iets in de mode. Ik ook, saaie vent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Mylene het volgende:
Wat voor werk doet Orsola eigenlijk? Ik vind het hem ook erg saai.
een plekje in de natuur, geen bulkanen neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Huh kan ze dat in Nederland bieden
Heel irritant idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef WammesWaggel het volgende:
10 x kom dat boerenlul uit Friesland langs, booooring.
Naar een tropisch eiland in China.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Hippos het volgende:
Chinchu is echt![]()
![]()
Enne: vrouwenpolder, op z'n Spaans kwam het eruit als 'vrouwen pooier'En gaat die Rus naar China....?
Ja dat doen ze elke week die intro's laten zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Mylene het volgende:
Rot eens op met die intro's. Ik weet het nu wel.
Nu al?quote:
Ik weet het niet, ik dacht dat zoiets de vorige aflevering gezegd werd? Maar misschien heb ik gewoon niet goed opgeletquote:
Jij hebt goed opgelet ..helaas, vanavond de laatste uitzending!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet het niet, ik dacht dat zoiets de vorige aflevering gezegd werd? Maar misschien heb ik gewoon niet goed opgelet
Voor een verblijfsvergunning moet hij inburgeren, en dat lukt niet, want dan moet hij Nederlands leren en hij kan zelfs nauwelijks in zijn eigen taal schrijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Injetta het volgende:
Waarom moet hij terug? Ik heb het even gemist! Zat aan de telfeoon...
dat is zeker triestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Mercer het volgende:
Het is triest omdat hij verzekerd is van een plekje in Nederland en onderdak en werk. Maar dat niet/ moeilijk kan krijgen omdat hij analfabeet is.
Jeetje, dat is echt wel heel zuur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een verblijfsvergunning moet hij inburgeren, en dat lukt niet, want dan moet hij Nederlands leren en hij kan zelfs nauwelijks in zijn eigen taal schrijven.
zou mooi zijn,maar zij heeft een eigen zaak, of het dan ook kan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef eefje801 het volgende:
Als hij een contract kan krijgen daar is er misschien wel een mogelijkheid om hier langer terug te komen.
volgens mij niet, want met een toeristenvisum mag je niet werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef eefje801 het volgende:
Als hij een contract kan krijgen daar is er misschien wel een mogelijkheid om hier langer terug te komen.
je zou zeggen, spaar daar minstens de helft vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Funkymunkey het volgende:
TWEEHONDERD euro per maand aan leuke dingen?
Waarom zou je? Als je leuk verdient.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
je zou zeggen, spaar daar minstens de helft van
Om iets achter de hand te hebben, 100 euro per maand voor jezelf is al veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als je leuk verdient.
echt hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Blossom86 het volgende:
ongelofelijk wat een topvrouw! leuk stel!
En als je iets achter de hand hebt, moet je dan maar doorsparen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Om iets achter de hand te hebben, 100 euro per maand voor jezelf is al veel
Als er iets onverwachts gebeurt (baan kwijt) of je iets groters nodig hebt wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En als je iets achter de hand hebt, moet je dan maar doorsparen?
En misschien sparen ze er ook nog wel bij, weet je niet.
Personal Assistant bij een vrachtbedrijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
wat voor werk heeft ze nou?zit niet echt op te letten,,
pa bij vrachtwagenbedrijf ofzoiets!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
wat voor werk heeft ze nou?zit niet echt op te letten,,
oh vracht... niet wagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Personal Assistant bij een vrachtbedrijf.
Zou goed kunnen, maar ik vind 200 euro per maand gewoon erg veel... ik zou eerder kiezen om te sparen, ook al heb ik iets achter de hand.. je weet nooit in wat voor situatie je terecht komtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En als je iets achter de hand hebt, moet je dan maar doorsparen?
En misschien sparen ze er ook nog wel bij, weet je niet.
Dat is een keuze, je kan er ook van genieten als je het kan missenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik vind 200 euro per maand gewoon erg veel... ik zou eerder kiezen om te sparen, ook al heb ik iets achter de hand.. je weet nooit in wat voor situatie je terecht komt
Helemaal mee eens die zijn het leukste stel, vooral zij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef Blossom86 het volgende:
Leuk die blije momentjes op het einde.
Maar chinchu en haar man zijn echt de leukste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |