Doe dan eens pics van jouw mooi zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
Pas allemaal goed op zou ik zeggen! Zie je haar bij je tafel staan en ben je net als ik mooi RENNEN DE DEUR UIT! Had ik ook moeten doen.
Aan de ene kant zeg je dan geldverspilling anderzijds ik mag nog maar 3 keer zakken....
Wannabe arabierquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gewoon beter oefenen/leren kutnoob.
Mannelijke examinators zijn over het algemeen aardiger/relaxerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:05 schreef Rodawa het volgende:
Niet mijn type.
Waarom zou het eigenlijk bij een man wel gelukt zijn? Was je daar dan op gaan rijden?
Ze is gewoon jaloers joh. Jij kan er ook niks aan doen dat je er goed uit ziet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze haat mij omdat ik mooi ben. Ze geeft me een onvoldoende voor voorrang verlenen. ER WAS NERGENS IEMAND OM VOORRANG TE VERLENEN! Geen fietser/voetganger en vanzelfsprekend liet ik de auto's op de rotonde voorgaan...daar bleef ik zelfs vrij lang wachten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Kan deze kuttroll niet gebanned worden? Het wordt vervelend.
Net zoveel als DigiD topics.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:29 schreef Zolder het volgende:
Wie pm t me de fotos?
Hoe veel rijschool topics krijgen we nog?
Oke we zien je weer in je volgende topic over een uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:41 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja er valt weinig aan te doen. Ik ga het van me afzetten.
Topic kan dicht!
Dit! Hoorn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef Grielen het volgende:
Ga afrijden bij het CBR in Hoorn dan, de examinators daar zijn eikels, maar tenminste objectieve eikels.
Mijn examinator zei bij de tussentijdse toets dat ik een hopeloos geval was, maar met het afrijden 2 weken laterhad ik enorme progressie geboekt zei hij en was ik geslaagd. Na 21 lessen
edit: als er na die paar jaar nog steeds dezelfde examinatoren zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |