Nu je toch al een ban te pakken hebt kun je net zo goed meer tieten posten. Genieten wij er ook nog even van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:05 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Das kut. Kan ik onzin niet meer vol baggeren!
oh, dus dat waren het!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nu je toch al een ban te pakken hebt kun je net zo goed meer tieten posten. Genieten wij er ook nog even van.
ROW ROW FIGHT THE POWER!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef ProFlamer het volgende:
Ok: [ afbeelding ]
Word ik nu geband?
Seri, hebben ze geen belgische soort fok.?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef Mathiaaas het volgende:
[..]
OH, hihi
srry, ik ben een Belg
nope.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Seri, hebben ze geen belgische soort fok.?
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:10 schreef Mathiaaas het volgende:
[..]
nope.
niet dat ik weet in ieder geval..
Ooit was er eens een heel klein Mathiaaasje, op het internet aan het surfen (met plank en al)quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ahhoe kwam je aan deze site dan..?
Hij ligt waarschijnlijk onder een bed verstopt zodat de FA's hem niet kunnen vinden.quote:
ga terug naar www.fok.bequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:14 schreef Mathiaaas het volgende:
[..]
Ooit was er eens een heel klein Mathiaaasje, op het internet aan het surfen (met plank en al)
en toen zag hij deze site...
kweet niemeer
dacht het even niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarom niet? Is een leuke site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |