Katten sowiesoquote:Op woensdag 14 september 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
Nou wil ik ook een kat...
Gaat alleen niks worden, want m'n broer is allergisch voor ze.
Nee, ik vertrek over 5 minuten pasquote:Op woensdag 14 september 2011 11:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je binnen nu en 7 minuten over de Backxlaan rijdt wel.
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, ja bij mij doet ze het er ook om, alsof ze aandacht te kort krijgt en het zo op komt eisen
De plant wordt tegenwoordig wel aardig met rust gelaten, alleen vindt ze nu de aarde uit de pot heel interessant, dus dat ligt dan door de hele huiskamer
Een hond, dat mis ik echt... Kan helaas niet, werk fulltime en een opleiding ernaast. Dat wordt em nietquote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Pino112 het volgende:
Wij kopen later een kat en een hond.
Wij maken er tijd voorquote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Een hond, dat mis ik echt... Kan helaas niet, werk fulltime en een opleiding ernaast. Dat wordt em niet
quote:
Dank voor het medeleven.quote:
BAAS.quote:
Haha las het netquote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef themauster het volgende:
Rob zijn 90s lijstje met 901 platen![]()
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349640
Het wachten is op twitwouter die met een spotify lijstje komt met Stenders zijn lijstjequote:
Of holequote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Het wachten is op twitwouter die met een spotify lijstje komt met Stenders zijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |