Als je het niet erg vind om geld uit te geven.. De Luvion kun je uitbreiden met camera's en kun je switchen tussen babdykamers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef innepin het volgende:
Ik wil stiekem ook een babyfoon met beeld. Hoe doen anderen dat met twee kindjes? Op allebei de kamertjes een babyfoon, of ééntje op de gang ofzo en dan hopen dat je 't wel goed hoort?
jessie is van de oude gardequote:
Evie slaapt op de 2e etage; dus nog iets verder weg...maar als ze huilt kan ik dr in de hal ook wel horen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
wij kunnen elin gewoon horen als we beneden zitten
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik snap dat nooit he
waarom is iedereen altijd bij de buren?
ik ben bang voor onze buren
(gillende chinezen)
ow ok, ik kon me niet voor de geest halen wie het wasquote:
En vandaag de datum dat je uitgerekend bent. Gister zei een collega tegen me dat als die datum voorbij gaat het voelt alsof iedereen je verjaardag vergeten is: 'nou, dan pak ik alles maar weer in'.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe KD en Asy een hart onder de riem steken
Ladies![]()
xxx!
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ook? ik ben allesbehalve een ochtendmens normaal. (nachtbraker)
ik haat ochtenden vooral als de zon schijnt
ik weet altijd dat ik zwanger ben als ik huil om extreme home makeover, als ik t uberhaupt al kijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Hormonen. Bah. Huilen omdat je favoriete band ermee stopt.
ik hoop nu eigenlijk maar 2 a 3 weken, anders moet ik een beer uitpersenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:16 schreef Deepfreeze het volgende:
KD, Plak je er ook nog effe 2 of 3 of 5 weekjes aan vast?
TAP, balen van het slapen. Hier ook niet zo tof. Gisteravond veel stilgezeten, dus vanaf 5 uur weer last van mijn benen. Vanavond dus maar even iets actiefs doen voor bedtijd..
Soempie, leuk he, dat voelen aan de buitenkant. Hier voelt manlief het ook een paar weken (2e keer, dus eerder?) en het is soms echt gericht. Of hij voelt niks, maar dan voel ik inwendig de kleine tegen zijn hand gaan liggen. Muppet doet er ook soms moeite voor lijkt het. Draait dan echt even een stukje om de hand te kunnen raken![]()
Babyfoon staat nu bij Chris. We horen hem in de woonkamer niet, en nog steeds is er wel eens iets (dorst, wc). Die babyfoon gaat straks naar de babykamer, en dan kan Chris vanaf zijn kamer wel roepen. Dan hoor ik het wel via de babyfoon. Maar ik loop ook niet bij elk zuchtje hoor. Ik vind het vooral fijn om af en toe wat gezucht/gedraai te horen, zodat je weten dat ze het nog doen![]()
Boven hebben we het niet nodig, daar hoort manlief het wel
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Hormonen. Bah. Huilen omdat je favoriete band ermee stopt.
wees blij dat hij er nog niet uit wilt Kd dan maar een beer !quote:Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik hoop nu eigenlijk maar 2 a 3 weken, anders moet ik een beer uitpersen
die had idd een flinke bowlingbalquote:Op woensdag 14 september 2011 09:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Elin had toch ook zo'n mooi bol koppie? Heb je bij deze nog metingen gehad om te kijken of polle hetzelfde lijntje volgt qua hoofdomtrek?
ja maar over 3 weken ben ik 38 wk dus dan mag hetquote:Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
wees blij dat hij er nog niet uit wilt Kd dan maar een beer !
Klumsy wat fijn dat de echo er goed uit zag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kuukske, de heideroosjes?Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat wordt met bolle buik naar de afscheidstoernee.
Wat balen van je contract Zoe. Tenminste.. Ik neem aan dat je met genaaid bedoelt dat het niet is verlengd?I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Bijna 40 weken!!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:19 schreef Lujaxa het volgende:
MeNicole hoe ver ben je nu??? Hopelijk helpt het strippen...
Een goeie, moet ik maar eens doen. Lief vroeg het gisteren...ik had eigenlijk zoiets van nu al? Maar blijkbaar maakt hij zich wat zorgen en wil het blijkbaar klaar hebben staan.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef Nirak het volgende:
Balen Zoe..
Hier slechte nacht gehad, pijn en hoesten. Maar toen om 630 mijn mevrouw vertrok ben ik ingedommeld en wordt nu net pas wakkerheerlijk.
Vandaag ga ik denk ik m'n zkh tas maar vast inpakken. Ff opzoeken wat daar ook alweer allemaal in moet
Haha ja, volgens mij heb ik deze plastische uitdrukking wel vaker van jou gelezenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Susie het volgende:
@Jipster; een gevoel alsof iemand een mes in je doos steekt? (weet ff niet hoe anders te omschrijven eigenlijk)
ehehe... Zou kunnen, weet het ook niet anders te omschrijven. Ik weet niet of het je bekken zijn dan, maar dat kan jij mij morgen dan vertellenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:20 schreef Jipster het volgende:
[..]
Haha ja, volgens mij heb ik deze plastische uitdrukking wel vaker van jou gelezen![]()
maar is dat bekken denk je? En doe jij er wat aan?
Ik zou éérst je mond open doen en dan pas een knal uitdelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef NotTheSame het volgende:
Owww, kan iemand even de rest van de wereld instrueren dat ze met hun klauwen van m'n buik af moeten blijven? Tot van het weekend helemaal geen last van gehad, maar zaterdag was er al eentje zo brutaal om over m'n buik te aaien, en gisteren stond m'n buurman er ineens overeen te aaien. Ik schrok er een beetje van, ik wil dat helemaal niet! Grrr... Volgende keer eens een knal uitdelen of m'n bek opentrekken denk ik...
Oh ja, DAT doe ik dus altijd verkeerdquote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou éérst je mond open doen en dan pas een knal uitdelen..
Of gewoon in z'n kont knijpen. Dát zal 'm leren.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:31 schreef Zoë23 het volgende:
NTS lijkt me vervelend als je er niet van gediend bent.
Volgende x de buurman in z'n (bier?)buik prikken
Ik dacht heel even dat je met een ander soort post kwam.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef Lijnloos het volgende:
Veels te laat (maar ja vakantie zonder internet) maar ik wil even een dikkevoor alle nieuwe zwangeren, alle mooie kleine babies die er bij zijn en een hele dikke
voor Klumsy en MJ... Wat een weekend, wat een tegenstellingen hier. Sterkte meiden en partners...
En LLM's, zet hem op!!!!
Nee hoor, voorlopig niet... (express... zie 2-str-topic...)quote:Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je met een ander soort post kwam.
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ja. Je weet maar nooit toch? Het hoeft maar een keer raak te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nee hoor, voorlopig niet... (express... zie 2-str-topic...)
Tuurlijk niet. Diegene die aan je zit heeft dat toch ook niet eerst gedaan? Dan mag je best op de vingers tikken vind ik. Werkt heel effectiefquote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou éérst je mond open doen en dan pas een knal uitdelen..
Heb ik ook gedaan. Klinkt toch een beetje te veel als voorweeën zo. Moet om 2u langskomen in 't ziekenhuis. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Nee, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Waarom bel je nu niet even?
Ik loop al sinds week 18 met enorm pijn in mijn lies/schaambotquote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Jipster het volgende:
Spannend MeNicole!
Fijn dat je beertje nog even winterslaap houdtKD!
Ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de fysio gemaakt. Ik heb nu doorlopend pijn van onder met lopen en in bed met omdraaien etc.Als dit nog 8 weken zo door moet..
Ik hoop dus dat ze me wat oefeningen mee kunnen geven. Zijn er dames die baat bij de fysio hebben wat betreft bekken klachten?
Ik vind het ook zo rot, ik weet niet goed of het er nou gewoon bij hoort, dat alles zwaarder wordt en dat je daarvan echt pijn van onderen hebt met lopen, of dat het echt bekkenklachten zijn. Hopelijk biedt de fysio uitkomst
\quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Zoë, wat een lompe boer van een baas heb jij zeg!
Jipster, hopelijk kunnen ze je pijn wat draaglijker maken!
Owww, kan iemand even de rest van de wereld instrueren dat ze met hun klauwen van m'n buik af moeten blijven? Tot van het weekend helemaal geen last van gehad, maar zaterdag was er al eentje zo brutaal om over m'n buik te aaien, en gisteren stond m'n buurman er ineens overeen te aaien. Ik schrok er een beetje van, ik wil dat helemaal niet! Grrr... Volgende keer eens een knal uitdelen of m'n bek opentrekken denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |