag 15 september 2011 @ 15:42:53 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101978893
Mooie kleuren Kyara!
pi_101978988
Asyniur, dat is wel even confronterend lijkt me. Ik doe zeker kalm aan hoor. Heb net een uurtje geslapen en ontspannen met boek/tv/internet. Maar ik kan kan ook niet wachten tot ik minder moe ben (verwacht namelijk ook niet dat dat minder gaat worden namelijk). Zoals het nu gaat, is het goed te doen.

Thanx Susie! En fijn dat alles weer goed is. Inderdaad een grappig momentje O+
pi_101979043
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Au!

Wat slecht vind ik dit!! Ik ben ook moeilijk te prikken en bij mij doen ze het meestal dan op mn hand.Al zijn er ook miepen die dan toch willen proberen en me dan inderdaad zonder overdrijven behoorlijk blauw kunnen prikken en dan ook nog gewoon doorgaan in de andere arm |:(
pi_101979142
Asy :* dikke knuffel. Ik vind het zo ontzettend kut voor je dat 't zo slecht gaat :* En idd confronterend zo'n brief.

Ze nam m'n andere arm niet omdat ze daar helemaal geen aders kon vinden :') De labmevrouw was hoogst verontwaardigd over de gang van zaken trouwens ("pff en dan hebben ze je ook nog es kapot geprikt daar...") en heeft idd uiteindelijk bij m'n hand geprikt. Gezeur.

En ik ga d'r voor ,afvallen tijdens zwangerschap B-) Nou ja, tot nu toe krap vier kilo aangekomen, ik ben tevreden :+
pi_101979149
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zojuist de brief van de Arbo gekregen dat ik niet eer hoef te werken en dat er geen evaluatiemomenten meer zullen volgen. Ik moest toch even slikken...
Daar sta je dan: 10 weken zwanger en niet meer in staat om je (kantoor)baan te doen. Stom!

Snap ik!! maar kantoor bannen zijn ook zo zwaar..die stoelen...het doet zo veel pijn aan je stuitje en je doos! :* fijn dat je niet meer hoef te werken iig!
pi_101979206
Kyara! turquoise! O+ ben benieuwd naar jullie baby kamer!!

Wanneer zal ik een proef druk doen van onze geboorte kaartjes?? het is beetje vroeg nu of niet?
pi_101979294
ik ben ook benieuwd Bitterend ;)

Hmm, week 30 lijkt me wel prima hoor. Als het dan niks en je moet opnieuw op zoek dan heb je daar ook nog even rustig de tijd voor. Hoewel ik altijd lekker op tijd met die dingen bent, onder het mom van je kunt het maar beter geregeld hebben.
pi_101979429
Ja je hebt gelijk...even nog bedenken wat er in moet!
pi_101979515
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Asyniur het volgende:

Ow innepin, wat stom van dat prikken! Waarom nam ze dan niet je andere arm? Volgende keer meteen vragen of het lab het wil doen als je slechte(re) vaten hebt. Zeker nu je diabeet bent. FIjn dat je suikers op orde zijn en dat je bent afgevallen! Nog even en je bent slanker dan voor je zwangerschap! ;)

Summerbreeze jij hebt me ook een ochtend from hell in het ziekenhuis gehad zeg :X

Kyara, doe je het wel rustig aan? Je bent niet voor niks halve dagen gaan werken. Als je strakjes minder moe bent, dan kun je al die dingen nog wel inhalen (eigen ervaring).
En dan morgen nog leuker (not). Ik ben zojuist gebeld door de assistente die de volgende dagplanning voor me in elkaar gesleuteld had. En ik moet het er maar mee doen anders kan ik pas over twee weken terecht en dat is te laat volgens de gynaecoloog :S

8.50 bloedprikken op prikpoli in Hoofddorp
9.50 tweede keer bloedprikken op prikpoli in Hoofddorp
11.45 groeiecho in Heemstede (15 km verderop)
12.50 derde keer bloedprikken in Hoofddorp
13.30 afspraak diabetesverpleegkundige poli interne Hoofddorp
en daarna op goed geluk in de wachtkamer zitten in Hoofddorp OF Heemstede om te wachten tot de diëtiste tijd heeft (ergens tussen half 3 en half 4 zou er wel een plekje zijn zei de assistente)

Ben ik even blij dat mijn vader in het ziekenhuis werkt en ik dus zijn parkeerpas kan gebruiken nu hij op vakantie is. Anders ben ik een godsvermogen kwijt aan parkeerkosten
pi_101979599
nou..... daar ben je dan mooi een dagje mee zoet.... lekker ook heen en weer naar verschillende ziekenhuizen..... :N
pi_101979709
achja, als ik er daarna vanaf ben... Er is namelijk nog steeds niet definitief de diagnose zwangerschapsdiabetes gesteld. Er is alleen nog maar een verdenking
pi_101979857
Pfff SB -O- vermoeiend zo.
Ik ken het helaas.
Ik had dan vanmorgen:

9.45 echo
10.15 gyn
10.45 verpleegkundige
11.15 bloedprikken
12.00 thuis
12.30 weer in 't ziekenhuis :') etcetera.

Die eerste intakeafspraken bij mij waren ook op verschillende locaties, in Utrecht en Nieuwegein, en dan letterlijk op do-vrij-ma-wo. Alleen op dinsdag had ik niks in een ziekenhuis te zoeken. :X en toen viel dochter die dag een gat in d'r hoofd en moesten we naar de HAP. In 't ziekenhuis. :') maar goed

Maar wat een gedoe, waarom niet eerst gewoon een glucosetest vóór al die rompslomp in ziekenhuizen?!
pi_101980208
Ik meld me even zonder bijgelezen te hebben. Alles rustig hier. Nou rustig...vooral een peuter om me heen die veel aandacht wil!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101980448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef bitterend het volgende:

Nirak, volgens mij was jij ook naar de fysio he? voor bekkenpijn? hielp het bij jou? bij mij niks en die snol zei ook nog dat ze niks meer voor mij kon betekenen!
Ja, inmiddels niet meer, heb alle oefeningen "onder de knie" dus meer consulten hebben even geen nut.
Het heeft wel iets geholpen, dat wil zeggen dat het niet extreem veel erger is geworden. En met dat resultaat ben ik op zich al blij :)
Maar lopen gaat nog niet en opstaan uit en omdraaien in bed is nog steeds een ramp. Maar de oefeningen hebben het leed enigszins verzacht..

Wat een zkh ellende lees ik hier weer trouwens :(
  donderdag 15 september 2011 @ 16:31:39 #205
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101980464
he verdorie, ik heb al de hele dag af en toe van die steken in mn buik, lijkt wel een mes of naald ofzo, en het is maar heel eventjes dat het zeer doet, en ook niet constant......vaag, zou het kwaad kunnen?
pi_101980555
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef innepin het volgende:
Pfff SB -O- vermoeiend zo.
Ik ken het helaas.
Ik had dan vanmorgen:

9.45 echo
10.15 gyn
10.45 verpleegkundige
11.15 bloedprikken
12.00 thuis
12.30 weer in 't ziekenhuis :') etcetera.

Die eerste intakeafspraken bij mij waren ook op verschillende locaties, in Utrecht en Nieuwegein, en dan letterlijk op do-vrij-ma-wo. Alleen op dinsdag had ik niks in een ziekenhuis te zoeken. :X en toen viel dochter die dag een gat in d'r hoofd en moesten we naar de HAP. In 't ziekenhuis. :') maar goed

Maar wat een gedoe, waarom niet eerst gewoon een glucosetest vóór al die rompslomp in ziekenhuizen?!
Die GTT heb ik dus afgelopen vrijdag gehad en de waarde nuchter was prima, de waarde na 1 uur was prima maar de waarde na twee uur was 0,4 mmol/l hoger dan de bovengrens. Daarom dus morgen een dagcurve. Ik ben geen stilzitter en ik eet normaal vrij gezond bterwijl ik bij de GTT een halve liter suikerwater moest zuipen en twee uur stil moest zitten. Ik vond het dus geen representatief beeld geven. Morgen dus een dag- (nouja, ochtend-)curve op basis van mijn eigen eetpatroon en met beweging. Op die manier hoop ik dus nog een beetje onder de diagnose zwangerschapsdiabetes uit te komen.

Hoewel ik de diëtiste wel fijn vind. Ik was voordat ik wist dat ik zwanger was al van plan om beter te gaan eten om op die manier wat af te vallen. Maar toen las ik overal dat je als zwangere beter niet kan lijnen omdat er dan opgehoopte afvalstoffen vrij kunnen komen uit de afbrekende vetten. Dus misschien dat ik met hulp van deze diëtiste er voor kan zorgen dat er niet veel meer aankomt en er na de zwangerschap makkelijker kilo's afkunnen.

ik merk wel dat enkele nare dingen in het verleden, waaronder het overlijden van mijn broertje, mij wel geleerd hebben de zonnige kan van dingen te zien.
pi_101980570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef PureEvil het volgende:
he verdorie, ik heb al de hele dag af en toe van die steken in mn buik, lijkt wel een mes of naald ofzo, en het is maar heel eventjes dat het zeer doet, en ook niet constant......vaag, zou het kwaad kunnen?
Banden pijn!

edit: kan ook blaasontsteking zijn...controleren dus!
pi_101980571
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ja, inmiddels niet meer, heb alle oefeningen "onder de knie" dus meer consulten hebben even geen nut.
Het heeft wel iets geholpen, dat wil zeggen dat het niet extreem veel erger is geworden. En met dat resultaat ben ik op zich al blij :)
Maar lopen gaat nog niet en opstaan uit en omdraaien in bed is nog steeds een ramp. Maar de oefeningen hebben het leed enigszins verzacht..

Wat een zkh ellende lees ik hier weer trouwens :(
Ik ben ook vanmorgen geweest! Voor het eerst bij de fysio, ze heeft me wel tips en oefeningen gegeven voor omdraaien in bed etc. Hoop dat het iets verzachten gaat, moet maandag weer ff terug. In elk geval lijkt het nog niet op echte instabiliteit gelukkig. Maar die steken en pijn met lopen zijn wel duidelijk bekken problematiek..

:* voor ieder die hem nodig heeft!
pi_101980616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef PureEvil het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Vlak daarna voel ik de kleine dan anders gaan liggen/een trap geven en dan is het weg. Ik heb dus het idee dat het dan de kleine is die even fijn tegen een zenuw aandrukt ofzo.
Maar als je je er zorgen over maakt moet je je vlos even bellen. Die kan er wat meer zekerheid over geven dan wij met zijn allen.
pi_101980831
jeetje zeg.. mijn stoelgang gaat vandaag ineens zo slecht dat ik net het idee had er een kind uit aan het persen te zijn in plaats van wat anders..
Dat moet niet te vaak gebeuren zeg.. dadelijk krijg ik nog aambeien :(
pi_101981052
Kd; wat naar dat je weer in het z'huis ligt. Veel sterkte voor jou :*

Asy; wat vervelend dat je nu al thuis zit met allemaal klachten. Hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat! :*

Innepin & Summerbreeze; wat een z'huis ellende allemaal! Ik heb vanochtend de GTT gehad en pas over 2,5 week weer een afspraak bij de gyn (was daar al onder controle). Ik neem aan dat als het niet goed is, ik wel eerder een telefoontje krijg, maar dat weet ik dus niet :-s
pi_101981143
ik zou eigenlijk pas drie weken na de gtt weer op controle moeten bij de vlos Poezebeest, maar werd maandag al meteen gebeld dat de uitslag van de gtt niet goed was. Ik denk dat ze dat bij jou ook wel doen omdat je bij een (verdenking van) zwangerschapssuiker zo snel mogelijk je eetpatroon enzo moet aanpassen.

Maar, ga er maar gewoon van uit dat er niets aan de hand is, straks maak je je druk om niets.
pi_101981434
Summerbreeze; ik had vorige keer niet nuchter een waarde van 8,8, dus wel verhoogd. Ik maak me er ook niet heel druk om, kan er verder toch niks aan veranderen. Maar als het wel een slechte uitslag is zou ik tot de volgende controle al 5/6 weken met diabetes rondlopen, lijkt me ook niet handig. Nou ja, ik hoor het vanzelf wel.

Isla; ik had jou nog niet gefeliciteerd met jullie meisje in wording, wat leuk! En ook vervelend van de echo die toch iets afwijkends aangaf, hopelijk kunnen ze je bij de volgende echo helemaal geruststellen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 15-09-2011 17:08:32 ]
pi_101982030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Nirak het volgende:
jeetje zeg.. mijn stoelgang gaat vandaag ineens zo slecht dat ik net het idee had er een kind uit aan het persen te zijn in plaats van wat anders..
Dat moet niet te vaak gebeuren zeg.. dadelijk krijg ik nog aambeien :(
auw! veel vezels eten en goed drinken...er was ook een drank die je kon doet, die verzacht de boel daar binnen! even denken wat het was
pi_101986003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef bitterend het volgende:

[..]

auw! veel vezels eten en goed drinken...er was ook een drank die je kon doet, die verzacht de boel daar binnen! even denken wat het was
lactulosedrank
pi_101986131
Ik dacht aan Movicolon...maar weet niet of je die mag drinken als je zwanger bent!

Isla...je hebt trouwens nog geen buik foto gemaakt!
pi_101986735
Nja, probeer het zonder bijzondere drankjes :) Ga gewoon nog wat meer drinken joh :)
  donderdag 15 september 2011 @ 19:53:58 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101988033
Nou inderdaad wat een ziekenhuisleed!
Eigenlijk mag ik dan verder helemaal niet klagen...

Verdorie, ik wou nog ergens op reageren maar mijn geheugen is een zeef.

Beetje stomme vraag, maar kan het zijn dat ik de baby al voel? Of is dat echt belachelijk? :@
Ik voel namelijk wel iets als Harry op mijn heup zit tijdens tv kijken (en ik lig dus op mijn rug). Hij drukt dan met zijn bovenbeen op mijn onderbuik en precies waar de VK van de week ook het hartje hoorde, voel ik dan 'iets'. Eerst deed ik dat af met darmen enzo maar omdat ik van de week las dat iemand de baby al met 12 weken voelde... Nu twijfel ik dus...
Aan de andere kant zou het wel heel erg vroeg zijn...
pi_101988781
Het allereerste begin voelt als een spastisch spiertrekje, maar dan in je buik. Geen idee of het al kan. Heb begrepen dat je een 2e eerder voelt omdat je t gevoel herkent?
  donderdag 15 september 2011 @ 20:46:47 #220
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101990869
hoe gaat het met KD trouwens? Volgens mij de hele dag nog niets gehoord van d'r?
  donderdag 15 september 2011 @ 20:47:45 #221
348178 NotTheSame
pi_101990924
Even niet bijgelezen, maar ben zojuist weer goedgekeurd door de vk. Draak was niet gediend van de doptone op m'n buik en probeerde dat ding continu te ontwijken haha!

Kregen we alvast informatie mee over het schrijven van een geboorteplan etc... Het leek zo'n ver-van-m'n-bedshow tot nu toe allemaal... Maar het komt allemaal angstvallig dichterbij...
pi_101991217
NTS fijn dat je goedgekeurd bent!!
Ik ben morgen aan de beurt!
  donderdag 15 september 2011 @ 21:17:52 #223
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101992809
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Asyniur het volgende:
Nou inderdaad wat een ziekenhuisleed!
Eigenlijk mag ik dan verder helemaal niet klagen...

Verdorie, ik wou nog ergens op reageren maar mijn geheugen is een zeef.

Beetje stomme vraag, maar kan het zijn dat ik de baby al voel? Of is dat echt belachelijk? :@
Ik voel namelijk wel iets als Harry op mijn heup zit tijdens tv kijken (en ik lig dus op mijn rug). Hij drukt dan met zijn bovenbeen op mijn onderbuik en precies waar de VK van de week ook het hartje hoorde, voel ik dan 'iets'. Eerst deed ik dat af met darmen enzo maar omdat ik van de week las dat iemand de baby al met 12 weken voelde... Nu twijfel ik dus...
Aan de andere kant zou het wel heel erg vroeg zijn...
Ik zit ook in de twijfelfase of ik af en toe al een blopje voel.... Gooi het inderdaad ook op darmen, maar twijfel wel omdat ik het lijk te herkennen van Willem en het echt helemaal in de onderbuik zit...
pi_101993818
Ik voelde met 14 weken zeker weten de baby. Met 12 weken denk ik ook, maar ik weet het niet zeker. En nu word ik al lens geschopt :P
  donderdag 15 september 2011 @ 21:34:50 #225
348178 NotTheSame
pi_101994052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
Mijn pakje is binnen met stof voor de gordijntjes, lamp, slaapzakje, aankleedkussenhoes, hydrofielluiers en badcapeje. En allemaal in turquoise, grijs en wit *O* O+ *O* O+
Wat grappig, die kleuren hebben wij ook in de babykamer!!!
  donderdag 15 september 2011 @ 21:40:45 #226
348178 NotTheSame
pi_101994460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef bitterend het volgende:
Kyara! turquoise! O+ ben benieuwd naar jullie baby kamer!!

Wanneer zal ik een proef druk doen van onze geboorte kaartjes?? het is beetje vroeg nu of niet?
Ik heb ze 2 weken geleden al laten maken (jongens en meisjeskaart zijn verschillend hier). Ik ben er nu zelf nog een beetje aan het sleutelen en als ik daar tevreden over ben laat ik ze nog een keertje drukken...

(excuses voor de meerdere posts achter elkaar, bijlezen en quoten met mobiel is gewoon zwaar sjips...)
  donderdag 15 september 2011 @ 22:46:23 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101998899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Nirak het volgende:
Het allereerste begin voelt als een spastisch spiertrekje, maar dan in je buik. Geen idee of het al kan. Heb begrepen dat je een 2e eerder voelt omdat je t gevoel herkent?
Ja ik weet hoe het ongeveer voelt, vandaar dat ik het ook meen te 'herkennen' maar ik vind het zo belachelijk vroeg :@
Ik voel het overigens ook alleen maar als Harry daar zit. Anders niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zit ook in de twijfelfase of ik af en toe al een blopje voel.... Gooi het inderdaad ook op darmen, maar twijfel wel omdat ik het lijk te herkennen van Willem en het echt helemaal in de onderbuik zit...
Ja, zou toch wel heel vroeg zijn hè?
maar stiekem wel heel erg leuk
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef octopussy het volgende:
Ik voelde met 14 weken zeker weten de baby. Met 12 weken denk ik ook, maar ik weet het niet zeker. En nu word ik al lens geschopt :P
Maar ik ben pas 10,5 week!
pi_101999011
Het is je vergeven hoor NTS, ken het probleem ;)

Lig in bed op mijn mevrouw te wachten.. Die is om 2200 geland op schiphol, maar hou mn ogen niet nog 1,5 uur open denk ik..

Morgen naar de gyn en vanaf nu ook weer elke week net als in t begin. Zit me toch af te vragen of een jaarkaart voor parkeren niet goedkoper was geweest :')
  donderdag 15 september 2011 @ 22:56:56 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101999476
NTS, fijn dat je bent goedgekeurd!

Nirak, kan me voorstellen dat je dat niet meer red

Ik wilde ook naar bed maar mij viel in dat ik allang niks meer had geschreven in het dagboekje voor de baby. Dus dat heb ik even gedaan (en even teruggelezen). Iets meer dan een maand geleden (zeg maar 1 maand en een week) heb ik nog 10 km gewandeld met Harry op mijn rug!
Dan kun je je toch bijna niet voorstellen dat je nu niet eens fatsoenlijk meer kunt opstaan van een bank of een stukje kan lopen? 8)7

KD, hou je taai!
Kaarr, ga eens bevallen! Of TAP...

Zo en nu ga ik ook naar bed. :W
pi_102006262
Kak, ik lig maar wakker... Droge mond, en drinken helpt voor geen meter ;(
Heb t al een paar nachten dat ik dorst blijf houden, pfff...
Nouja toch maar weer proberen te slapen...
Tralalalaaa
pi_102006272
Nog even volhouden T_A_P, je bent er bijna :* Al was ik zelf altijd erg dorstig tijdens de borstvoeding. Had toen standaard een fles water bij mijn bed staan (en wat te knabbelen hihi).
Ben nu ook naar beneden gekomen om wat te drinken. Chocolademelk :9 helpt bij mij heel goed tegen de dorst.
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:49:11 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102006381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 05:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kak, ik lig maar wakker... Droge mond, en drinken helpt voor geen meter ;(
Heb t al een paar nachten dat ik dorst blijf houden, pfff...
Nouja toch maar weer proberen te slapen...
jomandamodus

De eerste nacht dat je nu doorslaapt luidt je bevalling in.... :Y

Zeggen ze dan tenminste, dan gaat je lichaam krachten opdoen voor de klus die voor je ligt...

/jomandamodus
pi_102006513
goede morgend

En meld.

Hier wakker gelegen maar niet moe, buik staat nu al uur strak terwijl babyboy vanbinnen aan het verbouwen is. Word er misselijk van.

Tap of kaarr nog geen beebjes op komst?
Kyan
pi_102006699
NTS ok zo te lezen ben ik dus prima op tijd met de geboorte kaartjes!

TAP vervelend joh zo veel dorst! heb je wel kunnen slapen?

Ik moet gelukkig zo voor controle...heb bizarre menstruatie pijn sinds vannacht! ga vragen wat het is
pi_102006789
Ik heb vannacht doorgeslapen :o
Ik moet altijd wel één of twee keer plassen. Maar nu niet. Heerlijk!

Straks om 14:00 controle en straks komt McLaura en vanmiddag ook mijn moeder en dan gaan ze me helpen met het huishouden, want ik kan het echt niet meer. Zo fijn!
En mama gaat mee naar controle en Laura past dan op. Zo lief! O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 07:58:50 #236
348178 NotTheSame
pi_102006804
Mogguh!

Even een :* voor de beroerde slapers onder ons!

Bitterend, ik ben gewoon overal vroeg meegeweest. Ik kreeg dat ook al van m'n vk te horen. Zij zei ook, beter te vroeg dan te laat. Veel succes op controle zometeen!

Nirak is je vrouw veilig thuisgekomen? Succes bij de gyn straks!

Vlindur wat fijn dat je doorgeslapen hebt! En ook jij veel succes strakjes!

Tis vandaag wel nationale beeb-controle-dag of niet :+ ?
pi_102007039
Wat een bijzondere dag gisteren... Ondanks het verdriet hebben we er een goed gevoel over
Hoe de dag is verlopen... Heel verdrietig dat Roan ons al zo snel heeft verlaten,maar op zijn jonge leeftijd heeft hij ertoch maarwel voor gezorgd dat zijn papa en mama nog meer naar elkaar zijn toegetrokken O+ iets waar we hem heel dankbaar voor zijn!

Vandaag mag ik ook weer lekker naar huis!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102007198
Klumsy :*

Hier pas rond kwart voor 7 in slaap gevallen. Werd wakker omdat manlief naar werk ging en ik moest plassen. Nu ga ik weer slapen. Vanmiddag weer op controle zoals iedereen hier haha.
Beeb is rustig. Tot later!
Tralalalaaa
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:36:18 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102007273
klumsy :*

ooh TAP :X
Slaap ze!

Vlindur, wat fijn al die hulp! :Y
Hoe ging het passen van je bekkenband? hoe zietie eruit?
Van wie had je eigenlijk de verwijzing voor zo'n ding gekregen?
pi_102007330
Mijn lief had vannacht paniek. Die dacht dat ik aan het bevallen was. Ik had gisteravond tegen hem gezegd dat als ie me 's nachts kwijt was ik met de was bezig zou zijn omdat dan de weeen begonnen waren. Werd vannacht onze hond vervelend dus ik ging eruit om de hond even naar buiten te doen enzo. Hoor ik boven ineens gestommel, vliegt er een naar beneden. Ik moest lachen, hij helemaal met een slaperige kop: Gaan we bevallen? Euh nee sorry hond was vervelend. Vond ie niet leuk. Gna gna :D
pi_102007679
Klumsy dat is fijn meissie :* :* :*

Ik mag geen bekkenband van de Osteopaat hij vindt het geen goed idee...

Grappig bijna iedereen op controle vandaag :D
pi_102007759
Klumsy :*.
Iedereen die het verder nodig heeft. :*. Nouja. Gewoon voor iedereen! :+.

Ik ben vandaag extreem hoofdpijnerig en duizelig opgestaan. Niet tof. Kon ik wel verwachten volgens de vk, omdat m'n bloeddruk laag ligt. Maar toch. :{

Thank God It's Friday zullen we dan maar denken.
pi_102007784
Kuukske voor jou ook een :*
pi_102007823
ah Kuukske :{ Misschien even wat rust pakken vandaag?

Bitterend, is het niet aan een fysiotherapeut om te beoordelen of je een bekkenband nodig hebt?

Klumsy, fijn dat je weer lekker naar huis mag :*

Ik ben nieuwsgierig naar KD. Die is op FB ook al niet te bekennen. Ze zal nog wel in het ziekenhuis liggen denk ik dan.
Ze heeft gisterenavond nog gepost. Ze mag niet meer thuis bevallen -O-

[ Bericht 18% gewijzigd door octopussy op 16-09-2011 09:13:26 ]
pi_102007846
Het is gelukkig niet zo heel druk op het werk vandaag Octo, dus dat komt wel goed. Hoef ook maar een half dagje :).
pi_102008483
Mogguh!

Wat is het gezellig hier. Ik pak er even een kopje koffie bij.

...

TAP ik hoop dat je nog even kunt pitten.

Wat balen voor KD. :'(

Asy ik heb wel van vrouwen gehoord dat ze de beeb met 12 weken al voelden. Maar met 10....maarja, iedereen is anders, toch? Ik begon het vorige week pas te voelen,nu is het echt duidelijk. (20 weken)

Poezebeest, :* voor je lieve woorden.

Bitterend, ik heb genoeg buikfoto's, maar ik post ze liever niet. Wil lekker anoniem blijven. IRL mag ook niemand weten dat we een meisje krijgen. Ik heb hier trouwens nooit buikfoto's gezien, doen jullie dat dan?
Misschien heb ik er nog wel eentje waar mn hoofd niet op staat, ga nog wel ff kijken.

Dames succes met alle controles vandaag!
pi_102008697
Hm koffie. Dat rook zowaar weer een keer lekker vanmorgen toen JD een kop voor z'n neus had staan. Me misschien maar weer aan wagen van 't weekend. :~
pi_102008874
Asy, ik heb idd een bekkenband. Van het merk Rafys. Vergoed via verzekering. Ik weet nog niet of ik er blij mee ben. Ik heb hem pas sinds gister en ben nog niet serieus de deur uit geweest om hem om te kunnen.

Mijne is zwart. De uiteindes gaan door 1 lus en vanuit daar trek je het symmetisch strak.
Ik heb er dus nog 2 vetrollen bij gekregen op mn kont :')
Vanmiddag naar de gyn, dus dan kan ik het mooi uittesten.

De verwijzing is via de huisarts, maar een fysio kan het ook. Maar let er goed op of je verzekering het dekt, want mijne (De Friesland) is hier in het noorden de enige blijkbaar die het nog dekt.
pi_102009026
Ik ga volgende week paar dagen naar Cannes, maar ik lees verschillende dingen over zonnen als je zwanger bent, een zegt dat t geen kwaad kan en de ander wel :{ zonnen jullie wel gewoon ??
pi_102009164
Een :* voor iedereen die het nodig heeft.

Vanacht niet echt lekker geslapen. Mijn ms-klachten komen weer naar boven drijven. Dus veel last van nek, schouder en gezicht (alles links).
Oudste is erg verkouden, maar heeft super geslapen. Ik heb em om 8 uur moeten wakker maken omdat ie naar de psz moest. Gelukkig had ie daar heel veel zin in! :)
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:11:30 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102009211
Oh KD wat balen! :*

@Isla; voor de buiken is een speciaal topic ;)

Dubecky; ik zal zelf niet vol in de zon gaan zitten, maar ook meer omdat het gewoon echt niet lekker voelt. Daarnaast kan je er een zwangerschapsmasker van krijgen die heb ik helaas al, maar niet door de zwangerschap!. Schijnt overigens dat je die ook nog kan krijgen nadat je bevallen bent... gisteren toevallig een vriendin gesproken die dat heeft, dus na de zwangerschap ontstaan...
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:12:08 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102009224
Daar zit je niet op te wachten Kaarr, zo vlak voor je bevalling! Sterkte! :*
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:15:57 #253
348178 NotTheSame
pi_102009318
Ik kom nog even speciaal een dikke :* brengen voor Klumsy... Meis wat klink je sterk!
Zo, nou ga ik m'n ramen eens wassen... Die cementspetters is toch echt geen gezicht }:| ...
pi_102009382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef DuBecky het volgende:
Ik ga volgende week paar dagen naar Cannes, maar ik lees verschillende dingen over zonnen als je zwanger bent, een zegt dat t geen kwaad kan en de ander wel :{ zonnen jullie wel gewoon ??
Oeh, Cannes, gaaf. Ik ben kortgeleden. Op vakantie geweest en heb gewoon gezond. Maar daarbij heb ik wel mn gezicht steeds in de schaduw gehad met behulp van een parasol of een zonnehoed. Vooral goed smeren met een hoge factor en regelmatig koelen. De kleine gaf het zelf aan als het te warm was en dan dook ik het zwembad of de schaduw in

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 16-09-2011 11:42:56 (stomme autocorrect van android) ]
pi_102009749
Nou ik woon zelf in Frejus dus ben het weer zelf wel gewend en krijg nu ook veel zon licht alleen hier komt ontspannen en zonnen er niet echt van door drukte met werken en dat is daar wel de bedoeling lekker ontspannen aan het strand O+
Denk dat ik dan maar is opzoek moet naar een mooie hoed.
pi_102010215
Je kan op zich best zonnen, maar je hebt inderdaad kans op een zwangerschapsmasker. Ook bij mij is dat pas NA de bevalling gebeurd. Het leek wel alsof ik een snor had :X
Ben alleen nu zo bleek dat het er ongezond uitziet dus misschien ga ik stiekem toch wel even een zonnebankkuurtje doen voor de bevalling.
pi_102010403
Ik blijf ook uit de zon, heb heel snel last van pigmentvlekken. Sneeuwwitje O+ noemen ze me vaak(heb donker haar) maar ook wel eens de heks uit de Adams family. :')
Liever wit dan vlekken! en als ik bruin word ben ik dat maar drie dagen. En dan heb ik er dus vlekken en rimpels bij. Gewoon een make-upje dus! (voordeel is wel dat ik dus al jaaaaaren niet meer in de zon ga en standaard 10 jaar jonger wordt geschat hihi)

Klumsy, vergeet helemaal je even een virtuele hug te sturen....
Wat onzettend verdietig wat er gebeurd is. Kan me zo goed voorstellen wat een klap het moet zijn geweest. Ik hoop dat je andere beebje lekker lang blijft zitten. Fijn dat je het gister zo mooi hebt af kunnen sluiten. :*

MJ ik heb er nog steeds geen woorden voor. Ik denk elke dag aan je, ook al ken ik je niet. Ik wens je erg veel sterkte, en moed om uiteindelijk weer door te gaan. :* Ik wil vragen hoe het nu met je is, maar dat vind ik tegelijkertijd zo stom. Het antwoord kan ik wel raden denk ik. :* :* :*
pi_102010465
Ah, ik heb het grote buikentopic gevonden. Bedankt voor de tip Susie!
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:18 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102010580
Dank je Vlindur. Ik dacht dat je iets anders aangemeten had gekregen, maar zo'n soort band heb ik ook van hetzelfde merk. Ik kreeg hem inderdaad niet vergoed. Heb het wel geprobeerd.
Ik heb deze maar dan in het blauw.

Ik heb me in Italië gewoon goed ingesmeerd. Vooral mijn gezicht.

KD, wat balen zeg dat je thuisbevalling door de neus geboord is. :*
pi_102010622
Oh shit, wat balen voor KD. -O-.
pi_102010735
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:17 schreef klumsy het volgende:
Wat een bijzondere dag gisteren... Ondanks het verdriet hebben we er een goed gevoel over
Hoe de dag is verlopen... Heel verdrietig dat Roan ons al zo snel heeft verlaten,maar op zijn jonge leeftijd heeft hij ertoch maarwel voor gezorgd dat zijn papa en mama nog meer naar elkaar zijn toegetrokken O+ iets waar we hem heel dankbaar voor zijn!

:* :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:44:22 #262
250838 Fee-nix
pi_102011763
Ah wat balen voor KD!

Ik heb verder niet echt bijgelezen. Wij gaan zo op vakantie. Ik wil nog even iedereen die het nodig heeft sterkte en succes wensen! Voor de moeders die straks gaan bevallen: zet m op! En een dikke knuffel voor Klumsy. Wat mooi dat je uit zo'n verdrietige situatie nog iets positiefs kunt halen... Sterkte!

Tot gauw :).
pi_102012444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:17 schreef klumsy het volgende:

Sorry, ik heb helemaal over deze post heen gelezen. Klumsy ik wil je even een hele dikke :* geven. Je klinkt sterker dan ik zou kunnen zijn denk ik. En fijn dat je lekker naar huis mag
pi_102012718
Fijne vakantie Feenix! Geniet er van. :).
pi_102012781
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Asyniur het volgende:
Dank je Vlindur. Ik dacht dat je iets anders aangemeten had gekregen, maar zo'n soort band heb ik ook van hetzelfde merk. Ik kreeg hem inderdaad niet vergoed. Heb het wel geprobeerd.
Ik heb deze maar dan in het blauw.

Oh dat lijkt me ook wel fijn, maar dat lijkt me meer een buikband nietwaar?
Heb je er in de bekken ook hulp mee? Ik merk nu met deze dat hij mn SI gewricht in elkaar drukt en dat ik het gevoel heb als een pinguin te lopen, maar het is echt wel een vooruitgang! Straks serieus een stuk wandelen en echt hè, ik hoop zo dat ik redelijk pijnloos bij de gyn aankom!

Dikke knuffel voor jou :*

En de kinderen slapen en McLaura is nu boodschappen doen O+
Ik ga lekker languit op de bank w/
pi_102013337
Gisterennacht kwam vrouwlief thuis en om stipt 00.00 uur kroop ze tegen me aan :) Toch wel weer fijn, en ze heeft bonbons meegenomen O+

Wel een nacht from hell gehad, want ja.. vrouwlief was al zo'n 20 uur in de weer en reizen enzo.. dus die heeft heel erg aanwezig liggen slapen naast me (dwars in bed liggen, hard ademen.. eigenlijk gewoon irritant dus :') )
Maar vanmorgen een douche en een ontbijtje en je voelt je weer goed :) De gyn is ook weer tevreden, dus volgende week weer terug. Sjovannie ligt nog goed gelukkig, want na een hele drukke buikdag woensdag, zo erg dat ik er misselijk van was, was ik bang dat hij misschien was omgedraaid.

Zometeen lekker ergens lunchen in het centrum en vanavond twee vriendinnetjes van het vliegveld ophalen die vorige week getrouwd zijn en nu terug komen van honeymoon *; En dan is de dag alweer voorbij.

@ Klumsy :* Fijn dat jullie nog dichter bij elkaar staan nu, hoop dat je het goed af hebt kunnen sluiten voor nu.

En voor iedereen die het nodig heeft ook :* want er is weer zoveel geschreven dat ik de helft alweer vergeten ben :')
pi_102014369
Zo, heerlijk bijgeslapen tot half 12 :) daarna lekker gedoucht, geluncht met manlief en nu wacht ik op een vriendinnetje die een bakkie komt doen.
Die blijft tot een uurtje of 3, half 4 komt m'n man weer thuis en om 4 uur gaan we naar de dokter voor controle. Ga ik meteen vragen of uk echt is ingedaald en laat ik checken of ik niet weer een blaasontsteking heb. M'n blaas voelt zo enorm gevoelig en soms pijnlijk... Ben benieuwd of ie nu weer ab zou voorschrijven.
En als we bij de dokter zijn geweest moeten we weer door naar het ziekenhuis want daar ligt m'n schoonmoeder, die is dinsdag geopereerd aan haar knie. Ze hoopt snel naar huis te mogen en is denk ik heel erg blij dat onze uk niet al is geboren!
Tralalalaaa
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:22:11 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102014770
ik moet van de vk ook maandag weer laten controleren op blaasontsteking. Ze geeft aan dat een ontsteking de bevalling in de weg kan staan?
Hoop voor jou dat het er geen is TAP!
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:23:20 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102019159
TAP, fijn dat je je beter voelt, alleen jammer van die blaas...

Nirak, fijn dat je bent goedgekeurd! Jammer van die rotnacht zeg...

Vlindur, ik kan de band zo hoog (of laag) doen als ik wil. Het is 1 breed stuk dat je zo strak mogelijk vast maakt en dan zit er aan elke kant nog een strook aan (die moeten aan de onderkant) en daarmee kun je de boel nog eens extra aantrekken. Dan kun je schuin omhoog of gewoon recht. Net waar je zelf steun wil/nodig hebt.
ik kom net uit bed ;)

klumsy, ik had er helemaal overheen gelezen dat jij naar huis mag vandaag. Wat fijn! Dubbel gevoel waarschijnlijk maar toch, beter thuis dan in het ziekenhuis denk ik toch?

Fee-nix, een hele fijne vakantie!
pi_102019854
Dat is toch tegenstrijdig, blaasontsteking kan zorgen voor vroeggeboorte, maar ook de bevalling tegenhouden? Wat gaat hier mis... Nouja, om 4 u heb ik m'n afspraak en dan weet ik het :)

Ohja, helemaal vergeten te reageren op kd, wat enorm balen dat je niet meer thuis mag bevallen! Dat wilde je zo graag -O-
Tralalalaaa
pi_102020455
Klumsy :* wat fijn dat je naar huis mag, en die positiviteit O+ sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:17:38 #272
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102021145
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:59 schreef _Bar_ het volgende:
Klumsy :* wat fijn dat je naar huis mag, en die positiviteit O+ sterkte
+1 :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102023060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja, helemaal vergeten te reageren op kd, wat enorm balen dat je niet meer thuis mag bevallen! Dat wilde je zo graag -O-
Dat had ik even gemist.. Das mooi kut KD :(
pi_102024705
Klumsy :*

Balen KD :*

Fijne vakantie Feenix en DuBecky!
pi_102025467
Helemaal goedgekeurd weer. Geen blaasontsteking en kindje is ingedaald. Toen ik vroeg hoe t kwam dat ie nog zo hoog zat was het antwoord: 'lang kindje!'
Haha grappig concept. Manlief en ik zijn niet zo heel lang. Maar we hebben wel lange mensen in de familie ;)
Tralalalaaa
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:39:24 #276
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102026297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Helemaal goedgekeurd weer. Geen blaasontsteking en kindje is ingedaald. Toen ik vroeg hoe t kwam dat ie nog zo hoog zat was het antwoord: 'lang kindje!'
Haha grappig concept. Manlief en ik zijn niet zo heel lang. Maar we hebben wel lange mensen in de familie ;)
Ga jij nu al eens bevallen? O-)
En Kaarr ook, huphup...

Ondergetekende wacht geduldig af in het kleine babytjes topic.....
pi_102027779
Haha zeg dat maar tegen m'n kind! Die vindt t blijkbaar veel te leuk om mama te jennen met haar engelengeduld, haha!!
Tralalalaaa
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:19:58 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102027955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha zeg dat maar tegen m'n kind! Die vindt t blijkbaar veel te leuk om mama te jennen met haar engelengeduld, haha!!
Ik liep door tot 41+4 he, maar toen kwam er een mupke uit van 3835 ip de ruim 8 pond die geschat was. Het mupke moest gewoon nog een beetje groeien en dr zat zelfs nog wat huidsmeer op haar rug.

Dus dat het soms gewoon heel goed is als beebjes wat langer blijven zitten.
Al zat ik ook vanaf week 38 af te wachen hoor. ;)
pi_102028903
Je weet gewoon dat het elk moment kan gaan gebeuren. En verder heb je geen idee... En de datum nadert steeds meer dus dan ga je echt afwachten.
Tralalalaaa
pi_102029356
Super dat je goedgekeurd bent TAP!

Wij ook! bloeddruk was weer wat hoger dus dat is fijn..af en toe een dropje eten helpt!
De vk heeft ons voor een bevallingsvoorlichting avond volgende week ingeschreven! best vroeg vind ik het...maar het wel tijd voor was...okay dan!
pi_102029627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:08 schreef octopussy het volgende:

Bitterend, is het niet aan een fysiotherapeut om te beoordelen of je een bekkenband nodig hebt?

Ja dat dacht ik dus ook, ben bij haar 3 keer geweest en ze gaf me een paar oefeningen, omdat er geen verbetering was zei ze dat ze niks meer voor mij kon betekenen. Ik had gevraagd of een bekkenband een goed idee was en ze zei dat ik maar oefeningen moest doen...
pi_102030911
F
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, ben bij haar 3 keer geweest en ze gaf me een paar oefeningen, omdat er geen verbetering was zei ze dat ze niks meer voor mij kon betekenen. Ik had gevraagd of een bekkenband een goed idee was en ze zei dat ik maar oefeningen moest doen...
Wat een lompe doos! Zoek jij eens even gauw een ander. Mijne blijft me ook elke keer recht zetten en masseren. Heb je al een bal? Die zijn fijn voor je bekken :Y
Succes!
pi_102031005
Dat doet de Osteopaat! recht zetten en masseren! ben blij dat de vlos zei dat ik naar hem toe moest :Y

Een bal heb ik nog niet, heb je daar veel baat bij? ik zag ze voor 14 euro's denk ik dus kan best even halen van het weekend
pi_102031136
KD, zuur dat je niet meer thuis mag bevallen :(.
Klumsy, fijn dat je naar huis mag.. :*

en dan zijn er nog dames die al niet meer kunnen werken door hun bekken, of die daar veul last van hebben, ook :*.

Ik ben vandaag 25 weken O+ . Het gaat heel goed, heb gelukkig alleen last van maagzuur. Ben van Rennies overgestapt op Gaviscon drankje. Wat is dat góór zeg, niet te geloven. Maar ja, het werkt beter. Ga denk ik ook n flesje op mn werk neerzetten :') .
Baby schopt als een bezetene de laatste dagen. Niet alleen 's avonds meer, maar de hele dag door wel, in fases dan. Echt heel leuk, ik zie het nu ook aan de buitenkant :D.
Babykamer komt maandag, morgen nog behangen, zondag plankjes enzo ophangen, plintjes plakken, en dan dus de grote dingen!
O+ O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:36:21 #285
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102031357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef DuBecky het volgende:
Ik wil wel zonnen maar na een kwartier ga ik me niet lekker voelen, en word mijn buik hard, dus dan is het snel klaar :{
Maar als je er geen last van hebt kan je wel zonnen, maar hou wel je huid in de gaten want die kan tijdens de zwangerschap meer pigment aanmaken en kan je akelige bruine vlekken in je gezicht krijgen.
Ik heb ze in het verleden eens gehad, en die zijn niet zomaar snel weg :P

Vandaag ook, net als iedereen geloof ik :9 , op controle geweest.
De baby weegt nu 1660 gram bij 31 weken, en geschat word dat die 3500 gram bij de geboorte zal wegen.
Verder is die ingedaald, niks van gemerkt trouwens.
En bijna elke avond nog benauwd omdat er te weinig ruimte is naar mijn gevoel. Ik moest maar de avondmaaltijd met kleine beetjes eten en verdelen. Lekker makkelijk.

Wel alles gelezen maar zoveel dat het haast niet bij te houden is.
Feenis in ieder geval prettige vakantie.
Nogmaals MissJones en Klumsy veel sterkte gewenst. :*
En heel jammer voor Kleurdoos dat ze niet meer thuis kan bevallen, ik hoop dat het met Polle verder goed gaat.
Rayen 2½ jaar!
pi_102031460
TJ bij mij zei ze niks over hoe groot uk was of op hoeveel ze wordt geschat :N
Wel dat ze in stuit ligt (ik voel haar voeten op mijn blaas ja) en dat ze tot 34 weken heeft om nog te draaien
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:46:20 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102031854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef bitterend het volgende:
Wel dat ze in stuit ligt (ik voel haar voeten op mijn blaas ja) en dat ze tot 34 weken heeft om nog te draaien
Bij mij ook niets over hoe groot en zwaar hoor Bitterend.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:47:54 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102031921
En nog even een *O* voor alle stickertjes vandaag.

Ik wil ook nog even Klumsy een :* geven voor sterkte!
pi_102031936
Jammer is dat Susie! ik zet het in mijn agenda voor de volgende controle...ben benieuwd! O+
Krijgen jullie trouwens allemaal standaard een groei echo? hier niet.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:49:13 #290
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102031989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef bitterend het volgende:
Nou bij mij zei ze het eigelijk ook niet uit zichzelf.
Maar ik had op internet gelezen dat ze dat konden berekenen hoe zwaar die was en hoe zwaar die ongeveer zou worden, dus ik heb het gewoon gevraagd.
Bij mij lag die ook steeds in een stuit, nu ligt die met zijn hoofd naar beneden, maar hij kon nog een keer draaien zei ze, dus volgende keer is het weer afwachten.

Verder was mijn bloed getest en dat van de baby aangezien ik 0-negatief ben. De baby is positief dus ik kreeg vanmiddag gelijk een spuit in mijn kont :{ zodat ik niet verder antistoffen zou maken.

Bitterend de volgende keer bij een echo gewoon vragen of ze een schatting kunnen maken.
Het heeft eigenlijk helemaal geen nut :P maar ik vond het gewoon leuk om te weten ;)
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:51:45 #291
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102032102
Ik heb het gisteren ook gevraagd, maar ze kon/wilde mij nog geen antwoord geven en ben morgen al 35 weken, er zou ook veel vruchtwater kunnen zijn, dus nog lastig in te schatten. Hier ook geen groei echo dus.... Laatste keer dat ik mijn meissie heb gezien is alweer 15 weken terug ;( Maar dus nog maar max 7 weken dat ik d'r in het echie mag zien!! *O*
pi_102032148
Potver de potver... Loop ik de zoldertrap af, beladen met babykleertjes uit de droger, glij ik met m'n ene voet toch uit...
Het is dat m'n trap in een hoek loopt en dat ik mezelf kon opvangen met m'n elleboog, anders had ik heel lelijk gevallen!
Ben er nog beduusd van en god dankbaar dat ik mezelf tegen wist te houden. Scheelde echt heel weinig. Is wel de laatste keer geweest dat ik met wasgoed de trap af loop...
Tralalalaaa
pi_102032192
TJ ik krijg geen echo's meer! ben er ook erg benieuwd naar vind het leuk als ze dat kunnen weten O+
Ohja die spuit, had ik over gelezen! hoef het gelukkig niet!
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:54:49 #294
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102032261
oh TAP, domme muts! Uitkijken hoor!!
pi_102032302
Jeetje TAP! :* niks breken nu he!
pi_102032348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Susie het volgende:
Ik heb het gisteren ook gevraagd, maar ze kon/wilde mij nog geen antwoord geven en ben morgen al 35 weken, er zou ook veel vruchtwater kunnen zijn, dus nog lastig in te schatten. Hier ook geen groei echo dus.... Laatste keer dat ik mijn meissie heb gezien is alweer 15 weken terug ;( Maar dus nog maar max 7 weken dat ik d'r in het echie mag zien!! *O*
Hoeveel is je baarmoeder in cm bij 35? uit nieuwsgierigheid.
Die van mij is 27cm met 30 weken
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:56:47 #297
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102032360
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef bitterend het volgende:
Jammer is dat Susie! ik zet het in mijn agenda voor de volgende controle...ben benieuwd! O+
Krijgen jullie trouwens allemaal standaard een groei echo? hier niet.
Nee hier ook niet standaard hoor, maar ik heb blijkbaar een voorzichtige gyneacoloog.
Maar ik vond het wel fijn om nog eens te gluren *O*
Onvoorstelbaar die kleine handjes, hij vult werkelijk heel mijn buik en dan moet er ook nog eens 2 kilo bij :o
Dat kan ik me ook niet voorstellen :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102032481
Heb je foto's O+
Heb die van mij sinds de 20 weken echo niet meer gezien net als Susie
pi_102032680
Ik heb mijn uk ook niet meer gezien na de 20 weken echo... Ben nu wel heel nieuwsgierig!!
Tralalalaaa
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:05:41 #300
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102032809
Jij hoeft niet meer zo lang te wachten TAP!
pi_102032989
Gelukkig niet :)

Zal ik t nieuwe deel maar maken?
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')