Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef borisz het volgende:
Gelukkig gaat de oude bes (Bellefleur, 18) er nu al wat beter mee om, dat er een jonkie rond loopt. Dat was in de eerste week echt een drama
Ja he? Ik mag de rest van de dag werken, dus ik projecteer al m'n liefde maar in dit topicquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Mensen, mensen, wat een liefde allemaal. Mooi hoor.
Haha, herkenbaar!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja he? Ik mag de rest van de dag werken, dus ik projecteer al m'n liefde maar in dit topic![]()
Op het werk moet ik afstand houden
Twee keer de plantenspuit en de planten worden met rust gelatenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar!
Ik heb gelukkig maar 1 poesje, vind 1 zo'n kleine dondersteen al druk genoegMijn arme planten worden elke keer gemarteld
Behalve de cactus waar ze ooit inviel na een onhandige sprong
Daar gaat ze nu met een grote boog omheen
Al 10 keer geprobeerdquote:Op woensdag 14 september 2011 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee keer de plantenspuit en de planten worden met rust gelaten
Planten worden hier kaalgevreten door de jongste, ze daagt me daarmee uit... Zit ze me al kauwend aan te kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar!
Ik heb gelukkig maar 1 poesje, vind 1 zo'n kleine dondersteen al druk genoegMijn arme planten worden elke keer gemarteld
Behalve de cactus waar ze ooit inviel na een onhandige sprong
Daar gaat ze nu met een grote boog omheen
Omdat je te laat richting bushalte gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef Pino112 het volgende:
Waarom mis ik altijd net de bus op 100m?![]()
Weer een kwartier wachten.
Das balen!! Zal zo naar je zwaaien als je nog bij de halte zitquote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef Pino112 het volgende:
Waarom mis ik altijd net de bus op 100m?![]()
Weer een kwartier wachten.
Als je binnen nu en 7 minuten over de Backxlaan rijdt wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Das balen!! Zal zo naar je zwaaien als je nog bij de halte zit![]()
Haha, ja bij mij doet ze het er ook om, alsof ze aandacht te kort krijgt en het zo op komt eisenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Planten worden hier kaalgevreten door de jongste, ze daagt me daarmee uit... Zit ze me al kauwend aan te kijken![]()
Ach... Kan ik ook eens naar het tuincentrum om nieuwe plantjes te halen
Katten sowiesoquote:Op woensdag 14 september 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
Nou wil ik ook een kat...
Gaat alleen niks worden, want m'n broer is allergisch voor ze.
Nee, ik vertrek over 5 minuten pasquote:Op woensdag 14 september 2011 11:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je binnen nu en 7 minuten over de Backxlaan rijdt wel.
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, ja bij mij doet ze het er ook om, alsof ze aandacht te kort krijgt en het zo op komt eisen
De plant wordt tegenwoordig wel aardig met rust gelaten, alleen vindt ze nu de aarde uit de pot heel interessant, dus dat ligt dan door de hele huiskamer
Een hond, dat mis ik echt... Kan helaas niet, werk fulltime en een opleiding ernaast. Dat wordt em nietquote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Pino112 het volgende:
Wij kopen later een kat en een hond.
Wij maken er tijd voorquote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Een hond, dat mis ik echt... Kan helaas niet, werk fulltime en een opleiding ernaast. Dat wordt em niet
quote:
Dank voor het medeleven.quote:
BAAS.quote:
Haha las het netquote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef themauster het volgende:
Rob zijn 90s lijstje met 901 platen![]()
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349640
Het wachten is op twitwouter die met een spotify lijstje komt met Stenders zijn lijstjequote:
Of holequote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Het wachten is op twitwouter die met een spotify lijstje komt met Stenders zijn lijstje
Die wou ik niet noemenquote:
Kan je minachtend over doen, maar ik zou zo'n Spotify lijst best waarderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Het wachten is op twitwouter die met een spotify lijstje komt met Stenders zijn lijstje
Jammer dat de ruzie er niet op staat ookquote:Op woensdag 14 september 2011 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
Welk nummer heeft Moke vanmorgen gecoverd ?
edit :
Ik heb het al.
http://giel.vara.nl/Live-(...)dff34f91f9567d725877
Oh dan hoef ik al niet meer te kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer dat de ruzie er niet op staat ook
Ik had al op Youtube gekeken maar ik geloof dat de redactie van Giel niet wil dat je videos op Youtube gooit van zijn show. Zoiets zei Hole laatst geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik al niet meer te kijken.
Wie wat welke ruzie?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer dat de ruzie er niet op staat ook
Was Giel maar eens zo eerlijk bij die andere bandjes die nummers vernaggelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
Het is trouwens ook wel echt een kut cover van Moke.
Giel vond de cover van Moke helemaal niks en dat zei die ook en toen werd Phil kwaad op Gielquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel vond de cover van Moke helemaal nisk en dat zei die ook en toen werd Phil kwaad op Giel
Tussen half 9 en 9 uur geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Weet je ongeveer hoe laat dat was? Dan kan ik het fragment terugluisteren.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Weet je ongeveer hoe laat dat was? Dan kan ik het fragment terugluisteren.
Was het niet eerder? Uur of 8 geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Tussen half 9 en 9 uur geloof ik.
Erg triest nu ik het terug luisterquote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
Tja bijna al die trieste BN'ertjes zijn meteen op hun pikkie getrapt als ze eens een beetje kritiek krijgen.
Heerlijk lijstjequote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef themauster het volgende:
Even helemaal geluisterd, ook nog als Giel hem even opnieuw gaat interviewen. Echt wat een miet die Phil, hij wil geen kritiek van Giel op zender, moet hij maar na de uitzending doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef Pino112 het volgende:
http://bit.ly/mVPVZQ
Vanaf 2.30
Vage Vara-site met hun kromme linkjes.
daarom zou ik bijna denken dat het gewoon een stunt is voor wat media aandacht...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Was Giel maar eens zo eerlijk bij die andere bandjes die nummers vernaggelen.
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je minachtend over doen, maar ik zou zo'n Spotify lijst best waarderen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef themauster het volgende:
Dat was regelmatig de vrijdagse lunch op mijn vorige werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |