AAAaaaawwwquote:Op woensdag 14 september 2011 00:07 schreef Sersjee het volgende:
Als we dan toch de "Aaawwwwww"-hoek in duiken...
[ afbeelding ]
Da's m'n nichtje Yente, 3,5 week geleden.quote:
Wat een snoepie!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's m'n nichtje Yente, 3,5 week geleden.
Ha, die reactie krijg ik vaker te horen als ik met die foto kom...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een snoepie!!![]()
En nee, dat is niet het geklapper van m'n eierstokken dat jullie horen
Wat zul je gek worden van al die klapperende vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, die reactie krijg ik vaker te horen als ik met die foto kom...
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Pino112 het volgende:
Slaaptijd, over 8 uur en 6 minuten rijles.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Kom maar langsquote:Op woensdag 14 september 2011 09:56 schreef minthy het volgende:
Wat een romantische muziek, heb zin in een etentje bij kaarslicht voor de open haard
Heb je wel een berenvelletje??quote:Op woensdag 14 september 2011 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom maar langs
Ik heb alleen geen echte open haard maar een elektrisch ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |